  • 1. Data: 2007-12-07 16:48:17
    Temat: Dłużnik
    Od: r...@v...pl

    Mam zasądzony wyrok o wypłacenie należnej pęsji sprawa jest u
    komornika i nic. A rozchodzi się o firme REMBUD z Wrocławia pana Adama
    K. który prowadzi firmę budowlaną a budownictwo przecierz
    kwitnie.Posiada ten pan działki około1,5h do których niema dojazdu
    więc niema chętnych ma samochód terenowy roczny lub dwu letni
    mercedes,zakład fryzjerski we Wrocławiu ale to inny rejon i nie
    podlega pod tego komornika .A mi wypłacił 100złoty reszte miał wpłacić
    na konto zaufałem człowiekowi ,a on zrobił nie jednego tak jak
    mnie .Komornik ma inne zlecenia na tego pana Ja zastanawiam się nad
    pójściem do prokuratora niech go zamkną bo unika nie tylko mnie ale i
    inspektora pracy którego na niego nasłałem nie stawia się na
    wezwania.Może ktoś wie gdzie i dla kogo pracuje taka firma zajmują się
    ciesielką i zbrojeniem a brygadzistą jest syn tego pana Stanisław w
    czerwcu szukali pracowników do elektrowni Bełchatów .Odzyskam
    pieniądze jak dowiem się dla jakiej firmy pracuje bo na urzędników nie
    można liczyć proszę o pomoc kontakt r...@v...pl lub tel.663654967

  • 2. Data: 2007-12-07 17:31:48
    Temat: Re: Dłużnik
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >A rozchodzi się o firme REMBUD z Wrocławia

    Napisz na grupe regionalna wroclawska. Tylko najlepiej tak, zeby ktos cos
    mogl zrozumiec z tego bełkotu

    HaNkA