  • 31. Data: 2007-03-11 11:05:25
    Temat: Re: Dowod trzezwosci
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Nie przyjmuje się żadnego błędu. Dmuchniesz 0,10 (to się nazywa pech) i
    > prawko tracisz.

    a jaki jest błąd?

    KG

  • 32. Data: 2007-03-11 11:44:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a jaki jest błąd?

    Pomijalny.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2007-03-11 13:26:30
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-03-2007 o 11:59:04 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Po co definiować coś co zostało w innej ustawie zdefiniowane ??

    Ale zostalo zdefiniowane wylaczine na potrzeby jednej ustawy, co zostalo
    wyraznie zaznaczone. Zwrot podobny do "ilekroc w ustawie jest mowa o ...".
    Skad PoRD ma wiedziec jaka definicje nietrzezwosci nalezy przyjac za
    wlasciwa? Moze definicja "zero tolerancji" zza poludniowych i wschodnich
    granic bedzie lepsza? A moze najlepsza bedzie rosyjska definicja -
    "upojenie"?

    Czy jest gdzies paragraf mowiacy, skad mozna brac definicje do ustaw?

    > A ustawodawca pisząc o środku działającym podobnie do alkoholu miał
    > pewnie na myśli perfumy, ocet, lekarstwa itp. Żeby nie było tłumaczenia,
    > że pił brzozówke i tłumaczył że to nie alkohol bo kupił przed 13 ;)))

    Ja tam nie wiem co on mogl miec na mysli. Moze hipnoze, moze sluchanie
    dowcipow. Moze sok ogorkowy? Jakie cechy musi miec owy srodek? Wystarczy,
    ze bedzie ciecza? Ma miec podobny sklad chemiczny z dokladnoscia do 12
    atomow? Ma byc przezroczysty? Ma opozniac reakcje, jak np. sluchanie
    muzyki?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 34. Data: 2007-03-11 13:43:44
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Czy jest gdzies paragraf mowiacy, skad mozna brac definicje do ustaw?

    Zwróć uwagę, że nikt poza tobą nie ma z tym żadnych problemów.

    > Ja tam nie wiem co on mogl miec na mysli. Moze hipnoze, moze sluchanie
    > dowcipow. Moze sok ogorkowy? Jakie cechy musi miec owy srodek?

    Takie aby po nadmuchaniu wynik był powyżej 0,1 mg/l ;))

  • 35. Data: 2007-03-11 13:54:25
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Pomijalny.

    ciekawe skąd ten wniosek

    KG

  • 36. Data: 2007-03-11 14:33:24
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-03-2007 o 14:43:44 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Zwróć uwagę, że nikt poza tobą nie ma z tym żadnych problemów.

    Jest zasadnicza roznica pomiedzy intuicja a definicja ... tylko brzmia
    podobnie. Ja sie pytam calkie powaznie. Ktory artykul mowi o tym, ze
    definicje moga "wedrowac pomiedzy ustawami"? Albo - ktory artykul zabrania
    przyjac rosyjska definicje nietrzezwosci?

    Przyklad: policjant odholowuje moj samochod za jazde "pod wplywem". Dialog:
    - Na jakiej podstawie?
    - Byl pan nietrzezwy.
    - A na jakiej podstawie Wladza uwaza, ze jestem nietrzezwy?
    - Zrobilismy test alkomatem i wyszlo przekroczenie normy.
    - A skad te normy?
    - Z kodeksu karnego.
    - Ale w kodeksie karnym nic nie ma o odholowywaniu samochodu.
    - Ale w PoRD jest.
    - W PoRD nie ma definicji stanu nietrzezwosci.
    - Ale wezme sobie ta z kodeksu karnego.
    - A ktory artykul pozwala Wladzy tak zrobic?
    - ...

    Skoro nikt nie ma z tym problemu (poza mna), chetnie poslucham odpowiedzi
    na zadane pytanie. A gdyby istanialy dwie definicje w roznych ustawach,
    dotyczace jednego pojecia z trzeciej ustawy (gdzie to pojecie nie zostalo
    zdefiniowane)? Ktorej definicji uzyc i ktore
    ustawy/rozporzadzenia/wytyczne to reguluja?

    > Takie aby po nadmuchaniu wynik był powyżej 0,1 mg/l ;))

    Czyli narkotyki odpadaja :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 37. Data: 2007-03-11 14:43:26
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-03-2007 o 12:44:37 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Pomijalny.

    Ciekawe ... przy 0.00 mg/l "probierz trzezwosci" moze pokazac 0.05mg/l
    ... a to juz "polnietrzezwy". Dokladnosc nowego alkomatu to +- 0.02 mg/l a
    powtornie homologowanego +- 0.032 mg/l. Czyli przy pomiarze 0.10 mg/l to
    moze byc nawet +- 32% ... faktycznie - pomijalnie maly blad :P

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 38. Data: 2007-03-11 17:29:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > powtornie homologowanego +- 0.032 mg/l. Czyli przy pomiarze 0.10 mg/l to
    > moze byc nawet +- 32% ... faktycznie - pomijalnie maly blad :P

    Przemyśl te obliczenia raz jeszcze;))

  • 39. Data: 2007-03-11 17:50:31
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jasko Bartnik napisał(a):
> [...]
    > a powtornie homologowanego +- 0.032 mg/l. Czyli przy pomiarze 0.10 mg/l
    > to moze byc nawet +- 32% ... faktycznie - pomijalnie maly blad :P

    tyle że te wartości, to niekoniecznie błąd konkretnego urządzenia czy
    typu urządzeń, a błąd dopuszczalny

    KG

  • 40. Data: 2007-03-11 17:52:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>