  • 11. Data: 2007-09-16 21:53:36
    Temat: Re: Dożywotnia gwarancja
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > a ty juz widze ze wszystkie rozumy zjadles.

    Brawo Łotsonie!

    > np. w przypadku produktow HP

    Czyli jezeli robi tak HP to muszą tak robić wszyscy czy może musze jednak
    czytać warunki gwarancyje muszli klozetowej na którą chcą mi dać dożywotną
    gwarancję?

    K.

  • 12. Data: 2007-09-17 14:41:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.09.2007 Ania_i_Grzes <b...@m...pl> napisał/a:
    > Witam
    > Co to jest, lub co to znaczy "Dożywotnia gwarancja"?
    >
    > Na wielu stronach producentów nośników danych można spotkać to
    > określenie, ale nikt nie opisał na czym to polega.

    Gwarancja to to co oferuje gwarant i może to być sformułowane (zakres)
    dość dowolne, czyli "dożywotnia gwarancja" jako termin powinien być
    zdefiniowany przez danego gwaranta (np. producenta). Nie ma definicji
    ogólnej, opartej na konkretnych przepisach.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-09-17 19:56:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    jaQbek napisał(a):

    > Ok, mam jakiś element do komputera, na który mam wieczystą gwarancję. Czy jeśli
    > np. 50 latach, odkopię go gdzieś na strychu, i stwierdzę, że nie działa,
    > sprzedawca powinien go przyjąć, o ile oczywiście firma sprzedająca tą część
    > będzie jeszcze istniec ?

    Nie. Przyjmie go producent na pewno a jeśli sklep jeszcze istnieje to on
    także

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2007-09-17 22:56:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.09.2007 Markus Sprungk <m...@g...com> napisał/a:
    > Nie. Przyjmie go producent na pewno a jeśli sklep jeszcze istnieje to on
    > także

    Z jakich przepisów ta pewność wynika?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-09-18 18:56:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czyli jezeli robi tak HP to muszą tak robić wszyscy czy może musze jednak
    > czytać warunki gwarancyje muszli klozetowej na którą chcą mi dać dożywotną
    > gwarancję?

    no sadze ze jak chcesz wiedziec jakie masz warunki gwarancji to tak, musisz
    ja przeczytac

    Icek