  • 321. Data: 2023-11-03 14:46:54
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To nie ma prawa mi świecić w lusterko, że będzie wyprzedzał. Gdybym
    > wężykiem jechał, czy inne sprawiał zagrożenie to tak.

    Jak jedziesz wężykiem, to raczej w ogóle nie należy wyprzedzać. A jak
    przy wyprzedzaniu jestem już na lewym pasie, to moje światła po Twoich
    lusterkach nie świecą, za to świecą ku przodowi. Natomiast, jeśli błysnę
    przed zamiarem wyprzedzenia, to oczywiście masz rację, że w lusterka to
    przyświeci, ale to się robi na drodze z daleka, kiedy nie jest uciążliwe.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 322. Data: 2023-11-03 14:47:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 12:29, Olin pisze:

    > Intryguje mnie, gdzie w okolicach NS jest dwupasmówka, na której tak
    > ochoczo mrugasz światłami.
    > Uchylisz rąbka tajemnicy?

    Nie, bo Ty nie chcesz wiedzieć, tylko się p....lać ochoczo. Sam sobie
    sprawdź w Google.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 323. Data: 2023-11-03 14:56:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Nov 2023 14:47:54 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, bo Ty nie chcesz wiedzieć, tylko się p....lać ochoczo. Sam sobie
    > sprawdź w Google.

    W którym rejonie mam sprawdzać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 324. Data: 2023-11-03 15:15:49
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Przyjmij chwilowo moje oświadczenie, że prawdopodobieństwo śmierci przy
    > rosyjskiej ruletce w wypadku rewolweru z załadowaną jedną komorą na
    > sześć w ogóle jest wielokrotnie mniejsze, niż 1/6. Na razie rzucam jako
    > ciekawostką. Może ktoś inny się pobawi i napisze czemu. Jak nie, to ja
    > napisze. Nie sądzę, byś Ty wiedział, bo byś tego bzdurnego przykładu nie
    > dawał.

    Zdefiniuj co rozumiesz pod RR. Dwóch strzela na zmianę? Kręcą bębnem po
    strzale, rundzie, czy wcale? Czy odpalenie naboju = śmierć, czy trzeba
    brać pod uwagę możliwość odratowania? :) Brać pod uwagę co piszą na
    wiki, że ze względu na ciężar naboju bęben przy kręceniu chętniej
    ustawia się w dół?

    PD

  • 325. Data: 2023-11-03 15:23:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Natomiast, jeśli błysnę
    > przed zamiarem wyprzedzenia, to oczywiście masz rację, że w lusterka to
    > przyświeci, ale to się robi na drodze z daleka, kiedy nie jest uciążliwe.

    Nie. Tak się nie robi.
    Tak robią tylko idioci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 326. Data: 2023-11-03 15:26:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nigdy nie wiem, czy kogoś przede mną nie ma. Co najwyżej nie widzę
    > nikogo. I w tym się różnimy. Ja wiem, że to, że nic nie widzę nie
    > znaczy, że niczego nie ma.

    Różnimy się jeszcze tym, że ja jadę gdy widzę, że nic nie ma, a nie
    napierdalam jak głupi i błyskam światłami bo nie widzę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 327. Data: 2023-11-03 15:35:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przed zamiarem wyprzedzenia, to oczywiście masz rację, że w lusterka to
    > przyświeci, ale to się robi na drodze z daleka, kiedy nie jest uciążliwe.

    Naprawdę wierzyć się nie chce. Policjant twierdzi, że błyskanie długimy
    przy wyprzedzaniu jest chwalebne. Kolejna głupot roberta do kolekcji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 328. Data: 2023-11-03 15:37:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Nov 2023 20:19:42 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > sześć w ogóle jest wielokrotnie mniejsze, niż 1/6. Na razie rzucam jako
    > ciekawostką. Może ktoś inny się pobawi i napisze czemu. Jak nie, to ja

    Trzymam za słowo, tym bardziej że nie tylko ja jestem ciekawy.
    Bedziesz miał okazję zabłysnąć.

  • 329. Data: 2023-11-03 15:39:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, bo Ty nie chcesz wiedzieć, tylko się p....lać ochoczo. Sam sobie
    > sprawdź w Google.

    Najbliżej to chyba zakopianka i A4...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 330. Data: 2023-11-03 15:41:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:15, PD pisze:

> [...]
    > brać pod uwagę możliwość odratowania? :) Brać pod uwagę co piszą na
    > wiki, że ze względu na ciężar naboju bęben przy kręceniu chętniej

    Zakładam, że robertowi chodziło o nabój w dół. Ja miałem na myśli
    pojedynczą próbę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!