  • 21. Data: 2008-01-09 08:00:01
    Temat: Re: Dostalem wezwanie do zaplaty
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 9 Sty, 02:22, "m5c" <m...@g...pl> wrote:

    > Wystarczy.

    Imo nie wystarczy, przeciez bycie uczniem/studentem nie kazdej szkoly
    uprawnia nas do stosownej ulgi.

  • 22. Data: 2008-01-09 08:37:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 23:53:12 -0800, castrol napisał(a):

    > Na razie mam zamiar wejsc z nimi w korespondecje :) moze cos uda sie
    > zalatwic :)

    Tylko ostrożnie: żeby nie załatwić "zrzeczenia się zarzutu przedawnienia" ;)

  • 23. Data: 2008-01-09 09:02:01
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...

    > Imo nie wystarczy, przeciez bycie uczniem/studentem nie kazdej szkoly
    > uprawnia nas do stosownej ulgi.

    Dlatego powinienes w stosownym czasie przedlozyc im stosowne zaswiadczenie,
    ze tego i owego byles uczniem szkoly takiej i owakiej. Powinni wiedziec, czy
    jej uczniowie/studenci maja uprawnienia do ulgi. Zaplacilbys tylko oplate
    manipulacyjna. Ale stosowny czas juz dawno minal.

  • 24. Data: 2008-01-09 09:46:19
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 9 Sty, 10:02, "m5c" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jej uczniowie/studenci maja uprawnienia do ulgi. Zaplacilbys tylko oplate
    > manipulacyjna. Ale stosowny czas juz dawno minal.

    W odpowiednim czasie napisalem odwolanie od calej sprawy. Od tamtej
    pory PKP nie raczylo odpowiedziec, na moje pismo!
    Dopiero do teraz, gdy wyslali list z ta zalegloscia.

  • 25. Data: 2008-01-09 12:34:37
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > W odpowiednim czasie napisalem odwolanie od calej sprawy. Od tamtej
    > pory PKP nie raczylo odpowiedziec, na moje pismo!
    > Dopiero do teraz, gdy wyslali list z ta zalegloscia.

    Ja bym to olal. To wyglada na typowa akcje nekajaca w stylu firm
    windykacyjnych.

  • 26. Data: 2008-01-09 16:52:00
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Zobaczymy co z tego wyniknie. Innego sposobu nie mam raczej. Do szkoly
    za bardzo nie mam jak uderzyc, bo ciezko mi ja znalezc - po prostu nie
    pamietam jak sie nazywala nawet,

    Brzmi to bardzo wiarygodnie ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2008-01-09 17:35:13
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Brzmi to bardzo wiarygodnie ;)))

    No ale tak wlasnie bylo :) Chodzilem do policealnej informatycznej w
    Gdansku. Po ok roku z niej zrezytgnowalem i poszedlem normalnie na
    studia juz. Ale zabij mnie czlowieku, a nie powiem Ci jak dokladnie sie
    nazywala szkola i gdzie dokladnie miala siedzibe (po omacku to miej
    wiecej bym trafil).

    No chyba ze jakims cudem gdzies znajde umowe

    Jacek

  • 28. Data: 2008-01-10 09:55:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    castrol napisał(a) :
    > Wejde z nimi w korespondencje.

    Żadnej korespondencji! To im zależy na sprawie. Ignoruj ich
    korespondencje. Nie odpowiadaj nawet na polecone. Jeśli przyjdzie
    potem list z jakiejś firemki windykacyjnej, nie odpowiadaj.
    Oczywiście listy polecone odbieraj. Jedyny list na który
    powinieneś zareagować powinien być z sądu. Tam podniesiesz zarzut
    przedawnienia. Wątpię jednak, żeby przyszedł. No i koniec sprawy.

    Dlaczego chcesz na siłę marnować swój czas i pieniądze na
    korespondencję? To oni mają burdel w papierach. Szanuj swój czas.

    W każdym razie ja bym tak postąpił. Twój wybór.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 29. Data: 2008-01-10 14:09:45
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 10 Sty, 10:55, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Dlaczego chcesz na siłę marnować swój czas i pieniądze na
    > korespondencję? To oni mają burdel w papierach. Szanuj swój czas.

    Bo przedawnienie nie spowoduje ze nagle okaze sie ze dlug jest
    bezzasadny. Na podstawie dokumentow ktore maja, moga przeciez podac
    mnie do KRD gdzie bede widniec jako dluznik. A na to nie mam ochoty.

  • 30. Data: 2008-01-10 14:50:13
    Od: e...@o...pl

    > Ja bym to olal. To wyglada na typowa akcje nekajaca w stylu firm
    > windykacyjnych.

    To ciekawe- mógłbys to rozwinąc.Mam bardzo podobna sytuacje - tyle ze ja
    otrzymałam informacje o wznowieniu windykacji z firmy windykujacej i z
    informacja o tym iz minęlo 6 i pol roku od czasu WYDANIA PRZEZ SAD NAKAZU
    ZAPŁATY!!!I z tym ze PKP przekazała sprawę firmie windykacyjnej.
    I teraz dodam- nic o sprawie nie wiedziałAm (zadnych zawiadomien),nigdy w zyciu
    nie jechałam na gapę PKP, zgubilam swego czasu swoja legitymacje studencką,
    która mi ktos odesłał po kilkunastu dnaich.Stad podejrzewam iz ktos jej uzył.
    I wazna rzecz- w tym momencie potzrebne mi jest bycie osoba ,wobec której ni e
    toczy sie postepowanie egzekucyjne a własnie dowiaduje sie o takim fakcie - i
    podane mam, ze zaraz własnie ta egzekucja sie rozpocznie.Co zrobic?