  • 41. Data: 2010-10-04 18:32:30
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-04 19:29, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tylko kto by potem głosował na socjalistów???

    Rodziny narkomanów w celu przywrócenia darmowego leczenia.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-10-04 18:34:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 16:02, qwerty pisze:
    > Użytkownik "cyklista" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Na podstawie decyzji urzędnika (Sanepid), teraz rozpocznie się walka
    > na prawników i sądy.
    >
    > No właśnie. Na jakiej podstawie sanepid kontroluje.

    Na podstawie ukazu naczialstwa - dosłownie.

  • 43. Data: 2010-10-04 18:38:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 17:22, SQLwysyn pisze:

    > Wszyscy bredzą głosząc jakieś bełkotliwe brednie (a Ława po ciosie w
    > główkę najbardziej) a nikt podstawy prawnej nie podał.

    ...odezwało się ścierwo komusze.

    > Art. 27 USTAWA o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
    >
    > W razie stwierdzenia naruszenia wymagań higienicznych i zdrowotnych,

    A jakie naruszono?

    > państwowy inspektor sanitarny nakazuje, w drodze decyzji, usunięcie w
    > ustalonym terminie stwierdzonych uchybień.
    > 2. Jeżeli naruszenie wymagań, o których mowa w ust. 1, spowodowało
    > bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, państwowy inspektor

    Takie samo to bezpośrednie zagrożenie, jak przeciętny lakier czy inny
    butapren, który musisz od dziecka wąchać.

  • 44. Data: 2010-10-04 18:39:23
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 04-10-2010 o 16:31:33 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A nielegalny handlarz schowa w skarpetę ... też coś kupi. PKB i tak

    Niekoniecznie w Polsce.

    > wzrośnie. Im mniej podatków tym lepiej.

    A tu bym się podpisał. Obiema rękoma.

    Pozdrawiam
    Kamil

    --
    (\ /) This is Bunny.
    (O.o) Copy Bunny into your signature

  • 45. Data: 2010-10-04 18:40:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 15:31, Johnson pisze:

    > A nielegalny handlarz schowa w skarpetę ... też coś kupi. PKB i tak
    > wzrośnie. Im mniej podatków tym lepiej.

    Nie wzrośnie, bo przecież w wykazie dochodu tego już nie ujawni.

  • 46. Data: 2010-10-04 18:49:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wzrośnie, bo przecież w wykazie dochodu tego już nie ujawni.

    Rozumiem że nie wiesz jak liczy się PKB.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 47. Data: 2010-10-04 18:52:50
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 10/04/2010 02:09 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Dodatkowa sprawa: jeśli im się jednak uda pozamykać (sądy - wiadomo
    > jakie są, więc wyrok zgodny z prawem nie jest przesądzony) to spadną
    > dochody budżetu z tytułu podatków.

    Za to spadną wydatki z tytułu leczenia dzieciarni, która ćpała te
    artykuły kolekcjonerskie.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+

  • 48. Data: 2010-10-04 19:07:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert Jaroszuk napisa?(a):

    > Za to spadną wydatki z tytułu leczenia dzieciarni, która ćpała te
    > artykuły kolekcjonerskie.

    Przerzuca sie na tani alkohol i wszystko bedzie jak bylo.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 49. Data: 2010-10-04 19:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 20:52, Robert Jaroszuk pisze:

    > Za to spadną wydatki z tytułu leczenia dzieciarni, która ćpała te
    > artykuły kolekcjonerskie.

    Jaaaaaaaaasne. A prohibicja w USA wyeliminowała alkoholizm, tak?

  • 50. Data: 2010-10-04 19:17:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Mon, 04 Oct 2010 21:07:15 +0200, januszek napisał, a ja na to:

    > Przerzuca sie na tani alkohol i wszystko bedzie jak bylo.

    Albo na domestos czy inny javox.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org