  • 1. Data: 2007-05-23 17:37:44
    Temat: Dorosłe dzieci mają żal...
    Od: klon <r...@h...com>

    http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/dorosle%20dz
    ieci.htm
    Przy okazji dziękuję za ,,rekord" wejść na mojego bloga
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 2. Data: 2007-05-24 06:38:35
    Temat: Re: Dorosłe dzieci mają żal...
    Od: stern <s...@n...to>

    klon napisał(a):
    > http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/dorosle%20dz
    ieci.htm

    Czy warto robić dzieciom rewolucję w głowach zmieniając obecnie
    istniejący stan?
    Rozumiem uczucia ojca, ale niech weźmie pod uwagę odczucia dzieci i
    utrzymuje z nimi kontakt na ile to mozliwe.

  • 3. Data: 2007-05-24 11:20:08
    Od: "Alojz Pietruszka" <a...@k...pl>

    Problem prawdopodobnie w tym, że matka uniemozliwia dzieciom kantakt z
    ojcem,
    choćby telefoniczny...

  • 4. Data: 2007-05-28 19:43:58
    Od: klon <r...@h...com>

    On 24 Maj, 13:20, "Alojz Pietruszka" <a...@k...pl> wrote:
    > Problem prawdopodobnie w tym, że matka uniemozliwia dzieciom kantakt z
> [...]

    Bohater załączonego reportażu dzięki autorowi tekstu wystąpi w
    programie Jolanty Krysowatej "Nasze Dzieci" na antenie telewizji
    Polsat we wtorek 29 maja godz. 23.55