  • 1. Data: 2004-03-17 03:23:47
    Temat: Re: Dowód jak paszport w Unii?
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.00000862.4058387a@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Do tej pory wydawało mi się, że jedynie obywatele państw zrzeszonych w
    > układzie z Schengen mogą podróżować pomiędzy tymi państwami na podstawie
    > dowodów osobistych. Polska, mimo wchodzenia do EU, w najbliższym czasie
    nie
    > dołączy do tego porozumienia, więc nadal konieczne byłoby posiadanie
    paszportu
    > przy wyjeździe do innych państw Unii. Tymczasem ostatnio niektóre
    > polskie "brukowce" i "szmatławce" wydrukowały (niemal jednocześnie)
    artykułu o
    > tym, jakoby Polacy będą mogli podróżować po Unii na podstawie dowodów
    > osobistych, nawet tych starych ("zielonych").
    >
    > Czy ktoś wie jak to będzie naprawdę?

    Gdzieś słyszałem że po 01.05 bedziemy mogli przekraczać granice na dowód
    osobisty (nawet ten stary) a dopiero po przystapieniu do układu z Schengen
    zniesione zostną posterunki graniczne.

  • 2. Data: 2004-03-17 11:37:31
    Temat: Dowód jak paszport w Unii?
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

[...]

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2004-03-18 03:03:17
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > gdzieś słyszałem że jak wstąpimy do unii to spłynie na nas 19 mld euro
    > do podziału :-)
    > (wiem. mało merytoryczne ale nie mogłem się powstrzymać:))

    MYSTER BEHEMOT te 19 mld euro to nawet wyjdzie wliczając wszytkie fundusze i
    dopłaty wykorzystane w 100%. Co to tego gdzie słyszałem to odpowiem że w
    wiadomościach o tym że minister MSWiA wydał rozporzadzenie w tej sprawie.

  • 4. Data: 2004-03-18 08:01:45
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 5. Data: 2004-03-18 13:28:13
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    KALKOL wrote:
> [...]
    > wiadomościach o tym że minister MSWiA wydał rozporzadzenie w tej sprawie.

    ależ nie denerwuj się waść. moje twierdzenie wyrażało niewiarę w
    zdolność do wykorzystania w 100% wszystkich dopłat i funduszy.
    i nie "behemot".