  • 1. Data: 2011-12-14 18:53:20
    Temat: Dyskryminacja ze względu na miejsce zamieszkania a siodemka
    Od: "ja" <a...@a...com>

    Czy to się kwalifikuje? Bo że narobi firmie złej reklamy to wiem

    Stacja:OLS
    Stacja doręczenia OLS
    Data stanu:14-DEC-11
    Opis:Wydanie kurierowi doręczającemu (WK)

    Stacja:OLS
    Data stanu:13-DEC-11
    Opis:Zwrot przez kuriera (ZK)
    Stacja:OLS
    Data stanu:13-DEC-11
    Opis:Wydanie kurierowi doręczającemu (WK)

    Stacja:OLS
    Data stanu:09-DEC-11
    Opis:Przesyłka doręczona (DS)
    Stacja:OLS
    Data stanu:09-DEC-11
    Opis:Wydanie kurierowi doręczającemu (WK)

    Jak widać już ją dostałem :)
    Adres jest na "obszarze wiejskim", miasto 2 km drogą asfaltową.
    13 i 14 grudnia kurier "zaproponował" żebym ją sobie "odebrał" z parkingu.
    Cezarys

  • 2. Data: 2011-12-14 21:22:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 18:53:20 +0000, "ja" <a...@a...com> said:

    > Czy to się kwalifikuje?

    Do leczenia? Z pewnością.
    Leczy się maturą.

    Napisz po polsku i w prawidłowej kolejności - na razie masz status
    pokrzywdzonego przez edukację.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-12-14 21:29:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-14 22:22, Bydlę pisze:

    > Do leczenia? Z pewnością.
    > Leczy się maturą.
    >
    > Napisz po polsku i w prawidłowej kolejności - na razie masz status
    > pokrzywdzonego przez edukację.

    Też niewiele zrozumiałem z pierwszego posta. A maturę miałem
    niegiertychowską.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-12-15 19:18:41
    Od: "ja" <a...@a...com>

    On 2011-12-14 18:53:20 +0000, "ja" <a...@a...com> said:

> [...]

    Do leczenia? Z pewnością.
    Leczy się maturą.

    Napisz po polsku i w prawidłowej kolejności - na razie masz status

    Kolejność? To jest ich monitorowanie :) Dosłownie i prawie w całości
    (obcięta tylko sekcja nadawcy) .
    Kolejność też identyczna.
    A że nie potrafią prawidłowo sortować wpisów w bazie danych? Nie poradzę.
    A jak ktoś nigdy nie widział wpisów nieposortowanych, trudno, trzeba się
    pouczyć.
    Uprzejmie informuje że wpis składał się z 3 części:
    Pierwsza: pytanie
    Druga: log (po naszemu: dziennik)
    Trzecia: krótki opis.
    Trudne, skomplikowane. Wiem, rozumiem
    PS: Masz jakiś problem z tą maturą?
    Ja

  • 5. Data: 2011-12-15 21:05:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 19:18:41 +0000, "ja" <a...@a...com> said:

> [...]
    >
    > Do leczenia? Z pewnością.
    > Leczy się maturą.
    >
    > Napisz po polsku i w prawidłowej kolejności - na razie masz status

    Odpisuję, choć pewnie będziesz chciał napisać raz jeszcze, po kolei, po
    polsku i w sposób taki, by tekst był widoczny.

    --
    Bydlę