  • 51. Data: 2019-06-23 19:57:35
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: ń <...@...n>

    Ty sobie teoretyzujesz, a ja takich wymeldowuję z urzędu i wiem, że jest nieco z tym
    zachodu.
    Może jest w Twojej okolicy jakiś notariusz to Ci odpowie, dlaczego oczekuje
    zaświadczenia o zameldowaniu 0 (słownie: zero) osób w
    lokalu.

    -----
    > sam fakt, że przywiązujesz wagę do papierka o wymeldowaniu świadczy właśnie o tym,
    że jesteś tylko wybitnym teoretykiem.

  • 52. Data: 2019-06-23 21:43:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 17:27, Liwiusz pisze:

    > Przed takim zmyślonym przez ciebie oszustwem brak meldunku nie uchroni.
    > Bo jakbyś wrócił od notariusza, i zastał niezameldowaną matkę w ciąży z
    > trójką dzieci, z dowodami, że mieszkała tam od lat, to problem byłby
    > taki sam.
    >
    > (sam fakt, że przywiązujesz wagę do papierka o wymeldowaniu świadczy
    > właśnie o tym, że jesteś tylko wybitnym teoretykiem. To znaczy byłbyś
    > wybitnym, gdybyś umiał cytować - nieogarnięcie w zakresie słów świadczy
    > o tym, że jesteś tylko miernym teoretykiem :)

    Nie do końca się z Tobą zgodzę. Papierek jest dowodem tego, że
    sprzedający utrzymywał, że tam nikt nie mieszka. Jeśli okaże się, że
    jest inaczej, to można mu stawiać zarzut oszustwa, a to otwiera szereg
    możliwości procesowych - choć oczywiście jakoś radykalnie sytuacji nie
    zmienia.

  • 53. Data: 2019-06-24 02:32:37
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Ostatnio jak byłem na poczcie to słyszałem, jak pani w okienku mamrotała coś o
    "pełnomocnictwie pocztowym" - tzn. nie do mnie, tylko w okienku obok, bo to podobno
    "sądówka" była. Polecony z potwierdzeniem odbioru dla żony dostałem na oświadczenie,
    że jestem "mężem".

    Poczta jest nie w porządku i zonie mogło to się też nie podobać. To do
    niej była korespondencja.

    --
    animka

  • 54. Data: 2019-06-24 02:34:03
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 17:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dziala od dawna - ot, pelnomocnictwo, ktore sie podpisuje przed
    > naczelnikiem urzedu pocztowego.
    > Gorzej, jak osoba np nie moze chodzic.

    > Dawniej na rodzicow bys nie dostal, bo adres sie nie zgadza.
    > Teraz ... kto wie - trzeba sklamac, ze sie mieszka razem, czy nie trzeba
    > :-)
    >
    > A i zona na rodzicow teraz pewnie nie dostanie, bo nazwisko inne ...
    > choc panienskie w dowodzie jeszcze jest.

    Musi być upoważnienie na piśmie.

    --
    animka

  • 55. Data: 2019-06-24 02:36:59
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-19 o 15:58, J.F. pisze:
> [...]

    Tylko na 3 m-ce jak po cichu przed właścicielem.

    --
    animka

  • 56. Data: 2019-06-24 08:41:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > jest inaczej, to można mu stawiać zarzut oszustwa, a to otwiera szereg
    > możliwości procesowych - choć oczywiście jakoś radykalnie sytuacji nie

    Dowodem tego, że sprzedający utrzymywał, że nikt nie mieszka, jest
    oświadczenie, że nikt nie mieszka. Dowodem papieru, że nikt nie jest
    zameldowany, jest to, że nikt nie jest zameldowany - a z tego nie
    wynika, że nikt nie mieszka.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2019-06-24 09:49:05
    Od: ń <...@...n>

    W sumie po co księgi wieczyste i akty notarialne, skoro wystarczyłyby oświadczenia
    składane przed Liwiuszem.

    -----

  • 58. Data: 2019-06-24 09:52:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 09:49, ń pisze:
    > W sumie po co księgi wieczyste

    Akurat o meldunku i zamieszkaniu nic nie ma w akcie notarialnym.

    > i akty notarialne, skoro wystarczyłyby
    > oświadczenia składane przed Liwiuszem.

    Chyba mało rozumiesz, z tego, co piszę.

    nb: oświadczenie takie można złożyć w akcie notarialnym.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2019-06-24 10:04:59
    Od: ń <...@...n>

    "Przedkłada zaświadczenie o ...".

    -----

  • 60. Data: 2019-06-24 11:31:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Akurat o meldunku i zamieszkaniu nic nie ma w akcie notarialnym.

    >Chyba mało rozumiesz, z tego, co piszę.
    >nb: oświadczenie takie można złożyć w akcie notarialnym.

    Czyli moze byc w akcie notarialnym ... a dobry notariusz powinien sam
    zaproponowac, aby sie znalazlo ?

    Tylko co z tego, skoro w razie oszustwa okaze sie, ze juz nic sie nie
    da zrobic, a eksmisja potrwa 15 lat ...

    J.