  • 31. Data: 2002-05-27 17:45:10
    Temat: Re: Doznania.
    Od: "Moon" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:acqmm8$2on$1@onyx.icpnet.pl...

    > W oryginale nie był żwir tylko żużel i sypany nie do prezerwatywy
    > tylko bezpośrednio do pochwy:)))))

    to zmienia samej rzeczy grunt!
    światełko w tunelu dla polskich hut!
    więcej żużla do pochew!!!
    moon

  • 32. Data: 2002-05-27 17:55:44
    Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl>

    "Moon" <r...@w...pl> :
    > to zmienia samej rzeczy grunt!
    > światełko w tunelu dla polskich hut!
    > więcej żużla do pochew!!!

    Pochw ;)

    Ale rozumiem przejezyczenie. Jak czytam ten watek to az mnie ciarki
    przechodza. I to z pewnoscia nie z podniecenia...

    Dominika.

  • 33. Data: 2002-05-27 19:22:38
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pochw ;)

    Jednak pochew. To prawidlowa forma.
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 34. Data: 2002-05-27 19:54:01
    Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl>

    ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl> :
    > Jednak pochew. To prawidlowa forma.
    > :o)

    Jednak nie. Nie w tym znaczeniu. Myli kolega z takimi od mieczy ;) Prosze
    wierzyc posiadaczce na slowo (nie tej od mieczy).

    Na dowod przytacza znalezione szybciorkiem zdania:
    1. W trakcie badania stwierdzono na kroczu obecność ujścia dwóch pochw oraz
    dwóch cewek.
    2. Z terenu Polski nie znamy niestety mieczy i pochew reprezentujących
    szczyt techniki artystycznej w zakresie zdobnictwa, wnioskując jednak ze
    znalezisk celtyckich z cmentarzyska La Tene (Szwajcaria) dbałość o efektowny
    wystrój broni była powszechnie przestrzegana.

    Dominika.

  • 35. Data: 2002-05-27 20:08:05
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> wrote in

    > ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl> :
    >
    > Jednak nie. Nie w tym znaczeniu. Myli kolega z takimi od mieczy ;)
    > Prosze wierzyc posiadaczce na slowo (nie tej od mieczy).

    nie wierze. to ze ktos cos ma, to jeszcze nic nie znaczy. moze to nie
    ma sensu, ale przytocze slownik poprawnej polszczyzny PWN z roku 1982,
    bo tylko taki mam (pod reka):

    pochwa ... lm D. pochew rzad. pochw.

    czyli mozna i tak i tak tyle ze raz jest zgodnie z wola wiekszosci, a
    raz niezgodnie :-)

    tenesu

  • 36. Data: 2002-05-27 20:13:57
    Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl>

    "tenesu" <t...@n...net> :
> [...]
    > bo tylko taki mam (pod reka):
    >
    > pochwa ... lm D. pochew rzad. pochw.
    >
    > czyli mozna i tak i tak tyle ze raz jest zgodnie z wola wiekszosci, a

    A jest tam cos na temat znaczenia slowa? No jak zyje nie uslyszalam od
    lekarza "pochew". Czy ktos moze to na 100% wyjasnic, bo zaczelo mnie
    intrygowac ;)

    Dominika.

  • 37. Data: 2002-05-27 22:14:43
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    o zaczelo mnie
    > intrygowac ;)

    Chcesz o tym porozmawiac?
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 38. Data: 2002-05-28 14:35:40
    Od: "Moon" <r...@w...pl>

    > A jest tam cos na temat znaczenia slowa? No jak zyje nie uslyszalam od
    > lekarza "pochew". Czy ktos moze to na 100% wyjasnic, bo zaczelo mnie
    > intrygowac ;)

    Przecież to określenie nie wzięło się z nikąd. To od pochwy na miecze,
    itd...
    A lekarze - co oni wiedzą o języku?
    Moon

  • 39. Data: 2002-05-28 16:11:50