  • 1. Data: 2012-07-23 12:24:36
    Temat: Dyspozycyjna Kurewka z Prokuratury Okręgowej, Robert Mielczarek
    Od: mi <m...@p...onet.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/92106,917427-Siedem-lat-geh
    enny-przedsiebiorcow.html

    - "Po siedmiu latach śledztwa poznańska Prokuratura Apelacyjna
    przyznała, że rzekoma mafia nigdy nie istniała."
    - "Ta sprawa to precedens. Opowiadano bajeczki o ,,zorganizowanej grupie
    przestępczej" i ,,praniu brudnych pieniędzy", podczas, gdy ci ludzie
    prowadzili legalną działalność gospodarczą, wykorzystując obowiązujące
    przepisy prawa"
    - Co ciekawe, jak ustaliła ,,Rz" - kilka godzin po przeszukaniach w
    siedzibie Bestcomu jedna z konkurencyjnych firm dysponowała już jego
    bazą klientów, rozsyłając do nich informacje o problemach konkurenta.

    I co teraz, prokuratorskie i sądowe skurwiałe mendy? Dalej będziecie
    chować skorumpowanego koleżkę-dziwka za plecami? I co, dalej będziecie
    wyniośle udawać, że nic się nie stało, wasze środowisko nie jest
    skurwione a zdenerwowanie ludzi to oszołomstwo? Oto skutek sitwiarstwa i
    braku oczyszczenia po PRL-u środowiska prawniczego.

    Ci ludzie stracili dorobek życia i 7 lat przez jedną z waszych
    dyspozycyjnych kurew. Podobnych spraw, tylko o mniejszej medialnej sile
    rażenia, jest wiele.

    Nie, nie mam sobie nic do zarzucenia w związku ze swoim ostrym językiem.

    mi

  • 2. Data: 2012-07-23 13:07:10
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-23 12:24, mi pisze:
    > http://www.rp.pl/artykul/92106,917427-Siedem-lat-geh
    enny-przedsiebiorcow.html

    > Nie, nie mam sobie nic do zarzucenia w związku ze swoim ostrym językiem.

    To nic nowego. Jest taki serial tv, chyba w Polsacie "Państwo w państwie".

    A co zyskałeś pisząc to?
    Na moje oko z pewnością zyskałeś szansę na przegranie procesu cywilnego
    o zniesławienie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-23 17:42:42
    Temat: Re: Dyspozycyjna
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-07-23 13:07, SQLwiel pisze:
    enny-przedsiebiorcow.html

    ".

    > A co zyskałeś pisząc to?
    > Na moje oko z pewnością zyskałeś szansę na przegranie procesu cywilnego
    > o zniesławienie.

    tytuł wątku kwalifikuje się również do karnego

    --
    Chodzi o to, że władza wprowadziła ślub jako akt powołania podmiotu
    gospodarczego (zawarcie spółki), w której mają się rodzić ich

  • 4. Data: 2012-07-24 22:02:32
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-07-23 17:42, Roman Rumpel pisze:

    > ".

    > tytuł wątku kwalifikuje się również do karnego

    A wy co? Prokuratorzy, że zabolało? :))
    Ma chłop satysfakcję, komuś się wyżalił, wygadał, może nie ma komu?
    A poza tym, prawdę mówiąc wielu czytających o takim fakcie powiadomił :)
    Bo ja nie wiedziałem o takiej sprawie, a teraz wiem :)

  • 5. Data: 2012-07-25 00:39:56
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Jawi wrote:
> [...]

    fajnie by wyglądał taki proces, jakby ów prokurator go pozwał. Zrobił by
    z siebie tylko idiotę ;)

    Marcin

  • 6. Data: 2012-07-25 00:40:23
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

  • 7. Data: 2012-07-25 07:31:16
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 00:40, Marcin Kuczera pisze:

    > fajnie by wyglądał taki proces, jakby ów prokurator go pozwał. Zrobił by
    > z siebie tylko idiotę ;)

    A taki prezydent, to nie zrobił(by)?

    W końcu to 'urząd' i powaga urzędu została naruszona, a nie jakiegoś-tam
    Miełszarka.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 8. Data: 2012-07-25 09:16:41
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    SQLwiel wrote:

    > A taki prezydent, to nie zrobił(by)?
    >
    > W końcu to 'urząd' i powaga urzędu została naruszona, a nie jakiegoś-tam
    > Miełszarka.

    aa, że niby z tej strony ???
    No niestety to ten pan prokurator zniesławił urząd, więc tak czy siak
    zrobił by z siebie idiotę.
    Chore te przepisy o zniesławianiu urzędu, taki posmak totalitaryzmu..

    Marcin

  • 9. Data: 2012-07-25 09:19:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-25 07:31, SQLwiel pisze:
    > A taki prezydent, to nie zrobił(by)?
    > W końcu to 'urząd' i powaga urzędu została naruszona, a nie jakiegoś-tam
    > Miełszarka.
    W tym kontekście należałoby się zastanowić, kto bardziej naruszył powagę
    urzędu: mi, czy Mielczarek

    Maciek

  • 10. Data: 2012-07-25 15:39:06
    Od: Sonn <c...@p...pl>

> [...]
    >
    > Ci ludzie stracili dorobek życia i 7 lat przez jedną z waszych
    > dyspozycyjnych kurew. Podobnych spraw, tylko o mniejszej medialnej sile

    A może zechcesz wyjaśnić na czym polegała "dyspozycyjność"?

    --
    Sonn