  • 1. Data: 2007-05-27 10:38:24
    Temat: Dz. U. - jak znaleźć późniejsze akty prawne?
    Od: Grupy dyskusyjne <o...@g...pl>

    Witam

    Szukam informacji o amortyzacji i poradzono mi abym zapoznał się z Dz.
    U. Nr 6 z 1997 r., poz. 35.
    Wszystko jest ok poza faktem, że ustawa jest nieaktualna. Jak mogę
    znaleźć ustawę która zastępuje w/w ustawę?

    Za ewentualną pomoc dziękuję.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 2. Data: 2007-05-27 11:28:46
    Temat: Re: Dz. U. - jak znaleźć późniejsze akty prawne?
    Od: karamba <k...@o...pl>

    Grupy dyskusyjne napisał(a):
> [...]
    > U. Nr 6 z 1997 r., poz. 35.
    > Wszystko jest ok poza faktem, że ustawa jest nieaktualna. Jak mogę
    > znaleźć ustawę która zastępuje w/w ustawę?

    np wrzuć nazwę tego aktu w wyszukiwarkę na stronach sejmowych

  • 3. Data: 2007-05-27 11:34:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grupy dyskusyjne" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    Na serwerze http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html w metryczce Twojego
    aktu prawnego będzie umieszczony zastępujący go. Musisz sprawdzić, czy i on
    jest aktualny, ale w ten sposób dojdziesz do aktualnego.

    W tym szczególnym wypadku Twoje rozporządzenie zostało uchylone przez
    Ustawę z dnia 9 listopada 2000 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od
    osób fizycznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw. Nie analizowałem
    tego, ale najprawdopodobniej w tej ustawie znajdziesz unormowania dawniej
    znajdujące się w rozporządzeniu. Są dwa rozporządzenia do tej ustawy, ale
    tyczą czego innego.

    Dla porządku zapytaj jeszcze na pl.soc.prawo.podatki.