  • 21. Data: 2019-09-01 01:49:44
    Temat: Re: Dozywocie za kradziez 200 zl
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-31 o 10:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Trudno powiedziec czy taki grozny, nie wiemy jak to wygladalo,
    > w Polsce zdarzalo sie, ze ekspedientka przegonila takiego szczotką, a
    > raz chyba nawet kasą fiskalną.
    >
    > Tym niemniej - rozbojnik, grozny bo z nozem, czwarte przestepstwo - w
    > Alabamie dozywocie sie nalezy.

    A mnie pierwszy raz w życiu w wózku grzebała ruska kasjerka w Bierdonce.
    Była to dla mnie potwarz, bo jestem Polką i jak już ktoś mi chce
    zaglądać do wózka z tylko dokumentami (bo torebki nie wzięłam) to tylko
    Polka, jakas kulturalna osoba.
    W Warszawie zatrzęsienie na kazdym kroku ruskcih i ukrainek Tak głośno
    szczekają, że w autobusie to już nie mozna tego słuchać. Ludzie, czy ja
    jestem w Polsce, czy pod okupacją Ukrainy?

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-09-01 01:52:00
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-31 o 12:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup
    d-sentenced-to-life-released-prison

    > Demokratyczny kraj i demokratycznie uchwalone prawo - widac mieszkancy
    > sa przekonani :-)
    >
    > Przy czym moze zastanawiac to pierwsze potraktowanie jednego wlamania
    > jako trzech.
    > Chyba nie o to chodzilo ... ale jesli delikwent potem napada z nozem na
    > sklep, to mozna powiedziec,
    > ze dobre prawo zaoszczedzilo obywatelom kilku takich napadow.

    > Nadal - skazany to skazany, nikt wiecej w akta nie bedzie zagladal.

    Martw się tym co dzieje się w Polsce, a nie w Ameryce.

    --
    animka

  • 23. Data: 2019-09-02 19:47:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Sep 2019 01:49:44 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    > szczekają, że w autobusie to już nie mozna tego słuchać. Ludzie, czy ja
    > jestem w Polsce, czy pod okupacją Ukrainy?

    No to juz wiesz, jak sie Brytyjczyczy czuli :-)

    Tylko ... przeciez oni tam mieli imigrantow od lat.
    Ale moze uwazali, ze to nie sa imigranci, tylko rodowici Brytyjczycy -
    z Indii, Pakistanu, Afryki ...

    J.