  • 31. Data: 2010-03-17 11:19:54
    Temat: Re: Domena kowalski.pl
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > ty tak na powaznie?
    > czy tylko probujesz zaistniec?

    O co Ci chodzi ?

  • 32. Data: 2010-03-17 11:19:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 17.03.2010 08:53, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "tg" <a...@b...cpl>

    > Myślisz, że mowa o spawaczu i gaśnicach ?

    Sytuacja b. podobna!

    Zarowno spawacz jak i spekulanci od nazwisk powinni za to odpowiedziec!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 33. Data: 2010-03-17 11:55:03
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    niusy.pl napisal:
    > Mnie się tylko wydaje, że te domeny od nazwisk powinny być traktowane
    > dokładnie tak samo jak z zastrzeżonymi nazwami.

    NASK nie jest od rozstrzygania sporow. Od tego sa sady.
    Przy rejestracji pierwszym kryterium jest pierwszenstwo
    zgloszenia. Jak masz zastrzezenia to idziesz do sadu
    a potem z wyrokiem do NASK.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2010-03-17 12:19:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 10:09:53 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Mnie się tylko wydaje, że te domeny od nazwisk powinny być traktowane
    > dokładnie tak samo jak z zastrzeżonymi nazwami.

    Od jakich nazwisk? Przecież "kowalski" to przymiotnik od zawodu "kowal",
    który wykonuje fach kowalski.

    Natomiast zastrzeżona nazwa to oczywiście RB. Z. Kowalski sp.j. z
    siedzibą w Katowicach, więc -- idąc Twoim tropem -- domena KOWALSKI.PL
    należy się tejże spółce ;-)

    Aha, chciałem zapytać co z nazwiskami np. "Ericsson" i "Wedel"? Jak tu
    rozstrzygniesz ewentualny spór?

    No i rzecz dla mnie najbardziej interesująca: co Twoim zdaniem mam zrobić
    ze spółą Rudak-Med sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu? Jej wspólnik nie ma
    tak na nazwisko -- to MOJE nazwisko.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 35. Data: 2010-03-17 12:35:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości

    > O co Ci chodzi ?

    o to co tu wypisujesz

  • 36. Data: 2010-03-17 14:53:22
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Nie ma biznesu, bo nikt by takiej domeny nie kupil.

    Czy ja wiem ... Rudecki by kupił.

  • 37. Data: 2010-03-17 16:58:32
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 17.03.2010 15:53, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Czy ja wiem ... Rudecki by kupił.

    Ten kuzyn Kowalskiego?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 38. Data: 2010-03-18 10:16:50
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Od jakich nazwisk? Przecież "kowalski" to przymiotnik od zawodu "kowal",
    > który wykonuje fach kowalski.

    No i co z tego ?

    > Natomiast zastrzeżona nazwa to oczywiście RB. Z. Kowalski sp.j. z
    > siedzibą w Katowicach, więc -- idąc Twoim tropem -- domena KOWALSKI.PL
    > należy się tejże spółce ;-)

    To przecież nie "kowalski" jest zastrzeżona tylko cała nazwa.

    > Aha, chciałem zapytać co z nazwiskami np. "Ericsson" i "Wedel"? Jak tu
    > rozstrzygniesz ewentualny spór?

    Bardzo prosto. Nazwę firmy można zmienić bez problemu. Poza tym ...
    zarządca.

  • 39. Data: 2010-03-18 10:19:54
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Ten kuzyn Kowalskiego?

    Ten co nazwał swoją polską firmę Microsoft i domenę microsoft.pl kupił

  • 40. Data: 2010-03-18 11:07:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2010, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > Na blokowaniu innym możliwości rejestracji domen ze swoim nazwiskiem ?

    BTW:
    To w ogóle jest jedna ze słabości prawa własności intelektualnej.
    Zamiast działać zgodnie z celem, czyli "rozwojowo", umożliwia
    np. wykupienie patentu i schowanie "do szuflady", po to, aby przez
    całkiem długi czas *nikt* nie mógł korzystać z rozwiązania.

    pzdr, Gotfryd