  • 101. Data: 2007-10-28 12:10:16
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote in
    news:fg03er$c48$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > jest sobota, wlasnie skonczylam sie rehabilitowac 20 min temu. Jutro
    > zaczynam rehabilitacje o 9, skoncze podobnie:)

    "nieuzywana tkanka ginie" :P

    > Pewnie dlatego jestem taka wypoczęta:)

    bez przesady, przynajmniej nie degenerujesz

    moze nie "wypoczeta" ale za to jaka MADRA !!! ;)

    --
    reticent

  • 102. Data: 2007-10-28 12:12:34
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    > w czasie gdy ja sie dzis przez pare godzin
    > oddawalam rehabiltacji moj maz ciezko pracowal grajac na xboxie:)

    eee... nigdy tego nie popieralem, gry to zamulacz umyslu

    ja natomiast mialem na mysli POWAZNYCH ludzi - to nie moja wina, ze wybralas
    sobie idiote :P

    --
    reticent

  • 103. Data: 2007-10-28 12:20:42
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mamy i nie, nie zajmowal sie bo weekendy dziecko spedza u babci:)

    no wiec co sie czepiasz :)
    mial wolne
    a ty pewnei w tygodniu masz wolne skoro w weekend w robocie siedzisz

  • 104. Data: 2007-10-28 12:27:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a ty pewnei w tygodniu masz wolne skoro w weekend w robocie siedzisz

    Nie, nie mam wolne. Nie stac mnie na to

    HaNkA

  • 105. Data: 2007-10-28 12:28:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    >to nie moja wina, ze wybralas
    > sobie idiote :P

    Eee? Przeciez nie wyszlam za ciebie

    HaNkA

  • 106. Data: 2007-10-28 12:29:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > "nieuzywana tkanka ginie" :P

    Majac wiec to na uwadze uzywaj mozgu

    HaNkA

  • 107. Data: 2007-10-28 12:30:33
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

    > absolutnie nie :) sąd musi poznacz przyczynę rozpadu bezwzględu na to jakie
    > bedzie koncowe orzeczenie a ponadto to sad jest tym ostatecznym ogniwem
    > wydajacym orzeczenie

    sad pozna w takim wypadky tylko to co beda chcieli rodzice

    > nie zgadzam się z tym i wierze

    no coz, wolno ci sie nie zgadzac i wierzyc, ale wiara, jak to wiara, nie opiera
    sie na zadnych racjonalnych przslankach

    > w to, że jak ojciec bedzie mial niezbite dowody i nie popusci chociazby na
    > chwile to wygra...

    niezbite dowody na co?

    ok, zadam inne pytanie, jesli oboje rodzice beda w stanie zapewnicdziecku dom i
    opieke, matka bedzie zarabiala np 2kpln, ojciec 10kpln, to jak myslisz komu sad
    przyzna opieke?

    > a co Ty mi tu za uszami :) gdzie wyczytałes, że robienie w rogi faceta ma
    > wplyw na wladze? moze tylko zle prowadzenie sie przy dziecku jednak w tym
    > temacie nie ma mowy o takim przypadku poniewaz matka jest w pracy do 22 :)

    no to przeciez o tym wlasnie pisze, jesli zona jest ok to facet ma marne szanse
    na przyznanie opieki

    > jasne bo byloby to glupie jak cholera ale moze sad nie wyrazic zgody na rozwod
    > widzac szanse na porozumienie sie malzonkow i wtedy moze zawiesic postepowanie

    jesli sie chca rozwiesc to sie rozwiada, i nic panstwu ani sadowi do tego

  • 108. Data: 2007-10-28 12:40:59
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:ffvln0$dmn$1@news.mm.pl:

    > co nazywasz zyciem na odpowiednim poziomie?

    ano TO - bez czego laleczka sobie zycia "nie wyobraza!"

    > szmal, który rzucisz raz w miesiacu na stól?
    > i na tym Twoja rola się kończy? czy cos więcej?

    tylko, ze jesli poniesie porazke w tym "WYSCIGU SZCZUROW" to dostaje KOPA i
    laleczka "wysyla go do diabla" ?!

    Widzisz, Karen-Sandro, RYNEK TO BEZLITOSNA DZUNGLA! Pracodawcy zadaja
    BEZWZGLEDNEJ dyspozycyjnosci, maja W DOOPIE dzieci pracownikow, nie
    przebaczaja BRAKU SKUTECZNOSCI...

    NIE MA stanow POSREDNICH - ALBO PRACOHOLIK, ALBO BEZROBOTNY - kapujesz juz?!

    > ta ich praca w domu sie nie liczy?

    Jestem sprowokowany i nie chcialbym byc jakos niemily ale smiem twierdzic, ze
    ilosc STRESOW w KONKRETNEJ i odpowiedzialnej pracy przekracza zdolnosc
    wyobrazenia przecietnej gospodyni domowej (i stad te nieporozumienia) - a
    przeciez stres zabija...

    > - osobiscie znam kobiety, które oprócz pracy zawodowej

    moze lepiej przeliczyc ILE kto KASY przynosi do domu?

    > zajmuja się wychowaniem dzieci, męzowie ograniczaja sie do rzucenia szmalu
    > na stól tak wiec
    > One =wychowanie dzieci + plus zarobkowanie + pranie + gotowanie +

    zawsze za ten szmal mozna wynajac: nianie, sprzataczke, kucharke a nawet...
    metrese :P

    > wywiadówki itd... Oni =zarobkowanie + ????????? hm piwo? koledzy?
    > samochody? kanapa,telewizorek?

    jaka kanape i telewizorek?! zdecyduj sie czy mowimy o
    "przebrzydlym pracoholiku" czy o bezrobotnym?

    > sprzataczka w Polsce = w niepelnym wymiarze godzin kolo 400 - 500 zl
    > praczka = kolo 600
    > kucharka = no te się lepiej cenia jak sa dobrymi kucharami :) wiec moze
    > kolo 1000

    no widzisz... SAMA sobie wycenilas! :P

    > pewnie by sobie poradzila nie majac marudzacego ciagle
    > niezadowolonego pierdziela na glowie :)

    fe! Ilez NIENAWISCI! Twe wypowiedzi nie dosc, ze nacechowane skrajnymi
    emocjami to sa kompletnie niespojne i niekonsekwentne!

    Raz masz pretensje, ze facet jest zbyt aktywny zawodowo i "co z tego, ze
    przynosi duzo kasy do domu - skoro praca kobiety w domu (wedle Twej wyceny)
    jest warta okolo 1500 pln/mies."
    Innym z kolei razem masz pretensje, ze "lezy przed tv z piwkiem" i nie daje
    kasy...

    Mam wiec pytanko... JAK bys sie odniosla do przypadku BEZROBOTNEGO (powinela
    mu sie noga w karierze i ma dosc) ktory JEDNAK kocha dzieci a dzieci jego
    takze, ma z nimi SWIETNY kontakt (i zone tez, dopoki chce na niego spojrzec)
    zajmuje sie domem (w sensie prac domowych) itp. itd.

    CO z TAKIM zrobic ?????????????????? (w/g Ciebie?)

    OPDPOWIEDZ prosze!

    --
    reticent

  • 109. Data: 2007-10-28 12:49:25
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:fg1v26$2117$1@news.mm.pl:

    > tu Was boli:) ?

    a jak ma nie bolec kiedy ciagnie sie od ojca kase jednoczesnie WYKLUCZJAC go
    z zycia?

    wedle reguly: "DAWAJ SZMAL I WYP...LAJ" ???

    tym bardziej, ze jest to kontekst Twej wypowiedzi przed chwilka:
    "zycie nie opiera sie tylko na szmalu, który sie rzuca na stól"

    to sie zdecyduj!! skoro ojca i meza sie WYPEDZA z domu chcac TYLKO jego
    pieniedzy, wiec...?

    --
    reticent

  • 110. Data: 2007-10-28 13:05:42
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    > Eee? Przeciez nie wyszlam za ciebie

    ja nie gram w gry komputerowe.
    robilem to w szkole sredniej :P

    teraz najglupsza rzecza do jakiej zdarza mie sie wykorzystywac komputer to
    rozmowa z toba :P

    --
    reticent