  • 31. Data: 2011-07-16 05:37:08
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-15 16:22, witek pisze:

    > Nie może. Bo w tamtym miejscu czytelnie ma wpisac imie i nazwisko
    > odbiorca. własnoręcznie, wiec nie może to być pani.
    > Niefortunnie nazwali to miejsce podpis.

    To to _czytelnie_ _Twoje_ imię i nazwisko mogłaby wpisać sama nawet
    drukowanymi. Co za różnica. W tej sytuacji to przecież bez znaczenia jak
    to jest nazwane.

  • 32. Data: 2011-07-16 06:29:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-16 07:05, Alek pisze:
    > A swoją drogą jak panienka z okienka ma ustalić adres *zamieszkania*
    > osoby która chce odebrać przesyłkę? W dowodzie osobistym jest tylko
    > adres zameldowania.

    A w jakim celu miałaby ustalać adres zamieszkania?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2011-07-16 06:50:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > A w jakim celu miałaby ustalać adres zamieszkania?

    Patrz przepis przytoczony przez Piotrka.

  • 34. Data: 2011-07-16 07:09:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-16 08:50, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Patrz przepis przytoczony przez Piotrka.

    Nie zauważyłem, że chodzi o odbiór przez "osobę trzecią". W takim
    przypadku uznaje się fikcję, ze zameldowanie=zamieszkanie. W praktyce
    nie da się inaczej.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2011-07-16 09:24:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 23:51:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zasadne pytanie jest: czemu by tak?

    A bo tak, mi się kilka razy zdarzyło odebrać bez dowodu. Nawet zgodnie z
    procedurami zdaje się...
    --
    marcin

  • 36. Data: 2011-07-16 09:32:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-16 11:24, zly pisze:

    > A bo tak, mi się kilka razy zdarzyło odebrać bez dowodu. Nawet zgodnie z
    > procedurami zdaje się...

    Tylko jeśli jesteś "znany osobiście".

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2011-07-16 10:32:42
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Alek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > A przeboje z przesyłką z sądu to obserwowałem z bliska jak bratowej nie
    > chcieli nawet pokazać (sic!) przesyłki jaka przyszła do brata pod jego
    > nieobecność.

    Sądowe podlegają pod inne przepisy i nie adresatowi nie wydadzą, no chyba,
    że wcześniej złożył odpowiedznieupoważnienie, rejestrowane za 20 zł na
    poczcie.
    Przem

  • 38. Data: 2011-07-16 11:52:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 11:32:38 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tylko jeśli jesteś "znany osobiście".

    I w przypadku pakietów z zagranicy

    --
    marcin

  • 39. Data: 2011-07-16 12:16:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-16 12:32, Przemek pisze:

    > Sądowe podlegają pod inne przepisy i nie adresatowi nie wydadzą,
    > no chyba, że wcześniej złożył odpowiedznieupoważnienie,
    > rejestrowane za 20 zł na poczcie.

    Bzdura, wystarczy zwykłe pisemne upoważnienie pisane na kolanie.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 40. Data: 2011-07-16 13:31:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/16/2011 12:17 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Zamieszkanie niepotwierdzone zameldowaniem jest nielegalne.

    no i co z tego?