  • 1. Data: 2010-10-09 19:06:29
    Temat: Doplacze i Budget
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?Czy nie sadzicie, ze dopalacze to tylko zaslona dymna by przepchnac bardzo
    kontrowersyjny budget?
    Tak jak VAT w wakacjie byl przykryty krzyzem, tak teraz budget zostaje
    zakryty dopalaczami, ktore worca do naromy za miesiac?
    Czy nie pora odstawic kleje i przejrzec na trzezwo co z wami robi PO z
    PiS-em?

    (ps. pierwszy post skasowalem, nie wiem czy sie udalo)

  • 2. Data: 2010-10-09 19:39:49
    Temat: Re: Doplacze i Budget
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 20:06:29 +0100, pmlb napisał(a):

    > ?Czy nie sadzicie, ze dopalacze to tylko zaslona dymna by przepchnac bardzo
    > kontrowersyjny budget?

    Sądzę że firma Budget istnieje już na naszym rynku od dosyć dawna i nie
    trzeba jej przepychać.
    Jakość ich wyrobów rzeczywiście jest kontrowersyjna, ale jest to
    odzwierciedlone w cenie.

    > (ps. pierwszy post skasowalem, nie wiem czy sie udalo)

    Nie bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-10-09 20:39:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 20:06:29 +0100, pmlb napisał(a):

    > ?Czy nie sadzicie, ze dopalacze to tylko zaslona dymna by przepchnac bardzo
    > kontrowersyjny budget?

    Wiemy. I co z tego? Może zajął byś się poważniejszymi problemami?

> [...]
    > zakryty dopalaczami, ktore worca do naromy za miesiac?
    > Czy nie pora odstawic kleje i przejrzec na trzezwo co z wami robi PO z

    Wypieprzaj na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

    Henry

  • 4. Data: 2010-10-09 21:24:08
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

    > Wiemy. I co z tego? Może zajął byś się poważniejszymi problemami?

    np. klejem?
    jaki jest waznieszy temat od budgetu? kl;eje do wachania?

    braklo kleju?