  • 31. Data: 2007-10-26 12:57:29
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    wiadomości news:1kd7v4-93d.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie mnie przekonuj, tylko sąd :)
    >
    > Swoją drogą to nienajgorszy IMHO argument - o ile Ty masz więcej czasu a
    > jednocześnie w miarę wystarczające dochody.

    Udowodnic jej moge ze ma malo czasu,wystarczy ze wezme grafiki z ostatnich
    kilku miesiecy jej pracy,tylko chodzi o to ze ona pomysli ze ja to robie
    zlosliwie i dopiero sie zacznie.
    Nie chodzi o nia,chodzi o dziecko

    Pozdrawiam
    tojatom

  • 32. Data: 2007-10-26 13:09:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    wiadomości news:asl7v4-9ed.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wdowa to jedno, a rozwódka (zwłaszcza na własny wniosek) to drugie.

    Sa jeszcze rozwodki nie na swoj wniosek, ba sa nawet kobiety ktore nigdy nie
    wyszly za maz ale sa matkami i to nie zawsze na swoje zyczenie np ofiary
    gwaltow.

    > Logiczne jest, że preferowane jest wychowywanie dziecka przez
    > naturalnych rodziców, a nie przez jakieś nianie.

    Naturalnych znaczy biologicznych? Bo mi sie zdaje, ze z punktu widzenia
    dziecka lepszy jest taki tata i mama, ktorzy go kochaja i zapewniaja mu
    szczesliwy dom, nawet jesli sa dla niego rodzina zastepcza/adopcyjna niz
    biologiczni, ktorych rodzicielstwo konczy sie na przepiciu becikowego. Drugi
    partner matki wcale nie musi byc dla dziecka zly.

    > Logiczne też jest, że ten rodzic, który spędzał istotnie większą ilość
    > czasu z dzieckiem ma większą praktykę.

    Nie wiem czy to jest takie do konca logiczne. ja wrocilam do pracy 3 tyg po
    urodzeniu syna dojezdzajac do niej prawie 100km. Dzieckiem zajmowal sie
    [karmil, przewijal, kapal etc ] i zajmuje glownie moj maz, ale nawet on nie
    zaklada ze jest guru w sprawach rodzicielstwa a zdecydowanie wiecej
    problemow mego dziecka ja dostrzegam. moze to babska intuicja, moze instynkt
    macierzynski. Podkreslam jeszcze raz - nie deprecjonuje roli ojca w
    wychowaniu dziecka i nie uwazam, ze dziecko defaultowo nalezy sie matce w
    momencie rozwodu. Widze po prostu mego 4latka, ktory mimo, ze to moj maz
    wlasciwie spedza z nim caly dzien jest "mami" i gdy cos sie dzieje to "MAMA
    ukocha" - nie zawsze wiec ten rodzic ktory spedza z dzieckiem wiecej czasu
    jest tym, ktore jest dla dziecka wazniejszy pod wzgledem emocjonalnym. Moj
    maz byl w szpitalu 2 tygodnie i nasze dziecko ledwie to zauwazylo, gdy ja
    znikam na jeden dzien jest to dramat zycia. Moze jest tak jak ze wszystkim -
    ilosc nie zawsze przechodzi w jakosc:)

    > kieruje
    > większością sądów rodzinnych.

    Mysle, ze to nie mityczna solidarnosc jajnikow. Nie wiem jakie decyzje ja
    bym podejmowala bedac sedzia w swietle tego co napisalam ci powyzej. Dobrze
    ze nie musze:) Ale powiem ci, ze gdy kiedys nasze malzenstwo stanelo na
    krawedzi i to z winy mego meza to jedynym problemem, ktory rozwazalam bylo
    jak zapewnic mojemu mezowi taki kontakt z dzieckiem, aby byl on jak
    najwiekszy. Bylam na meza max wqrwiona ale nie przyszlo mi do glowy, ze za
    to ze jest taki czy owaki to mu bede utrudniac kontakt z dzieckiem. Ba,
    nawet bylam sklonna zostawic dziecko z nim w Chorzowie i brac je na weekendy
    do Krakowa lub przeprowadzic sie do Chorzowa do mieszkania oddalonego o
    10min spacerkiem od domu mego meza aby wlasnie mogl spedzac z synem tyle
    czasu ile tylko bedzie chcial.

    HaNkA

  • 33. Data: 2007-10-26 13:10:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > i widze, ze dla ciebie to wszystko jedno

    Napij sie wody i ochlon.

    HaNkA

  • 34. Data: 2007-10-26 13:11:12
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Uważaj, na trolla. NIedość, że facet to ten idom troluje na wielu grupach.

    Oj, karoll, karoll, facet, co ma na imię Monika i zawsze posty pisze jako
    kobieta ? :D Śmiałe założenie.

    A z tym trollowaniem... hmmm... jak by Ci to powiedzieć... Idiom na grupach
    była na długo przed tym, zanim Ty się pojawiłeś/pojawiłaś, zatem... próbuj,
    może ktoś Ci uwierzy :D

    Monika (ale bez pozdrawiania)

    P.s. Szkoda, że nie wziąłeś/wzięłaś sobie do serca mojej sugestii z
    pl.soc.rodzina i nie czytasz postów przed wysłaniem.

  • 35. Data: 2007-10-26 13:17:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    >ten idom troluje na wielu grupach.

    "Ten idiom" to Monika. Jak najbardziej kobieta, posiadaczka dwoch jajnikow i
    biustu:) I mama w jednej osobie. Moze i ma jaja wieksze niz niejeden chłop,
    ale nadal pozostaje uroczą kobietka:-)

    HaNkA

  • 36. Data: 2007-10-26 13:54:01
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > "Ten idiom" to Monika. Jak najbardziej kobieta, posiadaczka dwoch jajnikow

    Jeśli poczytasz inne grupy to dowiesz si ze to mistyfikacja dość prymitywna.
    A jeśli moge spytac to jakire prwanicze wykształcenie ma ten idom ze zasyła
    takie opinie tu?

    Karoll - Adwokat i członek PALESTRA

  • 37. Data: 2007-10-26 14:08:28
    Od: Releni <r...@g...com>

    cinews:Xns99D5188BC362skeptik@213.180.128.149...

    > ostatnio wlasnie podobno obserwuje sie odejscie od tej tendencji

    Uwazam,ze powinienes miec adwokata i to dobrego,takiego ktory
    specjalizuje sie w srawach rozwodowych.Przeciez tutaj wchodzi w gre
    podzial majatku.Zycze Ci,abys mogl sie jednak porozumiec z zona,ale
    bez dobrego adwokata nie poradzisz sobie.Zaloze sie,ze zona ma
    adwokata.

  • 38. Data: 2007-10-26 14:19:40
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Oct 2007 15:17:38 +0200,
    HaNkA ReDhUnTeR <s...@i...pl> screamed:

    > "Ten idiom" to Monika. Jak najbardziej kobieta, posiadaczka dwoch jajnikow i
    > biustu:) I mama w jednej osobie. Moze i ma jaja wieksze niz niejeden chłop,
    > ale nadal pozostaje uroczą kobietka:-)

    Jajo jesli juz ma wieksze. Nie jaja. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 16:19:15 user up 11506 days, 4:14, 1 user, load average: 0.99, 0.28, 0.06 ]

    I bought an audio cleaning tape. I'm a big fan of theirs. -- Kevin Gildea

  • 39. Data: 2007-10-26 14:26:43
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote in

    > bylam na meza max wqrwiona ale nie przyszlo mi do glowy, ze za
    > to ze jest taki czy owaki to mu bede utrudniac kontakt z dzieckiem.

    ale sa naprawde rozni ludzie

    --
    reticent

  • 40. Data: 2007-10-26 14:28:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Jeśli poczytasz inne grupy to dowiesz si ze to mistyfikacja dość
    > prymitywna.

    Tak mowisz? A gdybym powiedziala, ze znam "ten Idiom" in person? :P I zeby
    uspokoic cie, ze ja nie jestem "ten Hanek" to na tej grupie znajdzie sie
    pare osob, ktore potwierdza ze jestem kobieta:)

    > A jeśli moge spytac to jakire prwanicze wykształcenie ma ten idom ze
    > zasyła takie opinie tu?

    A od kiedy to trzeba miec wyksztalcenie prawnicze aby tu pisac? Gdyby tak
    bylo to ta grupa zredukowalaby sie do paru osob. Na pewno prawo wiem ze
    skonczyl Marcin, Piotr i Sandra. Podejrzewam, ze jeszcze dwie inne osoby.
    Oraz Robert, ktory prawa nie skonczyl ale jego wypowiedzi sa bardzo
    merytoryczne.

    > Karoll - Adwokat i członek PALESTRA

    HaNkA - Presitigitatorka, Animatorka i Amatorka - czlonek LOKu, LOPu i
    HiPHoPu :)