  • 31. Data: 2008-11-05 06:19:53
    Temat: Re: Dokument tożsamości ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > może jedź tak, żeby inni nie musieli słuchać w kółko tego samego.
    > nudny sie na starość robisz, a do wyborów prezydenckich jeszcze trochę
    > zostało.

    Nie musisz tego słuchać. Jest taka magiczna funkcja w każdym czytniku,
    filtrem się nazywająca.
    Użyj jej.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 32. Data: 2008-11-05 08:01:02
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.11.2008, o godzinie 23.37.33, na pl.soc.prawo, Liwiusz
    napisał(a):

    > Oj, widzę tutaj dwa błędy:
    >
    > 1. Prawo jazdy nie jest dokumentem tożsamości
    > 2. Został poproszony o DO, nie okazał, choć go miał, zatem spełnił
    > znamiona wykroczenia.

    To jak nie okazał, to skąd wiedzieli, że jednak miał?
    Bo dla mnie to wygląda tak, jakby nie znalazł więc pokazał, co ma, a
    potem znalazł i pochwalił się dowodem. Wcześniejsze to nie było umyślne
    wprowadzenie w błąd, bo zgodnie ze swoją wiedzą poinformował, że dowodu
    nie ma. Zresztą - jak rozumiem całą sytuację - sprawę szybko naprawił
    okazując dowód (bo niby skąd by ta cała sprawa wynikła?).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 33. Data: 2008-11-05 08:02:48
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.11.2008, o godzinie 22.57.29, na pl.soc.prawo, Pomidor
    napisał(a):

    > w uzasadnieniu wyroku jest:
    >
    > "wbrew obowiązkowi nie okazał umundurowanemu funkcjonariuszowi policji
    > dokumentu tożsamości pomimo że posiadał go przy sobie to jest o
    > wykroczenie z art. 65/2"

    Ale pokazałeś w końcu ten dowód umundurowanemu funkcjonariuszowi
    policji?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 34. Data: 2008-11-05 08:29:21
    Od: armar <a...@p...fm>

    Habeck Colibretto pisze:

    > To jak nie okazał, to skąd wiedzieli, że jednak miał?

    Prawdopodobnie sprawdzili, że DO został wyrobiony,
    oraz że nie został zgłoszony fakt jego zagubienia.
    Z tego co słyszałem, to zgubienie (oraz kradzież) DO i paszportu
    trzeba od razu zgłaszać na Policji.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 35. Data: 2008-11-05 08:31:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    armar pisze:

    > Prawdopodobnie sprawdzili, że DO został wyrobiony,
    > oraz że nie został zgłoszony fakt jego zagubienia.
    > Z tego co słyszałem, to zgubienie (oraz kradzież) DO i paszportu
    > trzeba od razu zgłaszać na Policji.

    Nie zrozumiałeś pytania: "skąd wiedzieli, że jednak miał dowód przy
    sobie"? Bo nieokazanie dowodu, jeśli zostawiło się go w domu, nie jest
    wykroczeniem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 36. Data: 2008-11-05 08:51:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 5 Nov 2008 09:02:48 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale pokazałeś w końcu ten dowód umundurowanemu funkcjonariuszowi
    > policji?

    W końcu pokazał, ale jakie to ma niby znaczenie dla całej sprawy? Poprosili
    go o dokument, powiedział że nie ma, mogli tak sie szaprać nawet i 20 minut
    aż w końcu okazał prawko. Dlatego ponosi tego konsekwencje.

    --
    best regards,
    scream

  • 37. Data: 2008-11-05 09:11:05
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 05.11.2008, o godzinie 09.31.52, na pl.soc.prawo, Liwiusz
    napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś pytania: "skąd wiedzieli, że jednak miał dowód przy
    > sobie"? Bo nieokazanie dowodu, jeśli zostawiło się go w domu, nie jest
    > wykroczeniem.

    No właśnie to mnie ciekawi. Bo jak pokazał w końcu dowód to ja nie
    rozumiem gliniarzy, po co w ogóle jakąś sprawę zakładali - widocznie nie
    mam tej mentalności. No chyba, że Pomidor bez krawata był.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 38. Data: 2008-11-05 09:12:00
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    E tam... dla mnie to zwykłe czepiactwo.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 39. Data: 2008-11-05 09:13:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Habeck Colibretto pisze:

    > E tam... dla mnie to zwykłe czepiactwo.

    Z opisu wynikało, że zdenerwował gliniarzy, to widocznie w ten sposób
    mu się odpłacili.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 40. Data: 2008-11-05 09:22:31
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 05.11.2008, o godzinie 10.13.55, na pl.soc.prawo, Liwiusz
    napisał(a):

    > Z opisu wynikało, że zdenerwował gliniarzy, to widocznie w ten sposób
    > mu się odpłacili.

    Gliniarze zawsze się denerwują jak ktoś nie tańczy jak mu grają... Dla
    mnie - jakby nie patrzeć - to i tak bez sensu, skoro go i tak spisali.
    Swoją drogą ktoś kojarzy, czy oni coś mają z tego, że poślą kogoś do
    sądu?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*