  • 71. Data: 2008-11-07 21:09:16
    Temat: Re: Dokument tożsamości ?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Okej.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 72. Data: 2008-11-08 00:20:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:gf279e$irn$1@news.onet.pl...

    > Ja bym mandatu nie przyjął i liczył na co najmniej odstąpienie od
    > ukarania przez sąd. Z tym, ze czasem taniej wyjdzie zapłacić te 100 zł,
    > niż się szwędać po sądach.

    Według taryfikatora - 250zł.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 73. Data: 2008-11-08 03:12:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Według taryfikatora - 250zł.

    Wg nowego tylko 100 zł.

  • 74. Data: 2008-11-08 03:53:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:gf2m0o$uje$1@news.onet.pl...
    >
    > Wg nowego tylko 100 zł.

    Dobrze wiedzieć. 2 lata temu chcieli mi dać 250zł, w końcu dali 50zł
    za "przechodzenie w miejscu niedozwolonym".

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 75. Data: 2008-11-10 20:43:17
    Od: r...@w...pl

    > Witam
    > Sprawa wygląda następująco 14.08.2008 zatrzymała mnie policja byłem po 4
    > piwach, wywiązała się sprzeczka policjanci kazali się wylegitymować
    > powiedziałem że nie mam dowodu (miałem w innej przegródce) dałem prawo
    > jazdy. Sprawa trafiła do sądu grodzkiego i w uzasadnieniu jest:
    > wykroczenie z art. 65 § 2 kw

    Mieli prawo Cie przeszukiwać? nie wiem.

    Widać lepiej nie nosic dowodu lub nosić go w skarpetce.

  • 76. Data: 2008-11-13 09:11:18
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 7 Nov 2008 16:17:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To nie PPPW, tylko PWPW :-)

    Oczywiście, dzięki za poprawkę.

    > Tak, ma dostęp. On-line. Znany jest numer dowodu osobistego, zanim
    > właściciel go odbierze.

    Robert - spójrz dokładnie na co odpisywałem, jaki dostęp ma policja do bazy
    z zagubionymi dowodami?
    Nie miałem na myśli bazy o WYDANYCH DO.

  • 77. Data: 2008-11-13 20:08:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Robert - spójrz dokładnie na co odpisywałem, jaki dostęp ma policja do
    > bazy
    > z zagubionymi dowodami?
    > Nie miałem na myśli bazy o WYDANYCH DO.

    Ma taki dostęp, że widzi wydane dokumenty. Jak wydano kolejny, to poprzedni
    został utracony albo utracił ważność. Jeśli nie ma go w bazie utraconych w
    wyniku przestępstwa, to albo został zagubiony, albo się zdezaktualizował,
    albo zniszczył.

  • 78. Data: 2008-11-14 06:39:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2008 21:08:42 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > wyniku przestępstwa, to albo został zagubiony, albo się zdezaktualizował,

    Zdaje się, że w całej Polsce jest tylko jedno centrum personalizacji
    dokumentów i spersonalizowane dokumenty od razu trafiają do tej bazy mimo
    iż przed takim dokumentem jeszcze droga kilkuset km do UG i troche
    biurokracji w lokalnym UG zanim zostanie on wydany właścicielowi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 79. Data: 2008-11-15 19:52:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:gfj6fv$jit$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > iż przed takim dokumentem jeszcze droga kilkuset km do UG i trochę
    > biurokracji w lokalnym UG zanim zostanie on wydany właścicielowi.

    Tak, jest tylko jedno centrum: państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych.