  • 1. Data: 2004-09-29 10:19:42
    Temat: Dwa wyroki-pytanie
    Od: "drixx" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Znalazłem się w dość nietypowej sytuacji ;-)

    Jakiś czas temu wszczeto przeciwko mnie równolegle 2 postępowania karne.
    Wszystko wskazuje to że zakończą się one na początku przyszłego roku. Akta
    jednego z nich zostały skierowane do sądu (max. wymiar kary jaki za to grozi to
    2 lata, a min to grzywna) w drugiej sprawie prokurator zgodził się na 1 rok w
    zawiasach na 2 lata. W żadnej ze sprawach nie zapadł jeszcze wyrok. I tutaj
    pojawia się pytanie:

    Czy jeśli w jednej sprawie zapadnie wyrok skazujący (np 1 rok na 2) a po
    miesiącu drugi wyrok (hipotetycznie 1 rok na 1 lub grzywna) to wyrok z
    pierwszego procesu zostanie odwieszony ? Jeśli tak to na jakiej podstawie?

    Na google nie znalazłem podobnego przypadku, większość dotyczyła przypadków
    złamania prawa w okresie próby.

    Z góry dzięki za info.

  • 2. Data: 2004-09-29 11:38:46
    Temat: Re: Dwa wyroki-pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "drixx" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie zostanie odwieszony. Zostanie odwieszony, jakbyś ponownie popełnił
    przestępstwo podobne po uprawomocnieniu się wyroku.

  • 3. Data: 2004-09-29 11:42:05
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Czy jeśli w jednej sprawie zapadnie wyrok skazujący (np 1 rok na 2) a po
    > miesiącu drugi wyrok (hipotetycznie 1 rok na 1 lub grzywna) to wyrok z
    > pierwszego procesu zostanie odwieszony ? Jeśli tak to na jakiej podstawie?

    nie zostanie odwieszony

    p.s. jak juz zapadna wyroki to napisz o wyrok laczny

  • 4. Data: 2004-09-29 12:34:08
    Od: "drixx" <d...@p...onet.pl>

    > p.s. jak juz zapadna wyroki to napisz o wyrok laczny

    Dlaczego ??
    I jak to wpłynie na zatarcie kary ??