  • 11. Data: 2006-01-11 14:41:58
    Temat: Re: Durni sedziowie
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    >> może czas poznać obowiązujące przepisy?
    >>
    >> KG
    >

    > Ktore?

    Art. 43 par. 2 KK - moze sie odniesiesz?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-01-11 14:42:48
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witam

    jezeli osoba zaufania publiczego
    po pijanemu zabija 2 osoby i za to dostaje 10 lat to cos tu w sadach nie gra

    alojzy

  • 13. Data: 2006-01-11 14:51:27
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    slonzok62 wrote:

    > witam
    >
    > jezeli osoba zaufania publiczego
    > po pijanemu zabija 2 osoby i za to dostaje 10 lat to cos tu w sadach nie gra
    >
    > alojzy

    Bo to jest wlasnie osoba zaufania publicznego. Gdyby morderca byl
    sedzia, to by dostal tylko 5. Wszystko wg naszego zaufaia.

  • 14. Data: 2006-01-11 17:53:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    newsfeed wrote:
    > Niech mi nikt nie mowi ze Gardocki to nie Kutas.

    > Nagroda za logike sedziowska. Policjant nie bedzie mogl jezdzic po
    > pijanemu... w celi wiezeinnej.

    Nie będzie również mógł jeżdzić na przepustkach, oraz jak go wypuszczą
    wcześniej.

    Twoja logika jest jeszcze gorsza niż tego na K......

  • 15. Data: 2006-01-11 18:31:45
    Od: "Zbyszek" <z...@g...pl>

    Użytkownik "newsfeed" <d...@c...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie. Wystarczy ze nie bedzie mial mozliwosci prowadzenia auta w
    > celi wieziennej. Moglby kogos potracic, a na dodatek po pijanemu.

    art.43 par.1 kk ... pozbawienie praw publicznych oraz zakazy (m in, zakaz
    prowadzenia pojazdów) orzeka się w latach, od roku do lat 10.
    par.2 .... zakaz nie biegnie w czasie odbywania kary wolności.

    i to powinno wystarczyć a nie wyzywać innych . Okres 10 lat biegnie po
    opuszczeniu ZK.
    ZiPi,

  • 16. Data: 2006-01-11 20:14:44
    Od: wilh <d...@d...de>

    witek wrote:

    > Nie będzie również mógł jeżdzić na przepustkach, oraz jak go wypuszczą
    > wcześniej.
    >
    > Twoja logika jest jeszcze gorsza niż tego na K......

    Jezeli wypuszcza po 2/3 kary, to potencjalni poszkodowani beda mieli
    ochrone zaledwie przez 1/3 okresu wyroku.

    A w dodatku czym mialby jezdzic na przepustach?

  • 17. Data: 2006-01-11 20:16:10
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    wilh napisał(a):
    > Jezeli wypuszcza po 2/3 kary, to potencjalni poszkodowani beda mieli
    > ochrone zaledwie przez 1/3 okresu wyroku.

    może wreszcie poznasz przepisy?

    KG