  • 151. Data: 2007-10-29 12:38:32
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fg4ijl$g55$1@news.mm.pl...

    > szybko oceniasz ludzi:) ale to Twoje prawo

    nie tak szybko jak ci sie wydaje, ale specjalnego obiektywizku w twoich
    wypowiedziach nie widze, a wrecz przeciwnie, wg tego co piszesz to kobieta jest
    zawsze ta dobra a facet ten zly :)

  • 152. Data: 2007-10-29 13:10:24
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > szkoda ze twoja feministyczna natura

    szybko oceniasz ludzi:) ale to Twoje prawo

    Sandra

  • 153. Data: 2007-10-29 14:31:35
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    > Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > -a co miałoby się stać ?
    > - jeśli jest tak jak opisałeś dzieckiem będziecie opiekowali się oboje
    > -od Was będzie zależało czy skrzywdzicie dziecko a nie od sądu czy ludzi z
    > grupy obojętnie komu sad powierzy władze bezpośrednia
    > - a tak w sumie to można tylko sobie pogadać
    >
    > pisałeś, ze dostałeś pozew do którego miałeś się ustosunkować w ciągu 14
    > dni jednak nie streściłeś w kilku słowach o co wnioskuje powódka wiec
    > trudno się do tego dokładnie odnieść
    > - o rozwiązanie związku bez orzekania o winie?
> [...]

    tylko to bylo w pozwie

    > - eksmisja czy sposób użytkowania mieszkania?
    > -alimenty na rzecz mało?
    > - koszty ? ten punkt jest tu nieistotny

    a co z tymi "rzeczami" moze zona wniesc takie sprawy po rozwodzie???

    > tak, ze odpowiedzią np. na powyższe jest odp. na pozew
    > z czym się zgadzasz i z czym nie zgadzasz i dlaczego ... dół. dowody na
    > poparcie twoich racji i żądań ...
    > - ktoś wcześniej pisał, ze możesz to wszystko zrobić na terminie rozprawy
    > oczywiście, ze tak ale gdy będziesz chciał taka opowiedz wnieść na sali
    > sąd odroczy rozprawę by zapoznać się z nowymi dowodami w sprawie

    super rzeczowa odpowiedz :-)

    > jeśli będzie spór o dziecko pewnie zostaniecie poddani badaniom
    > psychologicznym, sąd się oprze swoje decyzje na opinii psychologicznej,
    > która wskaże przy kim fizycznie powinno zostać dziecko

    i wlasnie o to mi chodzilo,jak zaczniemy walczyc o dziecko,to najbardziej
    ono ucierpi :-(

    dziekuje
    pozdrawiam
    tojatom

  • 154. Data: 2007-10-29 16:02:56
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    > Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tu napewno padnie pytanie czy w tej kwestii sie dogadacie sami czy sad ma
    > wydac decyzje

    Jezeli sie sami dogadamy,to gdzies to trzeba napisac(notarialnie??),czy sad
    wyda jakis werdykt ktory bedzie prawomocny??

    > jesli moge cos Ci proponowac to na twoim miejscu bym sie skupila na tym by
    > sadownie ustalic prawo do zamieszkiwania w pokoju i wspolnego uzytkowania
    > pozostalosci lokalu a to daje szanse, ze z dzieckiem bedziecie mieli dobry
    > kontakt a pozniej ustawic sie troche w tym zyciu i jesli bedzie taka
    > konieczosc to sie wyprowadzic byscie oboje mogli sobie ulozyc zycie bo to,
    > ze sie nie dobraliscie nie moze miec wplywu na Wasze dalsze zycie, ktore
    > moze byc calkiem kiedys szczęsliwe

    i to jest moim zdaniem idealne rozwiazanie,dla mnie (mam nadzieje że zony) i
    dziecka

    Dziekuje bardzo za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    tojatom

  • 155. Data: 2007-10-29 16:19:04
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    > Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie, to będzie tylko wpisane do protokołu w przyszłości jeśli by doszło do
    > jakieś sprawy sądowej możesz wnioskować o dopuszczenie tego dowodu
    > powołując się na sygnaturę akt tej sprawy i dopuszczenie tego dowodu do
    > aktualnej sprawy...

    j jeszcze raz bardzo dziekuje za szybka i rzeczowa odpowiedz

    Pozdrawiam
    tojatom

  • 156. Data: 2007-10-29 16:33:11
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    tu napewno padnie pytanie czy w tej kwestii sie dogadacie sami czy sad ma
    wydac decyzje

    alimenty przy rozwodzie

    koszty wiadomo po polowie

    > a co z tymi "rzeczami" moze zona wniesc takie sprawy po rozwodzie???

    - po prawomocnym rozwodzie moze wniesc o podzial majatku
    - o eksmisje
    wiec proponowalabym bys sie ustosunkowal do pozwu i mial przygotowana odp.
    co do mieszkania mozesz wnioskowac by sad przydzielil ci pokoj i wspolne
    uzytkowanie pozostalosci lokalu/kuchnia ,lazienka

    > i wlasnie o to mi chodzilo,jak zaczniemy walczyc o dziecko,to najbardziej
    > ono ucierpi :-(

    ale tego nie unikniesz jesli zaczniesz walczyc nawet jesli wygrasz ta walke
    to odbije sie napewno na dziecku

  • 157. Data: 2007-10-29 16:35:04
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    to kobieta jest
    > zawsze ta dobra a facet ten zly :)

    znam bardzo wiele beznadziejnie głupich kobiet i cudownych mężczyzn
    i odwrotnie

    Sandra

  • 158. Data: 2007-10-29 17:09:42
    Od: "karen" <d...@m...pl>

  • 159. Data: 2007-10-29 19:10:26
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > znam bardzo wiele beznadziejnie głupich kobiet i cudownych mężczyzn
    > i odwrotnie

    w tym co piszesz nie ma sladu tych doswiadczen, przynajmniej ja go tam za bardzo
    nie widze

  • 160. Data: 2007-10-29 19:25:17
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > w tym co piszesz nie ma sladu tych doswiadczen, przynajmniej ja go tam za
    > bardzo nie widze
    bo widzisz tylko to co chcesz widzieć :)

    pozdrawiam cieplutko
    Sandra :))))