  • 31. Data: 2010-10-04 13:22:57
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 15:19, Johnson pisze:

    > To proste.
    > stąd że ja mam, a jestem "ludziem" ;)
    >
    > No dobra, ale pozostaje w optymistycznym przekonaniu że mam. Ale co
    > najmniej złudzenia na pewno mam :)

    No tak, to może wyjaśnić, dlaczego rządzący nie mają 100% poparcia.
    Ale zdziwienia, że mają tylko 50%, nie rozumiem :)

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-10-04 13:25:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 15:16, Johnson pisze:

    > Ja tam wierzę w sądy :)

    Ja nie. Rządzi układ, kasa i ślepy traf.

    > Budżet "traci", podatnicy zyskują :)
    > Tak czy inaczej młodzież gdzieś kasę przepuści.

    Tia, tylko jak pójdzie kupić i nielegalnego handlarza, to podatku z tego
    nie będzie.

    > Niestety działa. Zajmują się bzdetami a wystarczy popatrzeć na sondaże.
    > Nie wiem gdzie ludzie mają rozum.

    Nie mają.

  • 33. Data: 2010-10-04 13:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 15:19, Johnson pisze:

    > To proste.
    > stąd że ja mam, a jestem "ludziem" ;)

    Ja bym się nie przyznawał :-P

  • 34. Data: 2010-10-04 13:31:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Tia, tylko jak pójdzie kupić i nielegalnego handlarza, to podatku z tego
    > nie będzie.

    A nielegalny handlarz schowa w skarpetę ... też coś kupi. PKB i tak
    wzrośnie. Im mniej podatków tym lepiej.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 35. Data: 2010-10-04 13:55:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Budżet "traci", podatnicy zyskują :)
    > Tak czy inaczej młodzież gdzieś kasę przepuści.

    U dealera.
    VAT-u, PIT-u czy akcyzy raczej z tego nie bedzie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 36. Data: 2010-10-04 14:02:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cyklista" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Na podstawie decyzji urzędnika (Sanepid), teraz rozpocznie się walka
    na prawników i sądy.

    No właśnie. Na jakiej podstawie sanepid kontroluje.

  • 37. Data: 2010-10-04 14:16:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    qwerty pisze:

    > No właśnie. Na jakiej podstawie sanepid kontroluje.

    A czy to ważne? Ważne że rząd walczy ;)
    Przed chwilą jakiś tam poseł Piecha dał piękny popis (mniej więcej Dz-
    dziennikarz, P - poseł):
    Dz: Po co panowie uchwalacie ustawę o dopalaczach w najbliższą środę ?
    P: Po to by dać jakieś podstawy prawne do działań które podjął rząd.
    Dz: Ale przecież prawo nie działa wstecz
    P: a to już sprawa rządu ..

    Wygląda na to że już samym trybem uchwalania ustawy chą dać piękne
    podstawy to jej uwalenia.

  • 38. Data: 2010-10-04 15:22:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...eu>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości grup

    > a jakiś paragraf na to jest?

    Wszyscy bredzą głosząc jakieś bełkotliwe brednie (a Ława po ciosie w główkę
    najbardziej) a nikt podstawy prawnej nie podał.

    Art. 27 USTAWA o Państwowej Inspekcji Sanitarnej

    W razie stwierdzenia naruszenia wymagań higienicznych i zdrowotnych,
    państwowy inspektor sanitarny nakazuje, w drodze decyzji, usunięcie w
    ustalonym terminie stwierdzonych uchybień.
    2. Jeżeli naruszenie wymagań, o których mowa w ust. 1, spowodowało
    bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, państwowy inspektor
    sanitarny nakazuje unieruchomienie zakładu pracy lub jego części (stanowiska
    pracy, maszyny lub innego urządzenia), zamknięcie obiektu użyteczności
    publicznej, wyłączenie z eksploatacji środka transportu, wycofanie z obrotu
    środka spożywczego, przedmiotu użytku, materiałów i wyrobów przeznaczonych
    do kontaktu z żywnością, kosmetyku lub innego wyrobu mogącego mieć wpływ na
    zdrowie ludzi albo podjęcie lub zaprzestanie innych działań; decyzje w tych
    sprawach podlegają natychmiastowemu wykonaniu.

    --
    SQLwysyn

  • 39. Data: 2010-10-04 16:27:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości grup
    A czy to ważne? Ważne że rząd walczy ;)

    Ja bym zalegalizował wszystkie narkotyki. Selekcja naturalna sama by
    zweryfikowała inteligencję ludzi.

  • 40. Data: 2010-10-04 17:29:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 18:27, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości grup
    > A czy to ważne? Ważne że rząd walczy ;)
    >
    > Ja bym zalegalizował wszystkie narkotyki. Selekcja naturalna sama by
    > zweryfikowała inteligencję ludzi.

    Tylko kto by potem głosował na socjalistów???

    --
    Liwiusz