  • 121. Data: 2007-10-28 13:49:21
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg2356$18ib$1@news.mm.pl:

    > ok. ale z Twoich gdybań wynika, ze skoro znalazla lepiej to znaczy, ze
    > ktos moze byc lepszy od Ciebie dla tej panienki:)

    tia... do pierwszego problemu?

    --
    reticent

  • 122. Data: 2007-10-28 13:57:48
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote in

    > Tego tez ci brakuje? Biedaku......

    nie mowimy o mnie lecz o innych mezczyznach
    ktorzy maja wielki rozum (sa ambitni w szerszym Sensie)
    a takze wieeelkie serce (KOCHAJA i chca jak najlepiej)

    ale maja niestety zony pozbawione i jednego i drugiego
    wiec z plytkich pobudek
    podejmuja DESTRUKCYJNE kroki przeciw swym rodzinom
    dobrze wiedzac, ze
    polskie sady ZAWSZE (w 97%) rozstrzygna na ich korzysc :(

    --
    reticent

  • 123. Data: 2007-10-28 14:01:31
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg23u2$1qis$1@news.mm.pl:

    > zgadza się ale w tych wyjatkowych wypadkach tez mozna potrzasnac dobrze
    > mamusie jesli cos zauwazysz i będziesz mial na to dowody, ze zaniedbuje i
    > krzywdzi dziecko
    >
    > - jest mozliwosc

    tylko, ze zyciem rzadzi ekonomia,
    przy postawie polskich sadow ilosc czasu, energii i pieniedzy aby uzystkac
    efekt o ktorym piszesz czyni sprawe praktycznie i zalosnie niewykonalna...

    --
    reticent

  • 124. Data: 2007-10-28 14:03:52
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > to nie temat do (u)smiechu

    nic na to nie poradze :) zawsze się uśmiecham ale myśle, że usmiech to
    najkrótsza droga do wszelkiego porozumienia...

    > nie, przeciez do 60% dochodow ojca
    > ja zanm przypadki kiedy to wynosi ok. 5000 zl

    w powyższym przypadkach sąd wysokość alim. uzależnia od kilku czynników
    -od usprawiedliwionych potrzeb uprawnionego
    - wieku dziecka
    - od zarobków i majątkowych możliwości zobowiązanego do alimentacji
    - poziom życia zobowiązanego do alimentacji

    natomiasat gdy chodzi o bezrobocie czy nielegalne zatrudnienie sąd wezmie
    pod uwagę
    - możliwości zarobkowe zobowiązanego

    > Po pierwsze, "utrzymywac" to mozna kochanke lub samochod,
    > dzieckiem sie opiekujemy i wychowujemy je...

    nie łap za słówka :) opiekujemy się i wychowujemy jednak wymagają dużego
    nakładu finansowego :)

    > Ile kosztuje? To zalezy od GOSPODARNOSCI osoby sie opiekujacej, zdolnosci
    > optymalizacyjnych wydatkow i zdolnosci organizacyjnych.

    ble ble wiec przyznamy dziecku 200 zł a mamusie wyslemy na kurs
    gospodarności? ;)

    > Ale jak "KASA PLYNIE ZA DARMO"

    tego to nie rozumiem :) nie chciałbyś płacić na swoje dziecko ? obarczyłbyś
    tym w 100% kobietę ? a zarobione wydałbyś chętnie na ... ?

    lepiej się zabezpieczaj byś nie płakał kiedyś, ze na darmo wydajesz
    pieniądze na niechacy spłodzone dziecko

    Sandra

  • 125. Data: 2007-10-28 14:11:06
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

    > na odprężenie Haniu :)

    Chyba, zeby mnie dobic:) U mnie szaro buro za oknem, pije kefir, po mojej
    prawej jest tona papierow, ktore mialam zrobic na wczoraj a po mojej lewej
    stosik rachunkow ktore tez powinnam byla zaplacic ale nie mam motywacji zeby
    wejsc na inteligo:))

    Proza zycia na maxa

    HaNkA

    PS, A gdzie jest tak slicznie?:)

  • 126. Data: 2007-10-28 14:16:12
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > sad pozna w takim wypadky tylko to co beda chcieli rodzice

    zgadza się jesli oczywiście ma dwóch rozsadnych przed sobą ludzi pieniacze
    przewaznie przedłużaja postępowanie

    > niezbite dowody na co?

    na to, że jest większym gwarantem na prawidłowa opiekę dla dziecka...

    > ok, zadam inne pytanie, jesli oboje rodzice beda w stanie zapewnicdziecku
    > dom i opieke, matka bedzie zarabiala np 2kpln, ojciec 10kpln, to jak
    > myslisz komu sad przyzna opieke?

    to zależy od mądrości tych ludzi i mądrego sędziego jesli trafi sie na
    głupich ludzi, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać w takich kwestiach jak
    dziecko to roznie to w praktyce wychodzi...

    > no to przeciez o tym wlasnie pisze, jesli zona jest ok to facet ma marne
    > szanse na przyznanie opieki

    ma szanse ale nie znamy sytuacji dlaczego ta matka musi do pozna pracować i
    to uniemożliwia jej bezposrednią opiekę
    trzeba brac pod uwagę, że ma na utrzymaniu nie tylko dziecko ale i tatusia ,
    czegos nie rozumienie albo usilnie nie chcecie tego dopuscic do swoich
    myslacych główek:)

    > jesli sie chca rozwiesc to sie rozwiada, i nic panstwu ani sadowi do tego

    zgadza sie... koncowy efekt taki bedzie ale poki co moga jedynie ze strony
    czysto formalnej przedluzyc postepowanie

    Sandra

  • 127. Data: 2007-10-28 14:20:49
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg24i6$26m9$1@news.mm.pl:

    > ale o to glowa juz nie powinna Ciebie bolec Ty masz problem z glowy

    to nie takie proste kiedy sie jest pewnym, ze bedzie potem zalowac...
    zateskni do tych spalonych mostow

    poza tym WSZYSCY beda zalowac, i dzieci tez

    --
    reticent

  • 128. Data: 2007-10-28 14:26:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    >w duuzo mniejszych ilosciach niz teraz to
    > twoj maz wykonuje

    Wiesz niektorzy potrzebuja godzine zeby opanowac tabliczke mnozenia, innym
    zajmuje to tydzien. Im szybciej robisz to co nalezy do twoich obowiazkow tym
    wiecej masz czasu na rozrywki:).

    HaNkA

  • 129. Data: 2007-10-28 14:34:25
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > ano TO - bez czego laleczka sobie zycia "nie wyobraza!"

    ok. ale z Twoich gdybań wynika, że skoro znalazła lepiej to znaczy, że ktoś
    może być lepszy od Ciebie dla tej panienki:)

    - kapujesz juz?!

    nawet nie masz pojęcia jak ja wiele kapuje :)

    > moze lepiej przeliczyc ILE kto KASY przynosi do domu?

    tylko tak naprawde to nie kasa sie liczy mimo, ze zainteresowany w tym
    temacie boi sie o jej utrate zaslaniajac sie opieka nad dzieckiem nie
    dopuszczając pewnie do siebie mysli, ze mogliby spokojnie załatwic ta sprawe
    nie wciagajac w to dziecka a wtedy można mówic o prawidłowościach w
    wychowaniu i kształceniu dziecka...

    > Raz masz pretensje, ze facet jest zbyt aktywny zawodowo i "co z tego, ze
    > przynosi duzo kasy do domu - skoro praca kobiety w domu (wedle Twej
    > wyceny)
    > jest warta okolo 1500 pln/mies."
    > Innym z kolei razem masz pretensje, ze "lezy przed tv z piwkiem" i nie
    > daje
    > kasy...

    to nie są pretensje to jest przecietny model rodziny w Polsce... a jak
    następuje bum / a przeciez moglismy zle sie dobrac i wyszlo szydlo z wora
    pozniej /
    to co?
    pomstowac ? mścić? pozbawiać się dziecka ? te niekiedy słyszane słowa u
    kobiet " puszcze go w skarpetach " czy mężczyzna odeszła bo miała gacha?
    ja jej teraz pokaże? bzdura, bzdura i jeszcze raz bzdura
    - ludzie myslący nie mają tego typu problemu

    > Mam wiec pytanko... JAK bys sie odniosla do przypadku BEZROBOTNEGO
    > (powinela
    > mu sie noga w karierze i ma dosc) ktory JEDNAK kocha dzieci a dzieci jego
    > takze, ma z nimi SWIETNY kontakt (i zone tez, dopoki chce na niego
    > spojrzec)
    > zajmuje sie domem (w sensie prac domowych) itp. itd.
    >
    > CO z TAKIM zrobic ?????????????????? (w/g Ciebie?)

    jeśli kobieta myśli takimi kategoriami, ze bezrobotny mąż, który się
    troszczy o nią i o dzieci kwalifikuje się do podjęcia kroków rozwodowych to
    głośno mogę powiedzieć , że to Głupia Kobieta i nie dorosła do roli żony i
    matki ale zaznaczam , że jeśli tym powodem jest chwilowa utrata pracy przez
    małżonka tylko ta losowa sytuacja, mądry związek będzie szukał rozwiązań dla
    tej sytuacji wspólnie ...

    Sandra

  • 130. Data: 2007-10-28 14:38:35
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > a jak ma nie bolec kiedy ciagnie sie od ojca kase jednoczesnie WYKLUCZJAC
    > go
    > z zycia?

    jeśli jesteś ok. to nie dać się wykluczyc walczyc do konca
    wyrok, apelacja w wyjatkowych sytuacjach wylaczenie sedziego

    > wedle reguly: "DAWAJ SZMAL I WYP...LAJ" ???

    nie, nie moze tak odczytałes ale napewno nie tak ale jesli juz dochodzi do
    ostatecznosci to oboje sa zobowiazani utrzymac swoje dzieci

    > to sie zdecyduj!! skoro ojca i meza sie WYPEDZA z domu chcac TYLKO jego
    > pieniedzy, wiec...?

    ty wierzysz w to co piszesz? chyba nie masz pojęcia o kobietach :)

    Sandra