  • 111. Data: 2009-02-04 10:46:52
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h3mio4lb31v5as4ahgcvatoga9v008tb5f@4ax.com...

    > większość populacji na tym wczesnym stadium uzależnienia pozostaje,
    > podobnie jak osoby pijące od czasu do czasu

    Wlasnie - Tristan zapomina, ze u jednych uzaleznianie sie jest procesem
    szybkim a u innych tak wolnym, ze zanim stana sie cpunami - umra.
    A co do rzekomej szkodliwosci (czystych) narkotykow - to tylko zwroce uwage
    na przypadek wynalazcy LSD - Hoffmana - ktory zmarl calkiem niedawno, w
    wieku 100 kilku lat - do konca zachowiujac aktywnosc zawodowa (i zapewne
    podroznicza tez :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 112. Data: 2009-02-04 10:52:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Niestety te wszystkie ostrzeżenia są często ignorowane. Choćby wasza
    > postawa
    > to pokazuje. Zwłaszcza dzieci to oleją.

    A propos LSD - piszac na grupe Tristanie - poslugujesz sie zapewne myszka
    komputerowa.
    otoz wiedz, ze owo urzadzenie powstalo wlasnie dzieki chwilowej zmianie
    stanu swiadomosci, wywolanej owa pochodna kwasu lizergowego :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 113. Data: 2009-02-04 10:58:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 11:52
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmbs0q$aj$1@news.onet.pl>):
    > A propos LSD - piszac na grupe Tristanie - poslugujesz sie zapewne myszka
    > komputerowa.

    Staram się nie. Klawiatura rządzi.

    > otoz wiedz, ze owo urzadzenie powstalo wlasnie dzieki chwilowej zmianie
    > stanu swiadomosci, wywolanej owa pochodna kwasu lizergowego :)

    To by pasowało. I do dzisiaj się ludzie męczą, a kolejni szaleńcy robią
    kolejne klikalne szajsy na WWW, których się nie da używać wydajnie i
    szybko.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 114. Data: 2009-02-04 10:58:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 11:40:33 +0100, SDD napisał(a):

    > Efke to i dzisiaj kupisz - tylko, ze teraz to sie Tussipect nazywa
    > (tabletki) :)

    Juz nie kupisz bez recepty.
    Co do tolerancji, to bardzo dobrze, ze szybko rosnie - wlasnie dlaego to
    bezpieczny srodek, bo oddzialywanie na OUN bardzo szybko slabnie.

  • 115. Data: 2009-02-04 11:04:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 11:06:37 +0100, Tristan napisał(a):

    > Więc jak widać, społeczeństwo nie
    > jest przygotowane nawet do kupowania przeciwbólowych dragów o w miarę
    > lajtowym działaniu.

    No i tysiace zabitych i rannych co roku na drogach. Spoleczenstwo nie jest
    przygotowane do korzystania z transportu indywidualnego. Nalezy tego
    zabronic.

  • 116. Data: 2009-02-04 11:06:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 12:04
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <u...@4...net>):

    > No i tysiace zabitych i rannych co roku na drogach. Spoleczenstwo nie jest
    > przygotowane do korzystania z transportu indywidualnego. Nalezy tego
    > zabronic.

    Ano. też jestem za budową komunikacji miejskiej oraz za zaostrzaniem
    przepisów drogowych.

  • 117. Data: 2009-02-04 11:22:22
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Nie tyle władza państwowa, co powołani przez lud eksperci. Jako pojedynczy
    > człowieczek nie jestem w stanie się bronić sam. Stąd ludzie się zrzeszają w
    > społeczeństwa. Policjant dba o moje bezpieczeństwo, strażak również.
    > Eksperci od żywienia badają mięso itepe. Tak, ,,władza państwowa'' wie
    > lepiej ode mnie czy dana wołowinka mi szkodzi czy nie. Bo ta władza ją bada
    > w moim imieniu. Jednostka nie jest w stanie tego zrobić.

    Powtórzę: zwykłym faszystą, choć sobie sprawy z tego nie zdajesz. Tacy
    są najbardziej niebezpieczni. Niby w trosce o szczęście i pomyślność...
    wybierają zwykłych totalitarystów. Hitler został wybrany w
    demokratycznych uczciwych wyborach. Obiecywał rządy silnej ręki i
    zaprowadzenie porządku. Wybrali go tacy jak ty.

    --
    pzdr

  • 118. Data: 2009-02-04 12:35:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Papierosy są legalne, a kioski dilerskie są tuż przed drzwiami szkół.

    Nie bardzo rozumiem. Jakie kioski dilerskie?

    > I jest ścigane.

    I co z tego skoro się STALE POWIĘKSZA?
    Dostępność narkotyku wzrasta gdy jest nielegalny bo są osoby
    zainteresowane bezpośrednim dotarciem, namówieniem, daniem na próbę itd.
    do odbiorcy.
    Gdy są legalne, potencjalny odbiorca musi się udać do punktu sprzedaży i
    sobie kupić. I nikt go nie namawia bo nie ma interesu w tym.

    > Jasne. Bo nie kupowałem nigdy żadnych lekarstw i nie znam cen.

    Lekarstwa nie chronione patentami uzyskiwane chemicznie lub jako
    ekstrakt kosztują przysłowiową złotówkę - a nawet mniej.
    Legalne narkotyki też kosztowałyby grosze.
    Zresztą te ceny można narzucić ustawowo by nie dać pola do popisu szarej
    strefie.

    > Dlaczego ma być łyso?

    Z powodu tego co zarzuciłeś mi "obrońcy narkotyków"

    > Jasne, wszyscy się uwzięli na biednych narkomanów zupełnie bez powodu.

    Nie wszyscy. Za delegalizacją narkotyków opowiadają się jedynie bandyci
    (zarabiają na tym krocie), politycy (mają czym straszyć ludzi i odciągać
    ich uwagę) oraz policjanci - bo dostają nowe fundusze, zabawki na "walkę
    z narkotykami" i łatwe narzędzie do wrobienia kogo tylko chcą.

    pozdrawiam
    Arek

  • 119. Data: 2009-02-04 12:37:21
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Rozróżniasz leczenie nadzorowane przez powiedzmy specjalistów (choć o

    Akurat w tym "akapicie" spieraliśmy o to czy narkotyki są "be" czy też
    błogosławieństwem.
    Są błogosławieństwem, a nie złem.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 120. Data: 2009-02-04 12:47:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 13:37
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmc262$e81$2@inews.gazeta.pl>):
    > Akurat w tym "akapicie" spieraliśmy o to czy narkotyki są "be" czy też
    > błogosławieństwem.
    > Są błogosławieństwem, a nie złem.

    Podobnie jak nóż do cięcia brzucha. Co nie znaczy, że ma być dostępny dla
    każdego dresa.