  • 271. Data: 2005-04-07 12:18:57
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d32vms$aeh$1@inews.gazeta.pl...

    > albo na 112.

    Przede wszystkim na 112. Nadzór kuratoryjny dowiedziawszy się o takim
    przypadku zresztą teoretycznie również takie zawiadomienie pod groźbą
    kary ma obowiązek złożyć.

  • 272. Data: 2005-04-07 13:14:40
    Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl>

    wiadomości news:d30uvr$lrb$1@opal.futuro.pl...

    > Hej! Ja byłem pierwszy! Uznałem cię za terrorystę - teraz udowadniaj, że
    > nie jesteś wielbłądem, bo inaczej w ramach obrony siebie i Ojczyzny
    > zostaniesz unieszkodliwiony ;->

    Hmmm
    Tyle że to nie ja Ci grożę - a Ty mi - w tym poście ponownie :)
    Zdaje mi się, że samo oskarżenie nie jest dowodem winy - zwłaszcza
    że nie zarzucasz mi ani popełnienia czynu zabronionego ani też
    zgłaszania możłiwości jego popełnienia

    A ja...
    Wystarczy że zacytowałbym Twój post...

  • 273. Data: 2005-04-07 23:16:12
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d33027$cch$1@inews.gazeta.pl...
    <..>
    > nie w takim przypadku
    A w jakim?
    Wielki plac, pusto wokoło, a dyrektor spotyka swojego ucznia?

    <..>
    > masz jakies niemile wspomnienia?
    No powiedzmy, ale nie ja...

    > Zakazac uzywania nozy, bo sasiad odcial zonie glowe?
    Aakaz noszenia między palcami żyletek w tłumie.

    > Zakac noszenia desow, bop jakis dresiarz dokonal rozboju?
    Kapturki i czarne okularki na "wieczornej imprezce" -no powiedzmy; W "stylu
    muzycznym".

    > Zakazac uzywania zerandolow, bo sasiad na zyrandolu zone powiesil?
    "Anorekcja, i słabe tynki na sufitach ratują stadła rodzinne przed
    rozpadem!"

    > nie dostrzegasz absurdu w swoim rozumowaniiu?
    W moim???? To Ty je wywodzisz!

    <..>
    > co ma popackana tablica do osoby korzystajace z komorki?
    > Co to w ogole za porownanie?
    Jak wyżej ^
    Nie czujesz różnicy: -szkoła, ulica?
    RomanO

  • 274. Data: 2005-04-08 11:19:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A w jakim?
    > Wielki plac, pusto wokoło, a dyrektor spotyka swojego ucznia?

    w przypadku gdyby osobiscie slyszal jak zamawia narkotyki, albo zlecal, badz
    wykonywal
    inne 'przestepstwo'! Wtedy zasranym obowiazkiem dyrektora byloby wezwac
    policje,
    a ucznia zatrzymac do je przyjazdu.

    > <..>
    > No powiedzmy, ale nie ja...

    no i wszystko wiadomo, nie ma sensu ciagnac dalej.

    Przez tak "pokickane" myslenie (przez niektorych policantow) niedawno omal
    niezostala zamordowana para malzenska
    jadaca mercedesm z ciemnymi szybami.
    Nie dosc ze przyjeli Twoje rozumowanie to w dodatku w Boga sie 'zabawili'.

    EOT

    P.

    ps.
    Nie istotne czy osoba jest pelnoletnia czy nie, czy znajduje sie na terennie
    szkoly czy nie,
    ma takie same prawa jak kazdy inny obywatel.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 275. Data: 2005-04-08 12:23:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d35pca$7p1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    zlecal, badz
    > wykonywal
    > inne 'przestepstwo'! Wtedy zasranym obowiazkiem dyrektora byloby

    Dokładnie tak. Co więcej, to nie miał by prawa wydać rzeczonego telefonu
    rodzicom, bo tym samym doprowadził by do zatarcia dowodów.

  • 276. Data: 2005-04-08 13:59:01
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    > wezwac
    > Dokładnie tak. Co więcej, to nie miał by prawa wydać rzeczonego telefonu
    > rodzicom, bo tym samym doprowadził by do zatarcia dowodów.
    <...>
    Nie dyrektora, a każdego _obywatela_ ? "Widzę/słyszę o
    przestępstwie -reaguję".
    Jakoś swoją interpretacją przepisów nie zwolniliście dyra z nadzoru
    pedagogicznego na terenie placówki oświatowej.
    Jak ma obowiązki to i _prawa_ do ich realizacji. Dyrektor ma przepisy i
    "procedury", które poleca MENiS...a ("zasrane") obowiązki, ma uczeń?!
    Inaczej nie może być. Jak się nie podoba, inna szkoła! Może trafi się jaka
    (prywatna?), w której sprawowanie nadzoru nad szkołą traktuje dyrektor jako
    "latanie" i podsłuchiwanie rozmów uczniowskich. To uczeń prosi (w
    uzgodnieniu z rodzicami) o _przywilej_korzystania z komórki, i nie ma
    przeniesionych _praw_ spoza szkoły.
    Tak samo jak palenie (jest w szkole prawem zabronione), tak i telefonowanie
    można uznać za zabronione (jest tak w szczególnych okoliczniosciach np.
    egzaminy . Ale było: Uczeń niepełnoletni (matka -wredna!?), dyrektor
    (pewnie wiedział że jest przeciwna), noi zabrał do wyjaśnienia z rodzicami,
    a to za uporczywe prowadzenie rozmów szkole. Zarządzenie i wykonanie. Co do
    (przyczyn -działalności zarobkowej) osobny temat.

    RomanO

  • 277. Data: 2005-04-08 15:04:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:d3630o$5hm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie dyrektora, a każdego _obywatela_ ? "Widzę/słyszę o
    > przestępstwie -reaguję".
    > Jakoś swoją interpretacją przepisów nie zwolniliście dyra z nadzoru
    > pedagogicznego na terenie placówki oświatowej.

    Nikt go od tego nie zwalnia.

    > Jak ma obowiązki to i _prawa_ do ich realizacji. Dyrektor ma przepisy
    > "procedury", które poleca MENiS...a ("zasrane") obowiązki, ma uczeń?!

    O ile te enigmatyczne procedury przewidują algorytm zaproponowany przez
    Ciebie, to noszą znamiona podżegania do popełnienia przestępstwa.
    Karalnego po popełnieniu takiego przestępstwa.

    Ufam jednak, że coś jednak pokręciłeś i nikt tak idiotycznych wytycznych
    nie napisał. No przynajmniej będę pozostawał w tym przekonaniu, dokąd
    nie wskażesz mi wiarygodnego źródłą tych rewelacji.

> [...]
    > "latanie" i podsłuchiwanie rozmów uczniowskich. To uczeń prosi (w
    > uzgodnieniu z rodzicami) o _przywilej_korzystania z komórki, i nie ma

    Od kiedy korzystanie z własnej komórki jest przywilejem? Korzystanie w
    sposób nie powodujący zagrożenia dla innych osób i nie zakłócający
    porządku publicznego. No i popełnienie przez jedną osobę nawet
    przestępstwa (o naruszeniu jakiegoś tam regulaminu nie wspominając) nie
    daje wcale prawa świadkom owego naruszenia prawa do popełnienia na
    sprawcy innego przestępstwa.

    > Tak samo jak palenie (jest w szkole prawem zabronione), tak i
    telefonowanie
    > można uznać za zabronione (jest tak w szczególnych okoliczniosciach
    np.

    Palenie jest zabronione ustawą. Telefonowanie nie, więc nie można go
    uznać za zabronione. Albo coś jest zabronione, albo nie jest. W prawie
    karnym nie ma miejsca na uznawanie przez kogoś czegoś za przestępstwo.

    Ręce opadają. :-)

  • 278. Data: 2005-04-08 16:39:09
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    > Nikt go od tego nie zwalnia.
    Zwalniasz ubezwłasnowolniajac.

    <..>
    > Karalnego po popełnieniu takiego przestępstwa.
    Ty ciągle o tej "dyrektorskiej kradzieży"?

    > Ufam jednak, że coś jednak pokręciłeś i nikt tak idiotycznych wytycznych
    > nie napisał. No przynajmniej będę pozostawał w tym przekonaniu, dokąd
    > nie wskażesz mi wiarygodnego źródłą tych rewelacji.
    Liczy się litera prawa o komórkach nie piszą ;-)
    http://www.menis.gov.pl/oswiata/archiwum/procedury.p
    hp

    <..>
    > Od kiedy korzystanie z własnej komórki jest przywilejem?
    Od momentu poddania sie obecności w szkole?

    >Korzystanie w
    > sposób nie powodujący zagrożenia dla innych osób i nie zakłócający
    > porządku publicznego.
    No, no "porządku szkolnego"?

    >No i popełnienie przez jedną osobę nawet
    > przestępstwa (o naruszeniu jakiegoś tam regulaminu nie wspominając) nie
    > daje wcale prawa świadkom owego naruszenia prawa do popełnienia na
    > sprawcy innego przestępstwa.
    (Osoby prawnej) Jakiego?

    <..>
    > Palenie jest zabronione ustawą. Telefonowanie nie, więc nie można go
    > uznać za zabronione. Albo coś jest zabronione, albo nie jest. W prawie
    > karnym nie ma miejsca na uznawanie przez kogoś czegoś za przestępstwo.
    A czemu nie wolno telefonować na maturze innych egzaminach?

    <...>
    > Co do
    > Ręce opadają. :-)
    To walcz o swoje racje z podpórkami...:-)

    RomanO

  • 279. Data: 2005-04-08 16:43:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:d36cc8$ai9

    > A czemu nie wolno telefonować na maturze innych egzaminach?

    Bo napisano, że egzamin ma być przeprowadzony bez możliwości
    komunikowania się.

  • 280. Data: 2005-04-08 16:55:04
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl>

    > Bo napisano, że egzamin ma być przeprowadzony bez możliwości
    > komunikowania się.
    Napisano??
    A co to za pisemko, pewnie jakiś tam "regulamin"?
    RomanO