  • 21. Data: 2018-08-24 08:30:03
    Temat: Re: zadanie domowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 23:10:00 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
    > To ty nie zauważyłeś, że mowa jest o łamaniu prawa, a nie o polityce.

    Weź głęboki wdech i na spokojnie przeczytaj post wątkowości. Gdzie tam masz o łamaniu
    prawa?
    Pytanie o różnice między policjantami a kulsonami to o łamaniu prawa jest?
    No ok jedno tam ewidentnie się w oczy rzuca- dzieci tamtejszej Poloni wystraszały się
    widoku policjantów
    Póki co w Polsce dzieciaki jeszcze na widok policji w histerie nie wpadają.
    Naprawdę jak w tym poście widzisz coś związanego z grupą prawo to masz jakieś
    problemy.
    Może to da się leczyć.

  • 22. Data: 2018-08-24 10:14:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 09:42:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Dalej uważam że tego typu wstawki nadają się na śmietnik zrobiony z grupy
    pl.soc.polityka czy inny pręgierz.
    > Autor tego wątku tam pisywał jeśli dobrze kojarzę ale od jakiegoś czasu Swoimi
    paranoicznymi politycznymi obsesjami zaczął zaśmiecać tą grupę.

    Moją przeszłość znasz lepiej niż ja sam. Zgłoszę się do Ciebie, kiedy będę
    pisał życiorys.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 23. Data: 2018-08-24 10:15:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 17:03:24 +0200, ń napisał(a):

    > Już nie możesz brac łapówek jak za malarza, czy jak?

    Nie powinieneś oceniać innych własną miarą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 24. Data: 2018-08-24 10:26:40
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty [Was: zadanie domowe]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 21:32:49 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Z prawem do wtargnięcia na teren Sejmu albo dewastacji ściany Sejmu
    > napisem farbą w spreju?

    11 maja 2012 r., Sejm przegłosowuje wydłużenie wieku emerytalnego.

    Związkowcy na kilka godzin zablokowali wszystkie wejścia z parlamentu.
    Protestujący przykuwają się do drzwi, łańcuchami spinają barierki, które
    wcześniej policja rozstawiła dla bezpieczeństwa. Piotr Duda osobiście
    sprawdza, czy jest szczelnie. Zapewnia, że ,,nie wyślizgnie się nawet mysz".
    - My zdecydujemy, o której wyjdą - mówi.

    Posłowie mają problem z opuszczeniem terenu parlamentu. Gdy próbują wyjść,
    słyszą: ,,Złodzieje!", ,,Do Sejmu!" i ,,Hańba!". Ale nie wszyscy. Teren bez
    przeszkód opuszcza prezes PiS Jarosław Kaczyński.

    Podczas protestu związkowcy powiesili na szubienicy wizerunek premiera
    Donalda Tuska i spalili zdjęcia polityków, którzy poparli reformę
    emerytalną. Skandowali też ,,Tusk pedał, Polskę sprzedał!" i ,,Raz sierpem,
    raz młotem czerwoną hołotę".

    Jeden z posłów PO Paweł Suski został uderzony kijem, gdy próbował
    przedostać się przez blokadę. Twierdził, że niektórzy protestujący są pod
    wpływem alkoholu ("to, że ci ludzie byli pijani, czułem bardzo wyraźnie, bo
    zostałem przez nich opluty" - mówił potem ,,Wyborczej"). - Buta, bezczelność
    i głupota tego posła - tak w TVN 24 komentował działania Suskiego Piotr
    Duda. - Myślał, że wyjdzie i nikt mu nic nie zrobi? Że ma immunitet? No to
    myśmy mu powiedzieli: chłopie, nie wychodź, bo my cię tu bronimy... Bo jak
    pójdziesz dalej na ulicę, to ci się jeszcze większa krzywda stanie.

    http://wyborcza.pl/7,75398,21150474,solidarnosc-kryt
    ykuje-protesty-pod-parlamentem-ale-sama-blokowala.ht
    ml

    --

    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 25. Data: 2018-08-24 10:48:00
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > http://wyborcza.pl/7,75398,21150474,solidarnosc-kryt
    ykuje-protesty-pod-parlamentem-ale-sama-blokowala.ht

    No i jak się to zakończyło _karnie_ po sądach? Bo jak rozumiem tamto
    zachowanie "sprzymierzonych z PiS pod rządami PO" potępiasz?
    Oni do takiego protestu nie mogli mieć prawa? W związku z tamtym obecne
    "dodatki" do legalnych protestów w pełni usprawiedliwiasz czy potępiasz
    w czambuł cały POPiS?

    To że w demokracji demonstrować/protestować wolno nie znaczy że nie
    ma (prawnych) ograniczeń. Wiec może do kurwy nędzy przejdziemy na
    poziom konkretów co zdaniem "rządów PiS" (obecnie rządzących)
    już przekroczyło tą granicę? Nie obchodzi mnie jak się odgrażali po
    mediach tylko co zakończyło się (skazującym) wyrokiem sądu, formalnym
    skierowaniem sprawy do sądu albo przynajmniej (celowo długim?)
    postępowaniem prokuratury/ziobrotury.

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2018-08-24 11:04:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 10:48:00 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > tamto
    > zachowanie "sprzymierzonych z PiS pod rządami PO" potępiasz?

    Plucie i bicie (posła) kijem, groźby Dudy (tego od Kacperka) i ogniska pod
    Sejmem, jak dla mnie, wyglądają bez porónania bardziej imponująco niż białe
    róże, które budzą tak ogromne zainteresowanie kulsonerii:

    10 kwietnia, zaledwie kilka godzin po interwencji przed Pałacem
    Prezydenckim. Cztery kobiety (Ewa Błaszczyk, Agnieszka Markowska, Iwona
    Wyszogrodzka i Ewa Riegel) jako goście hotelu Bristol wchodzą na teren
    wygrodzony barierkami dla uczestników miesięcznicy. Przekraczają wszerz
    Krakowskie Przedmieście i chcą przejść ulicą Ossolińskich na plac
    Piłsudskiego, by złożyć białe róże pod pomnikiem smoleńskim. Dzieje się to
    już po zakończeniu wszystkich przemówień i po przejściu marszu smoleńskiego
    tymi samymi ulicami.

    Zostają zatrzymane i zamknięte w szczelnym kordonie. Cztery osoby otacza 18
    policjantów. Podstawa? ,,Przekroczenie strefy zero" - nieujęta w żadnym
    kodeksie. Ani w kodeksie wykroczeń, ani w kodeksie karnym, ani w nadrzędnej
    nad nimi Konstytucji RP. ,,Organizator nie życzy sobie obecności pań" - tyle
    usłyszały... W dzień uroczystości państwowych, które powinny być otwarte dla
    każdego obywatela Polski. W dzień uroczystości państwowych, które powinny
    nas łączyć, a nie dzielić.

    Po 20 minutach policja wpuszcza do nich kilka innych kobiet z odbywającej
    się obok kontrmiesięcznicy, mają pomóc w negocjacjach. Policjant mówi, że
    to dla dobra sprawy. Jeśli ,,zatrzymane" dadzą się wylegitymować, otrzymają
    jedynie pouczenie, bo ich ,,czyn" nie zasługuje nawet na mandat. W zamknięty
    kordon wchodzą trzy osoby. Próbują po ludzku, bo późno, bo przecież
    pouczenie zakończy się szybko, a zawiezienie ich na komendę na Wilczą i tam
    kontynuowanie czynności policyjnych będzie trwało godzinami...

    ,,Nie. Nie podano nam podstawy prawnej" - mówi do obywatelskich negocjatorów
    wzburzona Ewa Błaszczyk, tłumacząc, że nie da się traktować jako gorsza niż
    inni. ,,Zostałyśmy potraktowane jak podludzie, drugi gatunek obywatela. To
    były obchody państwowe, a więc i nasze, ale ludzie z białą różą, jak wprost
    powiedziała nam policja, >>są tam [pod pomnikiem] niemile widziani<<" -
    skomentuje całą sprawę już po uwolnieniu.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/174499
    6,1,policja-znow-brutalnie-interweniowala-przed-mies
    iecznica-smolenska.read

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 27. Data: 2018-08-24 11:08:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 08:24:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Pisał przecież niedawno że dotacje do konferencji im obcieli i muszą teraz pić i
    zakąszać za swoje;)

    Obecnie w dobrym tonie jest zakąszać parówkami, które zostają po
    eksperymentach naukowych. Pije się, jakby inaczej, napoje w puszkach.

  • 28. Data: 2018-08-24 11:39:42
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły protesty takie jak w Senacie USA
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-24 o 07:25, A. Filip pisze:

    > Czyli w tych USA to już totalne i beznadzieje kosmiczne bezprawie jak za
    > protesty _w Senacie_ odpowiednik ich straży Sejmowej zatrzymał 600 osób
    > przy jednym proteście w tym roku [1]?

    Pieprzysz jak potłuczony.
    Czyli jak gdzieś tam w jakimś państwie obcinają ludziom głowy maczetą za
    nieprawomyślną wiarę w inną religię, to my też musimy?

    Co to za idiotyczny argument w ogóle, że "a bo w innych państwach też
    jest źle, a może i gorzej"?
    To taka sama retoryka, że "a za PO to też kradli". Równie beznadziejna.

    W dupie mam bezprawie w USA, nie są dla mnie ani autorytetem, ani wzorem
    do naśladowania, czy tym bardziej do porównywania.
    Skup się na łamaniu prawa w Polsce, przez rządzących Polską.

    > Chcesz rządy PiS opierdolić? Masz prawo a nawet uzasadnione podstawy.

    Dziękuję za pozwolenie. Łaskawco.

    > Chcesz przy tym przedstawić siebie jako zaślepionego idiotę? Masz prawo.

    Masz prawo widzieć mnie jako zaślepionego idiotę, bo nie odpowiadam za
    twoje braki w wykształceniu i nic na to nie poradzę. Ale pozwalam ci
    poradzić sobie z tym problemem samodzielnie.

    > Pierdol podobnie bez-porównawczo dalej a zobaczymy dokąd zajedziesz o
    > człowieku w WIELKICH końskich politycznych okularach na miarę prosto z GW :-)

    Pierdol podobnie porównawczo dalej, a zobaczymy kiedy zaczniesz stawiać
    za wzór do naśladowania Koreę Północną.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2018-08-24 11:50:15
    Od: n...@o...pl

    w <plmo1a$87b$1@node2.news.atman.pl>, ń <ń@ń.ń> napisał(-a):

    > W Polsce też szesnaście osób w tym dzieci zmieści się na kanapie.
    >
    > Napisałbym tak:
    >
    > "Przed ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej zgromadziło się szesnastu tzw. Polaków,
    emigrantów z roku 1989, dla których koniec realnego socjalizmu był końcem ich świata.
    Wykorzystując swoje SB-ckie kontakty, wyjechali do Nowej Zelandii. Poznała się na tej
    agresywnej bandyckiej szesnastce nowozelandzka policja wysyłając trzy jednostki w
    liczbie dwustu funkcjonbariuszy w pełnym uzbrojeniu. Tak oto za brukselskie srebrniki
    dawni komuniści oczerniają katolicką Polskę".

    Wszyscy zdrowi?

  • 30. Data: 2018-08-24 11:50:53
    Od: n...@o...pl

    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią

    Hmm....