  • 31. Data: 2007-07-17 10:34:49
    Temat: Re: Dług, zastraszanie - co robić ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał
    >pieniądze nagle cudownie się znajdują, pokrzywdzony
    > wycofuje wniosek o ściganie i wszyscy sa szczęsliwi.

    A czy to przypadkiem nie jest ścigane z urzędu i wniosku cofnąć się nie
    da...? Sąsiad to nie np. brat.

  • 32. Data: 2007-07-17 10:41:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Oszustwo, bo groźby na wniosek.

  • 33. Data: 2007-07-17 12:08:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Nudne to jest.
    ostatni raz:
    należności cywilnoprawne - postępowanie cywilne, a nie karne
    przestępstwa - postępowanie karne;

    I nie ma już nic więcej do dodania.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 34. Data: 2007-07-17 18:50:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > należności cywilnoprawne - postępowanie cywilne, a nie karne
    > przestępstwa - postępowanie karne;

    Oczywiście masz rację!
    I na pewno przenigdy nie odkręciłbyś śrubki przy pomocy noża
    ani nie zjadłbyś ciastka widelcem do ryb.
    Choćbyś miał paść z głodu.

  • 35. Data: 2007-07-18 19:51:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A po jakim czasie taka sprawa się przedawnia ?

    nie wiem ale bez dowodow nic nie zdzialasz. Zbierz dowody i zglos jak sie
    wyprowadzisz

    Icek

  • 36. Data: 2007-07-19 05:59:17
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > nie wiem ale bez dowodow nic nie zdzialasz. Zbierz dowody i zglos jak sie
    > wyprowadzisz
    Tak też chyba zrobię.

  • 37. Data: 2007-07-19 06:01:17
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    > Tak też chyba zrobię.
    Po jakim czasie tego typu sprawy się umarzają ?