  • 1. Data: 2005-03-08 22:08:25
    Temat: Dług-umorzenie-firma windykacyjna
    Od: "kasia @@wytnijonet.pl" <n...@o...pl>

    Witam
    Popadłam w kłopoty.Sprawa nakazowa,przyszedł komornik i z braku majatku
    umorzył postępowanie.
    Teraz dostałam pismo od firmy windykacyjnej która okresliła mi termin siedmiu
    dni na spłate.Jeżeli tego nie zrobie to jaj "cierpliwi" pracownicy skutecznie
    wyegzekwują należność.
    Czy oni maja prawo wchodzic do domu w ktorym tylko odwiedzam męża ,w którym
    nie jestem zameldowana i niczego nie posiadam?
    Proszę o rady.ale te,że najlepiej spłacić to juz dostałam.

    Pozdrawiam Kasia

  • 2. Data: 2005-03-08 22:11:50
    Temat: Re: Dług-umorzenie-firma windykacyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kasia @@wytnijonet.pl" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6fdb.00000652.422e2258@newsgate.onet.pl...

    Przejrzyj archiwum grupy. Już tyle razy o tym tu pisano, że szkoda słów.
    Generalnie rzeczeni pracownicy mogą sobie ... wysłać kolejne wezwanie.

  • 3. Data: 2005-03-09 00:12:41
    Od: "Son" <s...@o...cosa.nostra>

> [...]
    >
    > Przejrzyj archiwum grupy. Już tyle razy o tym tu pisano, że szkoda słów.
    > Generalnie rzeczeni pracownicy mogą sobie ... wysłać kolejne wezwanie.

    Tomasik ty zaczynasz przemawiać ludzkim głosem o rzydach!
    Wigilia dzisiaj czy jak?

  • 4. Data: 2005-03-10 00:20:56
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2005 01:12:41 +0100, Son naskrobał(a):

    > Tomasik ty zaczynasz przemawiać ludzkim głosem o rzydach!
    > Wigilia dzisiaj czy jak?

    co to za głupek? :>

    --
    United Devices Cancer Research Project