  • 51. Data: 2010-10-04 19:30:50
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 20:49, Johnson pisze:

    > Rozumiem że nie wiesz jak liczy się PKB.

    Nie rozumiesz.

    Nie rozumiesz też, że dochodami z działalności przestępczej przestępcy
    starają się nie afiszować lub je jakoś "wyprać". W konsekwencji nawet
    jeśli chcesz liczyć pieniądze, które on gdzieś wyda, to weź pod uwagę,
    że będzie tu istniała mocna tendencja do wydatków w "szarej strefie"
    (znowu mniej podatków) oraz za granicą.

  • 52. Data: 2010-10-04 19:35:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisa?(a):

    [...]

    > Albo na domestos czy inny javox.

    Hehe, a na handel chemia gospodarcza trze3ba bedzie uzyskac koncesje ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 53. Data: 2010-10-04 19:36:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 21:17, Olgierd pisze:

    > Albo na domestos czy inny javox.

    Tudzież klasyczny butapren.

    Albo pójdą na "czarny rynek" i zasilą mafie.

    A jakby to wszystko otwarcie i bez komplikacji zalegalizować, tylko np.
    dołożyć badania medyczne i opodatkować akcyzą i np. ograniczyć
    ubezpieczenia...

  • 54. Data: 2010-10-04 19:38:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 21:35, januszek pisze:

    > Hehe, a na handel chemia gospodarcza trze3ba bedzie uzyskac koncesje ;P

    Ja się bardziej obawiam o kawę czy herbatę - fanatyków religijnych już
    mamy, więc niewiele brakuje do wprowadzenia jakiejś lokalnej odmiany
    szariatu ;-/

  • 55. Data: 2010-10-04 19:45:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 20:39, Kubuś Puchatek pisze:

    > A tu bym się podpisał. Obiema rękoma.

    No tak, ale skądś trzeba brać kasę na kupowanie głosów powodzian, na
    odszkodowania dla nielegalnie nękanych przedsiębiorców...

  • 56. Data: 2010-10-04 20:04:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 21:45, Andrzej Lawa pisze:

    > No tak, ale skądś trzeba brać kasę na kupowanie głosów powodzian, na
    > odszkodowania dla nielegalnie nękanych przedsiębiorców...

    Przecież nie trzeba brać kasy, można robić dług publiczny.

    Wysokie podatki i biurokracja nie jest po to, aby było dużo pieniędzy
    w budżecie (bo od tego jest ich mniej), tylko po to, aby sitwa
    urzędnicza miała co robić i kraść.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2010-10-04 22:13:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 22:04, Liwiusz pisze:

    > Przecież nie trzeba brać kasy, można robić dług publiczny.

    Ale dług publiczny źle wygląda w papierach.

    > Wysokie podatki i biurokracja nie jest po to, aby było dużo pieniędzy
    > w budżecie (bo od tego jest ich mniej), tylko po to, aby sitwa
    > urzędnicza miała co robić i kraść.

    Też.

  • 58. Data: 2010-10-04 22:30:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > Albo na domestos czy inny javox.

    A to już receptury z lat osiemdziesiątych do przyrządzania 'kompotu'
    tudzież innych grzybków zaginęły?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 59. Data: 2010-10-05 06:31:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 22:30:13 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > A to już receptury z lat osiemdziesiątych do przyrządzania 'kompotu'
    > tudzież innych grzybków zaginęły?

    Mówimy jednak o legalnych środkach odurzających. Uprawa maku jest w
    Polsce zabroniona -- kompotu zatem nie ma z czego zrobić (no chyba że się
    okaże, że można z rzepy, z buraków albo z kartofli).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 60. Data: 2010-10-05 06:33:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 21:36:17 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jakby to wszystko otwarcie i bez komplikacji zalegalizować, tylko np.
    > dołożyć badania medyczne i opodatkować akcyzą

    Co chcesz zalegalizować? Domestos? ;-)
    A co do podatków to wypluj: jak sobie w rządzie to policzą i się okaże,
    że tego nie ma i nie będzie, to będzie "dziura". A jak będzie dziura, to
    trzeba będzie gdzie indziej to zagarnąć.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org