  • 11. Data: 2008-08-08 18:50:48
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

    > Ja przecież niczego nie podpisywałem. I o to się rozchodzi dlaczego
    > mam komuś coś płacić jeśli nie zawarłem żadnej umowy?

    Kolejny, który myśli, że do zawarcia umowy potrzebny jest podpis :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-08-08 18:52:10
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 19:25, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Zapuść w goglu hasło "domeny to złodzieje", a zobaczysz.

    Dzięki! Wreszcie jakaś konkretna odpowiedź, a nie pieprzenie, że coś
    muszę pajacom płacić.

    Jatomek

  • 13. Data: 2008-08-08 18:53:10
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 20:50, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >     Kolejny, który myśli, że do zawarcia umowy potrzebny jest podpis :)

    A ty coś myślisz czy tak tylko piszesz?

    Jatomek

  • 14. Data: 2008-08-08 18:54:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

    > A ty coś myślisz czy tak tylko piszesz?

    I to i to.

  • 15. Data: 2008-08-08 18:55:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

    > Dzięki! Wreszcie jakaś konkretna odpowiedź, a nie pieprzenie, że coś
    > muszę pajacom płacić.

    To jest grupa o prawie, więc otrzymałeś odpowiedzi jak się zachować,
    aby było to zgodne z prawem. Jeśli chcesz odpowiedzi niemerytorycznej,
    to trzeba było iść na pręgierz, albo na jakąś inną grupę...

  • 16. Data: 2008-08-08 18:59:40
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 20:55, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >   To jest grupa o prawie, więc otrzymałeś odpowiedzi jak się zachować,
    > aby było to zgodne z prawem. Jeśli chcesz odpowiedzi niemerytorycznej,
    > to trzeba było iść na pręgierz, albo na jakąś inną grupę...

    To teraz proszę o pomoc w takiej kwestii, bo się nie znam. Znalazłem
    takie coś:

    "Zgodnie z przepisami obowiązującej od 23 sierpnia 2007 r. ustawy o
    przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. nr 171, poz.
    1206), przedsiębiorcy zobowiązani są do prezentowania pełnych cen
    towarów lub usług, tzn. uwzględniających dodatkowe opłaty lub podatki,
    na każdym etapie dokonywania transakcji z konsumentem. Oznacza to, że
    za bezprawne należy uznać praktyki przedsiębiorców uczestniczących w
    handlu elektronicznym polegające na prezentowaniu na stronach
    internetowych podczas wstępnego etapu zawierania umowy lub dokonywania
    rejestracji korzystnych cen promocyjnych, natomiast dopiero po
    przejściu przez konsumenta całej procedury zakupów - wskazywaniu
    pełnej ceny towaru lub usługi uwzględniającej wiele dodatkowych opłat
    lub podatków."

    Domenę rejestrowałem przed 23.08.2007, więc czy mnie ta ustawa chroni?

    Jatomek

  • 17. Data: 2008-08-08 19:01:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

> [...]
    > lub podatków."
    >
    > Domenę rejestrowałem przed 23.08.2007, więc czy mnie ta ustawa chroni?

    Jeśli zawarłeś umowę przed wejściem w życie tej ustawy, to nie.

  • 18. Data: 2008-08-08 19:22:37
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 21:01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Jeśli zawarłeś umowę przed wejściem w życie tej ustawy, to nie.

    Ale kiedy nastąpiło zawarcie umowy? W chwili zamówienia domeny?
    Wyglądało to tak: szukam nazwy domeny, klikam rejestruj, zaznaczam 1
    rok, wybieram promocję, widzę cenę, daję dalej i widzę fakturę 8pln.
    Płacę, a w panelu klienta przy mojej domenie mam link z regulaminem. I
    tyle.
    Skoro zawarłem umowę na 1 rok, to dlaczego mam płacić za 3 lata?

    Jatomek

  • 19. Data: 2008-08-08 19:22:59
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To teraz proszę o pomoc w takiej kwestii, bo się nie znam. Znalazłem
    takie coś:

    Poczytaj główny regulamin domeny.pl. Tam jest kilka kwiatków niezgodnych z prawem i
    wytykanych przez UOKiK.

    *piotr'ek*

  • 20. Data: 2008-08-08 19:26:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

> [...]
    > tyle.
    > Skoro zawarłem umowę na 1 rok, to dlaczego mam płacić za 3 lata?

    To nie płać, może przed sądem wygrasz, a może wcale do sprawy sądowej
    nie dojdzie.

    Regulamin jest ważny tylko wtedy, jeśli został przedstawiony stronie
    w momencie zawierania umowy.