  • 21. Data: 2007-10-07 06:10:20
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

    > No ale kazdemu może sie coś wydarzyć w sensie ze sie zapodzialo to tylko
    > papier przeciez

    Powiedz to w sklepie: "ja mam pieniądze tylko mi się zapodziały,
    to tylko papierki przecież". Na pewno sprzedadzą ci to co chcesz.

    > Ale czy przez taki przypadek policjant ma obowiazek w taki sposob
    > działać???
    > Czy może lub musi powiedzieć mandat 50 zł za brak PJ i szerokiej
    > drogi Panie Kierowco???

    Po zapłaceniu mandatu kierowca nadal nie ma prawa jazdy, więc jak
    może jechać?

  • 22. Data: 2007-10-07 06:16:52
    Od: "Spelot" <s...@o...pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działać???
    > Czy może lub musi powiedzieć mandat 50 zł za brak PJ i szerokiej drogi Panie

    Policjant tak zareagował :
    cytuję twój post
    "Policjany wlepia mi mandat 50zł za nimanie dokumenu po czym mi mówi że muszę
    mieć innego kierowce z dokumentem prawa jazdy"
    koniec cytatu
    Dlaczego policjant później zmienił zdanie ? Może twoje zachowanie miało
    wpływ na to.

  • 23. Data: 2007-10-07 06:17:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Spelot pisze:
    > Tu nie chodzi o to co upoważnia do kierowania. Chodzi o to
    > jakie dokumenty kierowca obowiązany jest mieć przy sobie.
    > Zobacz PoRD art.38.

    I za brak rzeczonych przewidziany jest mandat.
    W szczegolnych przypadkach (np. brak OC, samochod po kolizji, stan
    techniczny zagrazajacy bezpieczenstwu, etc.) policjant ma prawo
    uniemozliwic dalsze poruszanie sie samochodu.
    Brak papierka PJ, a potwierdzenie, ze takowe uprawnienia sa i nie sa
    zatrzymane nie moze stanowic argumentu do wyslania auta na lawete.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 24. Data: 2007-10-07 06:18:06
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > weź prawnika
    >
    > i zaatakujcie.
    >
    > 1. podejżenie korupcyjnego układu miedzy policją a pomocą drogową
    > 2. kradzież pojazdu (przez pomoc drogową)

    to drugie jest dobre :)

    dzieki

    PabloGT

  • 25. Data: 2007-10-07 06:21:57
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    wiadomości news:fe9ta6$hic$1@news.onet.pl...
> [...]
    > to tylko papierki przecież". Na pewno sprzedadzą ci to co chcesz.

    > Po zapłaceniu mandatu kierowca nadal nie ma prawa jazdy, więc jak

    no tak bo to kwadratura koła wsiąde do auta rusze ON mnie zatrzyma i
    następny mandat :)

    apropo`s sklepu
    do ww wchodzisz dobrowolnie bo masz zamiar coś kupić jesli nie masz sory nie
    kupujesz
    Ale w sklepie jest twoj znajomy i Ci sprzedaje np chleb bo wie ze kase masz
    i oddasz nastepnym razem

    Jak to sie ma do twojego porównania???

    PabloGT

  • 26. Data: 2007-10-07 06:24:57
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Spelot" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koniec cytatu
    > Dlaczego policjant później zmienił zdanie ? Może twoje zachowanie

    Ja poszedlem po komórke zadzowniłem do kolegi i jak z nim zromzawialem to
    powiedzialem ze mnie barany etc molestują o drugiej w nocy zeby przyjechał,
    myśle ze to usłyszeli i jak przyjechała laweta na informacje o tym ze
    kierowca będzie za 2 minuty odpwoeidzieli ze maja to w "dupie" itd i wtedy
    sie zaczeło

    PabloGT

  • 27. Data: 2007-10-07 06:27:59
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Brak papierka PJ, a potwierdzenie, ze takowe uprawnienia sa i nie sa
    > zatrzymane nie moze stanowic argumentu do wyslania auta na lawete.

    No własnie tym sie sugerowałem w tym momecnie
    Dla przykaldu podam zeby mi pokazal legitymacje on mówi ze ma ja na
    posterunku
    i jak chce zobaczyć to mnie tam zabierze i zostawi do rana :) normalnie
    baran
    było ich dwoch ja "zjechany" po trasie druga w nocy 6.00 rano musze wstać a
    tu takie kwiatki

    PabloGT

  • 28. Data: 2007-10-07 06:30:01
    Od: "Spelot" <s...@o...pl>

> [...]

    > techniczny zagrazajacy bezpieczenstwu, etc.) policjant ma prawo
    > uniemozliwic dalsze poruszanie sie samochodu.

    Nie doczytałeś, że nieposiadanie dokumentów też jest powodem
    uniemozliwienia.

    > Brak papierka PJ, a potwierdzenie, ze takowe uprawnienia sa i nie sa
    > zatrzymane nie moze stanowic argumentu do wyslania auta na lawete.
> [...]

    Niestety takie jest prawo. Przy nieposiadaniu "papierka" policjant ma prawo
    uniemożliwić kierowanie pojazdem. W jaki sposób ? - decyzja należy do policjanta.

  • 29. Data: 2007-10-07 06:34:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PabloGT wrote:

    > to drugie jest dobre :)

    a czy pomoc drogowa ma prawo zabrać pojazd bez zgody właściciela?
    chyba tylko gdy pojazd zagraża bezpieczeństwie na drodze lub parkuje w
    miejscu niedozwolonym.

  • 30. Data: 2007-10-07 06:34:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

    > apropo`s sklepu
    > do ww wchodzisz dobrowolnie bo masz zamiar coś kupić jesli nie masz
    > sory nie kupujesz

    Za kółko też siadasz dobrowolnie bo masz zamiar jechać. Jeśli nie
    masz przy sobie prawka to nie jedziesz.

    > Ale w sklepie jest twoj znajomy i Ci sprzedaje np chleb bo wie
    > ze kase masz i oddasz nastepnym razem

    A jakby ten policjant był twoim znajomkiem to może też by oko przymknął?

    > Jak to sie ma do twojego porównania???

    Właśnie tak :)