  • 41. Data: 2019-07-30 11:37:52
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-30, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > No dobra, wsiądź do samolotu jako pilot napruty do 3,5% i leć, zobaczymy kto będzie
    k.... pod celą.
    > -----
    niebezpieczeństwo katastrofy" jest po prostu

    Jakby Durczok prowadził w tym stanie autobus pełen ludzi, to nie
    zdziwłbym się gdyby zarzut katastrofy dostał.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2019-07-30 11:49:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-30 o 10:59, Budzik pisze:
    > Gosc sie przyznał.
    Powtórzę co pisałem wcześniej.
    No właśnie się nie przyznał do drugiego zarzutu o sprowadzenie
    bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym.

    Robert

  • 43. Data: 2019-07-30 11:54:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    niebezpieczeństwo katastrofy" jest po prostu

    > Jakby Durczok prowadził w tym stanie autobus pełen ludzi, to nie
    > zdziwłbym się gdyby zarzut katastrofy dostał.

    A pies... :-)

    Robert

  • 44. Data: 2019-07-30 12:17:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zagrożenie wysoką karą połączone z obawą mataczenia.
    BTW wiesz, że "przyznanie się" może odwołać?

    -----

  • 45. Data: 2019-07-30 12:20:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jakby mógł rozwalić kilka rodzinnych aut jadących z dziećmi na wakacje to przecież
    tefałen zapłaci a nawet opluje tych ojców, co
    niesłuszna drogę wybrali.

    -----

  • 46. Data: 2019-07-30 12:35:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > Chyba tylko w twojej głowie...
    > Gosc sie przyznał.

    serio masz zwidy ? słyszysz głosy ? a nie widzisz mówiącego ? to może
    masz słuchawki na głowie ?:)

    --
    I love love

  • 47. Data: 2019-07-30 12:39:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 11:21, A. Filip pisze:

    > Czy wystarczy 2-3 mocno pijanych szalejących dosłownie bardzo zabójczo
    > po autostradach by _interpretacja_ się zmieniła (dostosowała do zmian w
    > rzeczywistości) ? IMHO *TAK* .
    >
    > Tyle że i tak się przynajmniej zgadzamy że *jeszcze* tych 2-3 nie było.
    > [ Dochodzimy do bardzo podobnego wniosku innymi drogami ]

    przecież Frog również jest niewinny, z powodu przedawnienia, tym
    bardziej sąd powinien uniewinnić Kamila D., nie takie piruety Frog
    wyprawiał i to na trzeźwo:)

    --
    I love love

  • 48. Data: 2019-07-30 12:43:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > Napisz po prostu ze nie zrozumiałes o czym napisałem...
    > Mowa o przesłankach do tymczasowego aresztowania a nie o przyzwoleniu na
    > jazde po pijaku.
    > Musisz sie zastanowic jaki jest problem i jak go rozwiazac zamiast
    > tworzyc jakies popisówki i manipulacje - bedzie trudniej ale z lepszymi
    > efektami.

    ano, popisówki to wyprawiał Frog, czy Hoło, obaj są obecnie niewinni:)

    a Budzik nie widzi nic zdrożnego, że tak sobie chłopaki poszaleli, nikt
    przecież nie zginął, a przykład idzie w świat, że w Bolanda można wszystko:)

    btw taki Kamil D. przy nich to naprawdę pikuś:)

    --
    I love love

  • 49. Data: 2019-07-30 13:05:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-30 o 10:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > No dobra, wsiądź do samolotu jako pilot napruty do 3,5% i leć, zobaczymy
    > kto będzie k.... pod celą.

    W dzisiejszych czasach piloci w samolotach są tylko ozdobnikiem, aby
    pasażerowie nie byli przerażeni, że steruje komputer. Właściwie to sama
    obecność pilota powinna być karalna, bo sporo katastrof jest właśnie
    wynikiem błędu pilota, czyli tego, że pilotowi się coś zachciało zrobić.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2019-07-30 13:07:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Powtórzę co pisałem wcześniej.
    > No właśnie się nie przyznał do drugiego zarzutu o sprowadzenie
    > bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym.

    Też bym się nie przyznawał. Sąd też widział, że zarzut dęty. Zresztą
    samo nieuznawanie kwalifikacji prawnej czynu to nie jest przesłanka do
    aresztu.

    --
    Liwiusz