  • 71. Data: 2009-05-24 15:44:27
    Temat: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    news:gv3luo$j5o$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Zastrzec sobie w tym samym pismie mozliwosc
    >wystapienia na droge sadowa z zarzutem dzialania
    na szkode mieszkancow

    Ależ jest to działanie na korzyść a nie na szkodę. Dzięki takiej decyzji
    mieszkańcy nie mają problemów z parkowaniem. Ci nie mający na siebie
    zarejestrowanych aut są w zdecydowanej mniejszości.

    Pzdr
    Leszek

  • 72. Data: 2009-05-24 15:49:38
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz jak potłuczony.

    Za momencik okaże się, że piszesz o sobie.

    > Komórkę i laptopa też musi zostawić? :>

    A odliczasz Vat od rachunku za prąd? Jeśli tak, to używając prywatnie
    oszukujesz państwo.

    > A co ma piernik do wiatraka? Jest jego użytkownikiem. Nie musi być
    > właścicielem.

    Większość członków spółdzielni uznała, że musi być albo fora ze dwora.

    Pzdr
    Leszek

  • 73. Data: 2009-05-24 15:54:42
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > Masakra.

    Masakryczny jest twój udział w dyskusji. Z postu który stworzyłeś wynika, że
    wypowiadasz się w temacie o którym nie masz żadnego pojęcia.

    Pzdr
    Leszek

  • 74. Data: 2009-05-25 08:20:12
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał

    > Ależ jest to działanie na korzyść a nie na szkodę. Dzięki takiej decyzji
    > mieszkańcy nie mają problemów z parkowaniem. Ci nie mający na siebie
    > zarejestrowanych aut są w zdecydowanej mniejszości.

    Liczyłeś? ;-)

    Zresztą co ma piernik do wiatraka, że ktoś ma auto zarejestrowane nie na
    siebie?
    Ja przez 5 lat jeździłem autem ojca (formalnie należało do niego, ale w
    ogóle go nie użytkował), bo przerejestrowywanie nie miało uzasadnienia. I
    co - też nie miałbym prawa korzystać z parkingu przy bloku? Dlaczego?

  • 75. Data: 2009-05-25 08:25:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A odliczasz Vat od rachunku za prąd? Jeśli tak, to używając prywatnie
    > oszukujesz państwo.

    Ciebie też pogięło?
    Udowodnij mi, że zabierając komórkę i laptop poza siedzibę firmy korzystam
    z nich prywatnie czyli oszukuję państwo. Czekam :)
    Z ciekawości - Ty swoją służbową komórkę zostawiasz w firmie czy zwracasz
    koszty jej użytkowania pracodawcy?

    > Większość członków spółdzielni uznała, że musi być albo fora ze dwora.

    Acha, a jeśli większość uzna, że wszyscy muszą mieć zielone firanki, to też
    należy zmienić? :>
    BTW - nie zauważyłem, żeby wątkotwórca pisał coś o decyzji większości
    członków spółdzielni odnośnie prawa do parkingu.

  • 76. Data: 2009-05-25 08:27:28
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Masakryczny jest twój udział w dyskusji. Z postu który stworzyłeś wynika,
    > że wypowiadasz się w temacie o którym nie masz żadnego pojęcia.

    Za to Ty masz takie pojęcie, że aż sobie drugą kawę zrobiłem, bo zapowiada
    się interesująca lektura ;-)

  • 77. Data: 2009-05-27 21:32:15
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Daniel 'Rogaś' Rogiński pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Zarząd spółdzielni mieszkaniowej podjął decyzję o instalacji szlabanu
    > (ręcznego :) ) na wjeździe na parking pod budynkiem. Co ciekawe -
    > niezatłoczony, prawie zawsze wolnych jest kilka miejsc... Trudno.

    To najpierw sprawdź czyj jest ten teren.

    > Decyzją zarządu klucz do szlabanu otrzymać _można na podstawie dowodu
    > rejestracyjnego samochodu pod warunkiem, że jest on zarejestrowany pod
    > adresem mieszkania (na tej ulicy)_.
    [...]

    Błąd, zameldowanie + bycie członkiem powinno decydować.

    > Jak walczyć w takiej sprawie?
    [...]

    Pokazać im to:
    cyt.: "7. Mieszkańcowi SPPN będącemu właścicielem lub współwłaścicielem
    pojazdu samochodowego lub użytkującemu pojazd samochodowy na podstawie
    umowy leasingu przysługuje abonament roczny, wydawany wyłącznie na jeden
    pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 tony, po
    wniesieniu jednorazowej opłaty abonamentowej."
    i zapytać dlaczego chcą być świętsi od papieża.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 78. Data: 2009-05-28 06:06:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    JerzyN pisze:

> [...]
    > wniesieniu jednorazowej opłaty abonamentowej."
    > i zapytać dlaczego chcą być świętsi od papieża.

    A co to jest SSPN i dlaczego jakiś jej/jego regulamin ma wpływać na
    uchwałę Zarządu Spółdzielni?

    --
    spp