  • 271. Data: 2023-11-02 06:26:39
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie one mają wiedzieć. To ja nie chcę się nadziać na nie w trakcie
    > wyprzedania.

    Dlaczego akurat wyprzedzania? I dlaczego nieprzepisowo używasz do tego
    świateł? Za to jest mandat.

    > Co ja poradzę, że Ty w ciemności lepiej widzisz.

    A co my poradzimy że ty lepiej widzisz jak ci ktoś w oczy świeci?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 272. Data: 2023-11-02 06:31:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wielkość tarcia jest wielkością wektorową

    Siła tarcia. Samo tarcie jest raczej wielością skalarną. To o czym
    piszesz to wektor siły tarcia. Natomiast to o co pytałem to wektor oporu
    tarcia;)

    > Co za tym idzie tarcie na
    > kierunku prostopadłym do kierunku ruchu podniesione do kwadratu i dodane
    > do tarcia wzdłuż kierunku ruchu podniesionego do kwadratu razem mogą
    > osiągnąć maksymalnie tę wartość przez Ciebie obliczoną.

    Przecież napisałem "zwłaszcza że jak wykorzystujesz na maxa w hamowanie
    to nie zosaje wiele na kierunek"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 273. Data: 2023-11-02 06:34:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakie słowa są sponsorem tego wątku.
    >
    > LEWY i ŚRODKOWY. :)

    Sponsorem tego wątku jest robert, który twierdzi, że skoro ślady BMW
    prowadzą z lewego na srodkowy to wystarczy założyć że było na odwrót i
    już możliwe jest że winny był kierowca kii. Widać uzanał że jak powótrzy
    to 100 razy to stanie się to faktem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 274. Data: 2023-11-02 06:36:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Lepiej. I tu właśnie taka ciekawostka. Zauważ, że prokurator na miejscu
    > zdarzenia uznał, ze materiał nie uzasadnia dostatecznie podejrzenia.
    > Kilka dni później się okazało, ze już są takie podejrzenia. Czyż to nie
    > intrygujące?

    Intrygujące - do tego stopnia że jak dziennikarze się zaczeli o to
    dopytywać to zmieniono prokuraturę. Ciekawe czemu - może właśnie dlatego
    że pierwszy prokurator nic nie widział?

    Sądzisz, ze mają opinię?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 275. Data: 2023-11-02 06:37:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oooo! To w Kodeksie karnym o tym mowa? Wskażesz gdzie?

    Poprawiłem się w minutę, ty przychodzisz po trzech godzinach i odnosisz
    swój mały sukces, bo dostrzegłeś że mi literkę zjadło. Sukces na miarę
    twoich możliwości;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 276. Data: 2023-11-02 06:42:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty masz uniknąć tego, kogo widzisz, a nie wszystkich w promieniu pół
    > kilometra.

    Ale żeby uniknąć zapierdalających 140 z rozsądnym zapasem powinieneś
    mieć właśnie pół kilometra separacji. Przy czym absolutne minimum wedłe
    ciebie to dwie drogi hamowania czyli nieco ponad ćwierć kilosa.

    Zrobiłem tylko matematykę za ciebie.

    A jak będzie jaskrawy i głośny?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 277. Data: 2023-11-02 06:45:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Umknął Ci krytyczny drobiazg, że KIA też jedzie około 40 metrów/sekundę,
    > a zatem cala scena przemieszcza się te 40 m/s, czyli 10 sekund wcześniej
    > jest właśnie 400 metrów wcześniej, niż miejsce uderzenia.

    Czyli mamy "historię" ostatnich 5 sekund. Wystarczy w kontekście
    rzekomego zajechania.

    Zwracam też uwagę, że prok ma zapewne dostęp do kamery BMW.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 278. Data: 2023-11-02 06:48:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uważasz, że to nieprawdopodobne? Tego, to ja akurat jestem pewien prawie.

    Przeczytaj jeszcze raz- BMW skręciło w stronę kia i ją uderzyło, dlatego
    że wcześniej uderzyło w kia. Zapętliłeś się.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 279. Data: 2023-11-02 08:11:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 06:26, Shrek pisze:
    > A co my poradzimy że ty lepiej widzisz jak ci ktoś w oczy świeci?

    Nie wiem czy poprawia się wzrok, ale podobno pamięć... NAZWISKO, ADRESY,
    KONTAKTY!

    Robert

  • 280. Data: 2023-11-02 13:21:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Aleś Ty ograniczony. Na pasie może leżeć przedmiot. Może iść zwierzę.
    > Może stać nieoświetlony pojazd, który wywalił w barierkę chwilę
    > wcześniej, przy czym jak kierowca nieprzytomny, albo pojazd jechać nie
    > może, to wcale nie chwilę. Może być dziura w drodze, albo ze zbocza
    > stoczył się kamień. Nie każdy jeździ po mieście, gdzie pełno latarni.

    To masz dostosować prędkość jazdy do warunków panujących na drodze. A
    nie napierdalać ludziom po oczach długimi.
    Jak nie ma latarni i jest ciemno, to masz jechać z taką prędkością żeby
    droga hamowania zmieściła się w zasięgu tego co widzisz.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr