  • 1. Data: 2010-04-14 12:14:33
    Temat: Dowód osobisty a akt slubu
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    Witam
    Zmieniłem adres zamieszkania w związku z powyższym udałem się do urzędu,
    celem złożenia wniosku o wymianę dowodu osobistego.
    Ku mojemu zaskoczeniu, poproszony zostałem o dostarczenie razem z wnioskiem
    również odpisu aktu ślubu.
    Czy to jakś miejscowa fanaberia urzędników?

    Pozdrawiam
    boropi

  • 2. Data: 2010-04-14 15:09:08
    Temat: Re: Dowód osobisty a akt slubu
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Kwi, 14:14, "boropi" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > również odpisu aktu ślubu.
    > Czy to jakś miejscowa fanaberia urzędników?

    Spytaj ich. Znaczy o podstawe prawna.

    A troche odbijajac piłeczke. A jak jestem wyznania wielozenskiego i
    zon mam 2 to ktore dostarczyc zwazyszczy ze slub bralem w kraju gdzie
    zaswiadczen sie nie wystawia? Albo nie ma bo byla wojna i sie
    zniszczyly?

  • 3. Data: 2010-04-14 16:16:21
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 08:09:08 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

> [...]
    > zon mam 2 to ktore dostarczyc zwazyszczy ze slub bralem w kraju gdzie
    > zaswiadczen sie nie wystawia? Albo nie ma bo byla wojna i sie

    Dobre! Z czego jedna żona to koza - ślub był w Afganistanie a druga to
    niejaki Waldek - ślub był w Holandii a papiery się spaliły. :)

  • 4. Data: 2010-04-14 16:16:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    3g2000yqd.googlegroups.com...
    > A troche odbijajac piłeczke. A jak jestem wyznania wielozenskiego i
    > zon mam 2 to ktore dostarczyc zwazyszczy ze slub bralem w kraju gdzie
    > zaswiadczen sie nie wystawia?

    Żona zmienia nazwisko. :P

    Albo nie ma bo byla wojna i sie
    > zniszczyly?

    "Panie, to pan niech wyrobi nowy".

  • 5. Data: 2010-04-14 17:15:48
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    boropi wrote:

> [...]
    > Ku mojemu zaskoczeniu, poproszony zostałem o dostarczenie razem z
    > wnioskiem również odpisu aktu ślubu.
    > Czy to jakś miejscowa fanaberia urzędników?

    Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych
    (Dz.U. 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów
    z dnia 6 lutego 2009 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu
    postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważniania,
    wymiany, zwrotu lub utraty (Dz.U. Nr 47, poz. 384).

    Poczytaj i sprawdź. Generalnie akt urodzenia lub małżeństwa jeśli urodziłeś
    się i wziąłeś ślub poza daną miejscowością.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-04-14 19:59:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boropi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ku mojemu zaskoczeniu, poproszony zostałem o dostarczenie razem z
    > wnioskiem również odpisu aktu ślubu.
    > Czy to jakś miejscowa fanaberia urzędników?

    Moze chodzi o sprawdzenie, czy nie zmieniles naziwska - maz moze przyjac
    nazwisko zony, lub dolozyc sobie jej nazwisko do wlasnego itp.

    Pozdrawiam
    SDD