  • 21. Data: 2010-03-17 07:31:19
    Temat: Re: Domena kowalski.pl
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    qwerty napisal:
    > Nazwa firmy od nazwiska nie jest chroniona. Zresztą z domeną microsoft.pl też są
    > nieścisłości:
    > http://webinside.pl/news/539

    I sluszne jest, aby NASK dostal w tylek za bezprawne dzialania. Zbyt czesto
    uzurpuja sobie stanowisko jedynie slusznego szeryfa. Tym bardziej z uwagi
    na obecne kierownictwo...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2010-03-17 07:34:06
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Nazwa firmy od nazwiska nie jest chroniona.

    Kto mówi, że tu chodzi o firmę ?

  • 23. Data: 2010-03-17 07:40:15
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > I słusznie.
    > Na tym polega biznes.

    To Ci mówię, że w imię tego NASK mógłby sprzedawać każdą domenę wielu
    użytkownikom tak, że raz rozwiązywałaby się wpisami dla jednego a raz
    drugiego. Są możliwości techniczne ? Jest biznes ?

  • 24. Data: 2010-03-17 07:48:22
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > no i jest, wiec rejestruj

    Rejestruj sam

    >i zarabiaj

    Na blokowaniu innym możliwości rejestracji domen ze swoim nazwiskiem ?

    > to jest towar jak kazdy inny

    Każdy towar jest inny

  • 25. Data: 2010-03-17 07:53:02
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl>

    > mhm, a wyobraz sobie ze znalem kiedys faceta ktory mial sklep z gasnicami
    > a byl spawaczem! to dopiero jest przekret!

    Myślisz, że mowa o spawaczu i gaśnicach ?

  • 26. Data: 2010-03-17 08:57:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości

    > Na blokowaniu innym możliwości rejestracji domen ze swoim nazwiskiem ?

    a co za roznica, czy domene zarejestruje iksinski, czy jeden z setek tysiecy
    kowalskich?
    i tak reszta nie bedzie mogla jej uzywac

  • 27. Data: 2010-03-17 09:09:53
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > I sluszne jest, aby NASK dostal w tylek za bezprawne dzialania.

    Ale jakie ?

    Mnie się tylko wydaje, że te domeny od nazwisk powinny być traktowane
    dokładnie tak samo jak z zastrzeżonymi nazwami.

  • 28. Data: 2010-03-17 09:13:45
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > a co za roznica, czy domene zarejestruje iksinski, czy jeden z setek
    > tysiecy kowalskich?
    > i tak reszta nie bedzie mogla jej uzywac

    Mogą umówić się albo ustanowić zarządcę tak, by mogli.

  • 29. Data: 2010-03-17 09:16:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Mogą umówić się albo ustanowić zarządcę tak, by mogli.

    ty tak na powaznie?
    czy tylko probujesz zaistniec?

  • 30. Data: 2010-03-17 11:16:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 17.03.2010 08:40, niusy.pl wrote:

> [...]
    > użytkownikom tak, że raz rozwiązywałaby się wpisami dla jednego a raz
    > drugiego. Są możliwości techniczne ? Jest biznes ?

    Nie ma biznesu, bo nikt by takiej domeny nie kupil.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org