  • 31. Data: 2007-10-28 06:54:39
    Temat: Re: Dług w Allegro :)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Nie wiadomo czy bank czy eCard - tak czy inaczej nawala firma której
    > Allegro zleciło przyjęcie płatności kartą, skoro karta działa wszędzie
    > indziej tylko nie tu.

    Nie, nawala firma której dłużnik zlecił przekazanie pieniędzy
    z karty na konto Allegro. Bankowe konto Allegro działa, wpływy
    są przyjmowane i księgowane.

  • 32. Data: 2007-10-28 11:36:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Nie, nawala firma której dłużnik zlecił przekazanie pieniędzy
    > z karty na konto Allegro. Bankowe konto Allegro działa, wpływy
    > są przyjmowane i księgowane.

    Kwestia interpretacji ...

    Bankowe konto działa, ale Allegro obiecało w umowie możliwość zapłaty kartą
    płatniczą. Tej możliwości nie ma z powodu firmy współpracującej z Allegro.
    IMHO Allegro powinno dołożyć starań żeby się wywiązać ze możliwości
    przyjęcia płatności kartą, nie klient.

    p. m.

  • 33. Data: 2007-10-29 07:13:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Oct 2007, Alek wrote:

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał
    >
    > Spróbuj tak zapłacić tachunek w TP.

    Z ciekawości - nie przyjmują?
    wKF: mowa o *siedzibie osoby prawnej*, nie tzw. "terenowych jednostkach".

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2007-10-29 18:32:03
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Z ciekawości - nie przyjmują?
    > wKF: mowa o *siedzibie osoby prawnej*, nie tzw. "terenowych jednostkach".

    A osoba nie-prawna może mieć siedzibę? No i czy przypadkiem siedziba to
    nie jest sama nazwa miejscowości? Żeby się gdzieś udać, to potrzebny
    jest jeszcze jakiś adres.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 35. Data: 2007-10-29 21:54:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Oct 2007, Piotr Kubiak wrote:
    [...]
    > A osoba nie-prawna może mieć siedzibę?

    A to pytanie skąd?
    Akcentuję, że odnoszę się do osób prawnych, mając na myśli spółki
    handlowe i tyle.
    Jak mam mocniej podkreślić, że o inne NIE pytam, niezależnie czy
    mają siedzibę, miejsce zamieszkania bądź rozciągają się na fraktalu
    Mandelbrota? ;)
    W sumie idzie mi o nie mylenie przedsiębiorcy z przedsiębiorstwem, czyli
    miejsc "lokalizacji przedsiębiorcy" i "lokalizacji przedsiębiorstwa",
    oczywiście z zastrzeżeniem mojego kiksu o którym niżej:

    > No i czy przypadkiem siedziba to nie
    > jest sama nazwa miejscowości? Żeby się gdzieś udać, to potrzebny jest jeszcze
    > jakiś adres.

    Masz rację, miało być "adres spółki", ten wymieniony w KSH, a nie
    siedzibę zdefiniowaną w KC, thx za czujność :)

    pzdr, Gotfryd