  • 11. Data: 2008-09-15 08:28:24
    Temat: Re: Dowody osobiste przed 18. urodzinami, w latach 80...?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gal5if$dg9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > To kobietę miałeś na myśli pisząc cyt. "o właśnie, nawet nie od
    > pełnoletności, tylko od osiemnastki".
    > A ta kobieta po ślubie dostanie D.O czy dopiero po osiemnastce.

    No bo chodzi mi o to, czym będzie się legitymowała w urzędach itp. po
    zmianie nazwiska?. Legitymacją szkolną /trochę głupio jako osoba
    pełnoletnia/ dalej, czy też będzie nosiła z sobą akt małżeństwa.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2008-09-15 08:34:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 15 Sep 2008 10:28:24 +0200, Maluch napisał(a):

    > No bo chodzi mi o to, czym będzie się legitymowała w urzędach itp. po
    > zmianie nazwiska?. Legitymacją szkolną /trochę głupio jako osoba
    > pełnoletnia/ dalej, czy też będzie nosiła z sobą akt małżeństwa.

    Pewnie dostanie dowód tymczasowy. Musi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl