  • 61. Data: 2010-10-10 10:03:15
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 10:10:49 +0100, pmlb napisał(a):

    > Bo ma to zacmic przepychanie bugedtu! Rozumiesz?

    Jakie przepychanie budgetu? Patrz tu:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=bud
    get

    Firma Budget od dawna jest na polskim rynku!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 62. Data: 2010-10-10 12:12:36
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 10 Paź, 11:10, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    > Dlaczego ludzie nie sa zajecie wlasnie tym tylko idiotami o ptasich
    > mozdzkach dla ktorych wachanie kleju to podstawa egzysteci?

    Zamknij morde pijaczyno!

  • 63. Data: 2010-10-10 17:06:58
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-09 23:02, Tomy M. pisze:
    > Jestem lakiernikiem, nie prawnikiem. Pytam o to czy robić
    > zapasy rozpuszczalnika nitrocelulozowego.

    Raczej tak, tzn. robić zapasy. Ale nie dlatego, że się zmieniła ustawa
    omawiana w tym wątku, ale dlatego, że jego ceny zapewne będą rosły.
    pwz

  • 64. Data: 2010-10-11 05:52:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 18:43, Robert Tomasik pisze:

    > Wiesz, to jest kwestia uznania przez prokuratora. A co sąd ostatecznie
    > postanowił?

    Umorzenie z uwagi na brak szkodliwości czynu i szkodliwość karania za
    taki czyn. Notabene ledwie powstrzymując się od śmiechu ;)

    [ciach]

    > Ale przepis zabrania posiadanie bez pozwolenia.

    Butaprenu też zabrania "wprowadzać do obiegu".

  • 65. Data: 2010-10-11 09:05:04
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Zamknij morde pijaczyno!

    buhehehehe zabnraklo kleju? raczki sie trzesa?
    woto wyborca Po/PiS ewentualnie dUPR czyli zestresowany non stop na wachaniu
    kleju osobnik ktory sadzi, ze zycie jest jak na amerykasnkiim filmie...
    Zalosny jestes malolacie.

  • 66. Data: 2010-10-11 14:55:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4cb2a611$1@news.home.net.pl...

    > Umorzenie z uwagi na brak szkodliwości czynu i szkodliwość karania za
    > taki czyn. Notabene ledwie powstrzymując się od śmiechu ;)

    Czyli system zadziałał prawidłowo i logicznie. Pomimo tego, ze pojedyncze
    kółeczko było trochę wyszczerbione :-)

    Sam jestem ciekawy, jak to rozwiążą.

  • 67. Data: 2010-10-11 15:43:15
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 11 Paź, 11:05, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

> [...]
    > kleju osobnik ktory sadzi, ze zycie jest jak na amerykasnkiim filmie...

    Dziekuje, takie slowa z ust lewackiego knura sa dla mnie komplementem.
    Chlej dalej wode i wierz ze skoro panstwo uznalo ja za legalna to jest
    zdrowsza. Ludzie myslacy potrafia sprzeciwiac sie absurdalnym prawom -
    lewactwo umie jedynie krzyczec o jedzenie - i to nas wlasnie rozni.

  • 68. Data: 2010-10-11 18:29:34
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

> [...]
    > zdrowsza. Ludzie myslacy potrafia sprzeciwiac sie absurdalnym prawom -
    > lewactwo umie jedynie krzyczec o jedzenie - i to nas wlasnie rozni.

    A dlaczego sadzisz, ze chleje wodke? Masz tak w rodzinie, ze jak nie ma
    kleju to jest woda?
    Wiesz, ze sa ludzie ktorzy wiedza po co jest alkohol i uzywaja go wylacznie
    w odpowiednich miejscach i ilosciach? Nie do pomyslenia dla happy klejow
    glosujacych na PO, PiS i dUPR?
    No widzisz, a ponoc to ynrteligencja... chyba po kleju albo po flaszce..;.
    A co do jedzenia to wiesz, bez jedzenia czlowiek przewzznie umiera, bez
    kleju nie... ba! Jest zdrowszy! Wiec odstaw klej i nie pij tyle a zobaczysz
    na czym polega glupota glosujac na PO, PiS i dUPR.