  • 61. Data: 2010-10-05 06:36:54
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Ja tam wierzę w sądy :)

    > Budżet "traci", podatnicy zyskują :)
    > Tak czy inaczej młodzież gdzieś kasę przepuści.

    Budżet nie traci bo wzrośnie sprzedaż legalnych używek objętych akcyzą,
    więc powinien racze zyskać.

  • 62. Data: 2010-10-05 06:38:34
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    > A nielegalny handlarz schowa w skarpetę ... też coś kupi. PKB i tak
    > wzrośnie. Im mniej podatków tym lepiej.

    Dodatkowo niewielu pójdzie do nielegalnego handlarza, bo co innego kupić
    tabletkę w sklepie o której jest głośno w telewizji a co innego coś z
    ręki do ręki pod płotem.

  • 63. Data: 2010-10-05 06:45:58
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik GB napisał:

    > To jest ciekawostka. Ciekawe co różnego rodzaju mafie na to, że ktoś im
    > mocno podkrada klientów.
    >
    > GB

    Myślisz że kto jest właścicielem tych sklepów, małolaty dorabiające na
    piwo, biznesmeni prowadzący legalne interesy?

  • 64. Data: 2010-10-05 07:33:05
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 5 Paź, 08:45, cyklista <c...@k...pl> wrote:

    > Myślisz że kto jest właścicielem tych sklepów, małolaty dorabiające na
    > piwo, biznesmeni prowadzący legalne interesy?

    Myslisz ze nasze zenujace panstwo wypowiedzialoby wojne mafii? Za
    Ziobry to jeszcze bylbym sklonny w to uwierzyc. Bardziej sklaniam sie
    ku teorii ze mafii za bardzo obroty spadly. Przy takim stosunku podaży
    do popytu i stosunkowo niskich nakladach na rozpoczecie dzialalnosci
    nie trzeba byc wielkim biznesmenem by na tym zarabiac.

  • 65. Data: 2010-10-05 07:42:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 16:16:49 +0200, Johnson napisał(a):

    > A czy to ważne? Ważne że rząd walczy ;)
    > Przed chwilą jakiś tam poseł Piecha dał piękny popis (mniej więcej Dz-
    > dziennikarz, P - poseł):
    > Dz: Po co panowie uchwalacie ustawę o dopalaczach w najbliższą środę ?
    > P: Po to by dać jakieś podstawy prawne do działań które podjął rząd.
    > Dz: Ale przecież prawo nie działa wstecz
    > P: a to już sprawa rządu ..

    Jeżeli to TEN piecha, to "nawrócony" skrobak który kasował dziesiątki
    tysięcy za skrobanki, a w czasach "politykiery" "sypał głowę popiołem" :)
    Takie (p)osły mają czelność osądzania wprowadzania stanu wojennego, tamtych
    czasów, odbierania emerytur kierowcom, salowym ze szpitali MSWiA,
    telefonistkom i każdemu zatrudnionemu w "branży UB/SB".
    To parszywe zakłamania i mam nadzieję że za lat kilka/naście obecnym
    (p)osłom te przyszłe rządy również poodbierają emerytury ORAZ MAJĄTKI które
    teraz sobie rzeźbią.

  • 66. Data: 2010-10-05 07:51:07
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Łukasz Jamroz napisał:

> [...]
    > do popytu i stosunkowo niskich nakladach na rozpoczecie dzialalnosci
    > nie trzeba byc wielkim biznesmenem by na tym zarabiac.

    Trzeba byc wielkim w prawników i plecy. Taki przekręt z masowym
    sprzedawaniem prochów pod przykrywką okazów bez tego by nie przeszedł.
    mafia jakby miała coś przeciwko to dawno by te sklepy się tajemniczo
    paliły (albo dobrze na tym zarabiała i dlatego był spokój). Państwo
    musiało robić medialne ruchy i dalej je robi bo przecież o to tylko
    chodzi a nie o zdrowie kogokolwiek.

  • 67. Data: 2010-10-05 08:40:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl>

    > Na podstawie starej, dobrej, komuszej zasady: dajcie mi człowieka, a
    > paragraf zawsze się znajdzie.
    >
    > Tutaj sanepid "wykrywa" substancje "szkodliwe".
    >
    > Dziwne, że takiego np. Praktikera nie zamknęli - tyle tam lakierów,
    > klejów itepe ;->

    Praktiker sprzedaje klej jako klej a nie jako okaz kolekcjonerski, nie
    widzisz różnicy?
    --
    No właśnie nie ma różnicy. Oba nie nadają się do spożycia i oba nadają do
    tego, co zadeklarowano na nich: odpowiednio klejenia i kolekcjonowania.

    Ja nie mam nic przeciwko sprzedaży używek, ale niech podlega to
    normalnym regułom, niech podadzą skład i działanie i zarejestrują jako
    suplement diety.
    --
    A masz przeciwko sprzedaży dopalaczom ? To przeciwko sprzedaży kleju też
    powinieneś mieć. Też można go użyć niezgodnie z przeznaczeniem.

    To zwykłe nadużycie urzędnicze i tyle.

  • 68. Data: 2010-10-05 08:42:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl>

    > wprowadzanie do obrotu substancji niebezpiecznych dla zdrowia

    Znaczy jak zgodnie z deklaracją producenta na półce będą stać to zachorujesz
    od tego ?

  • 69. Data: 2010-10-05 08:45:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...eu>

> [...]
    > bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, państwowy inspektor
    > sanitarny nakazuje unieruchomienie zakładu pracy lub jego części
    > (stanowiska pracy, maszyny lub innego urządzenia), zamknięcie obiektu
    > użyteczności publicznej, wyłączenie z eksploatacji środka transportu,
    > wycofanie z obrotu środka spożywczego, przedmiotu użytku, materiałów i
    > wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, kosmetyku lub innego
    > wyrobu mogącego mieć wpływ na zdrowie ludzi albo podjęcie lub zaprzestanie
    > innych działań; decyzje w tych sprawach podlegają natychmiastowemu

    Teraz wymagania

  • 70. Data: 2010-10-05 08:50:55
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 5 Paź, 09:51, cyklista <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > paliły (albo dobrze na tym zarabiała i dlatego był spokój). Państwo
    > musiało robić medialne ruchy i dalej je robi bo przecież o to tylko

    Jaki przekret? Przekret to sie wlasnie dokonuje na naszych oczach. A
    tutaj ludzie prowadzili legalny biznes. Armia prawnikow i plecy sa
    potrzebne tylko ze wzgledu na fakt ze zyjemy w panstwie bezprawia.