  • 11. Data: 2006-11-25 00:20:45
    Temat: Re: Dostawca internetowy - ataki na mojego kompa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "el gato" <g...@g...pl> wrote in message
    news:ek7rfj$kng$1@inews.gazeta.pl...

    > Mimo Waszych hihotow Uslugodawca moim zdaniem powinien (oczywiscie po
    > zgloszeniu problemu) zareagowac

    Ale w jaki sposób?
    Wysłać cię na kurs obsługi komputera, czy jak?

    Jeśli wiesz, że są to ataki to zablokuj pulę adresów na firewall i zapomnij
    o sprawie.

  • 12. Data: 2006-11-25 09:42:04
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Nov 2006 23:29:22 +0100, el gato napisał(a):

    > A tak na marginesie ataki, moze lepiej nazwijmy to proba "komunikacji" sa
    > glownie z puli adresow ip przydzielonych do sieci radiowej. Z zewnatrz
    > raczej nie ma.

    Znaczy inni mają Win(dę) która sobie sprawdza otoczenie sieciowe
    szukając pobratymców i udostępnionych zasobów/plików/drukarek?
    Masz rację - napisz do providera żeby zablokował wszystkie komputery
    które mają Windowsa na pokładzie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2006-11-27 01:38:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    el gato wrote:
    > Witam,
    >
    > korzystam z internetu przez radiodostep - 2 letnia umowa.
    > Mam zainstalowany progaram antywirusowy/firewall (jeden progs). Nie ma dnia

    Jaki? I czy legalny? ;->

    > aby ktos mnie 5-10 razy nie probowal zaatakowac (sa na to raporty).

    A konkretnie?

    > Czy moge odstapic od umowy?

    Na podstawie...?

    > Czy tez moge zazadac "wytropienia" balwana/ow?

    Wynajmij detektywa.

  • 14. Data: 2006-11-27 01:40:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    el gato wrote:

    > A tak na marginesie ataki, moze lepiej nazwijmy to proba "komunikacji" sa
    > glownie z puli adresow ip przydzielonych do sieci radiowej. Z zewnatrz
    > raczej nie ma.

    Well? Ktoś chciał się z tobą skomunikować. To legalne.

    > Mimo Waszych hihotow Uslugodawca moim zdaniem powinien (oczywiscie po
    > zgloszeniu problemu) zareagowac,

    To się zdecyduj - chcesz mieć dostęp do internetu, czy nie? Bo albo jest
    możliwa komunikacja, albo nie jest.

    > dopiero pozniej na samym kocu chcialbym od
    > umowy odstapic. Es claro? :)

    Chcieć to sobie możesz.

  • 15. Data: 2006-11-27 08:44:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu el gato porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Czy moge odstapic od umowy?
    > Czy tez moge zazadac "wytropienia" balwana/ow?
    MEGA ROTFL
    Od razu mi sie przypomnial moj kuzyn. Robil jakies studium na Akademii
    Obrony Narodowej czy cos takiego, tez sobie zainstalowal firewalla i
    zadzwonil kiedys do mnie, zebym przyszedl i mu zabezpieczyl komputer bo
    to na pewno obcy wywiad chce mu sie wlamac na komputer i sciagnac jego
    prace zaliczeniowa.
    --
    badzio

  • 16. Data: 2006-11-27 12:35:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Well? Ktoś chciał się z tobą skomunikować. To legalne.

    Paaattrz Pan, od kilkunnastu tygodni tez ktos sie probuje ze mna
    'skomunnikowac' od momentu gdy zamiescilem na stronie informacje o udaniu
    sie w najblizszym czasie do prok.

    Wlaczam kompa [z czystym systemem, na innym kompie podlaczonym do sieci <tej
    samej> to samo obylo] a tu kerio wywala komuninkat udaremninono probe
    ataku, albo inny antiwiruw (avast)uwagaa proba wlamania, Zannim sie
    takiie uwagii zaccznie pisac moze warto zapytac
    czy to zaczelo wyskakaiwac zaraz po instalacji oprogramowania czy w
    poznieejszym okresie. Jak w pozniejszym to cos smierdzi, oczywiscie to
    nine powod do zrywania umowy jak juz to do udadnia sie w pewne miejsce

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 17. Data: 2006-11-27 21:50:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > Paaattrz Pan, od kilkunnastu tygodni tez ktos sie probuje ze mna
    > 'skomunnikowac' od momentu gdy zamiescilem na stronie informacje o udaniu
    > sie w najblizszym czasie do prok.

    Biedaku... A jak ktoś do ciebie dzwoni lub wysyła listy albo (szczyt
    wszystkiego) zapuka do drzwi, to od razu strzelasz, czy najpierw wzywasz
    do poddania się? ;->

    > Wlaczam kompa [z czystym systemem, na innym kompie podlaczonym do sieci <tej
    > samej> to samo obylo] a tu kerio wywala komuninkat udaremninono probe
    > ataku, albo inny antiwiruw (avast)uwagaa proba wlamania, Zannim sie

    Biedaku... Taki stres...

  • 18. Data: 2006-12-16 03:43:31
    Od: o...@o...pl

    Andrzej Lawa wrote:

    > Biedaku... A jak ktoś do ciebie dzwoni lub wysyła listy albo (szczyt
    > wszystkiego) zapuka do drzwi, to od razu strzelasz, czy najpierw wzywasz
    > do poddania się? ;->

    Jeśli są to listy lub telefony z pogróżkami to chyba warto zainteresować tym
    odpowiednich ludzi.

    Olek

  • 19. Data: 2006-12-16 18:45:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    o...@o...pl wrote:

    > Jeśli są to listy lub telefony z pogróżkami to chyba warto zainteresować tym
    > odpowiednich ludzi.

    ROTFL

    Primo: ale szybko się obudziłeś...
    Secundo: sprawdzenie, czy coś działa na danym porcie to żadna pogróżka.