  • 1. Data: 2004-08-11 17:50:38
    Temat: Do kiedy przysługuje renta rodzinna
    Od: "Mirosław Malicki" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Bardzo proszę o informację wraz z odniesieniem do odpowiedniego przepisu, gdyz w
    razie dobrej wiadomości będę się musiał na to powołać w ZUSie.
    Jestem studentem, otrzymuję rentę rodzinną po zmarłym ojcu. Nie pracuję. Czy
    przysługuje mi ona do 25 czy też 26 roku życia?

    Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    Mirek

  • 2. Data: 2004-08-11 18:03:06
    Temat: Re: Do kiedy przysługuje renta rodzinna
    Od: m...@o...pl

  • 3. Data: 2004-08-11 18:14:14
    Od: m...@o...pl

  • 4. Data: 2004-08-11 18:19:02
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mirosław Malicki" <m...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:0c9d.0000123c.411a5c6d@newsgate.onet.pl...
    > Jestem studentem, otrzymuję rentę rodzinną po zmarłym ojcu. Nie
    pracuję. Czy
    > przysługuje mi ona do 25 czy też 26 roku życia?

    do 25, jezeli w dniu jego ukonczenia jestes na ostatnim roku, to do
    konca roku akademickiego

    pozdro

  • 5. Data: 2004-08-11 18:25:35
    Od: "Mariola" <m...@o...pl>

> [...]
    > pracuję. Czy
    >
    > do 25, jezeli w dniu jego ukonczenia jestes na ostatnim roku, to do

    Istnieje jednak mozliwosc zwrocenia sie z prosba o przedluzenie wyplacania
    renty,ze wzgledow na trudna sytuacje materialna, ale dotyczy to tylko
    studentow dziennych. Mi takie pismo niestety odrzucono.:) Warto jednak
    sprobowac. (Przepraszam za wczesniejsze 2 puste posty)