  • 1. Data: 2019-07-26 23:50:02
    Temat: Dlaczego nie do kasy tylko na cele charytatywne. Samowolka jakaś czy co?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Dziś w godzinach popołudniowych Centrum Informacyjne Sejmu
    poinformowało, że marszałek zapłaci za przeloty swojej rodziny, a
    pieniądze zostaną przekazane na cele charytatywne.
    Jak wyliczył dziennikarz Radia Zet Mariusz Gierszewski, wpłata
    Kuchcińskiego wyniesie 4579 zł.

    Niech odda/rozliczy się tam skąd wziął, a nie, żeby sobie dawał tam
    gdzie chce, czyli pewnie Rydzykowi. Biedni z tych celów charytatywnych
    na pewno nie skorzystałą tylko jakieś opasłe .....

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-07-26 23:52:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 23:50, Animka pisze:
> [...]
    > gdzie chce, czyli pewnie Rydzykowi. Biedni z tych celów charytatywnych
    > na pewno nie skorzystałą tylko jakieś opasłe .....

    koniec pewny

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-07-27 05:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > gdzie chce, czyli pewnie Rydzykowi. Biedni z tych celów charytatywnych
    > na pewno nie skorzystałą tylko jakieś opasłe .....

    Dlatego, że jakby oddał do skarbu państwa to byłoby oficjalne przyznanie
    się że ze skarbu państwa ukradł. A tak to jest jego dobra wola. Suweren
    chciał, suweren ma. A dopiero się rozkręcają.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-07-27 14:46:49
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-27 o 05:36, Shrek pisze:

    > Dlatego, że jakby oddał do skarbu państwa to byłoby oficjalne przyznanie
    > się że ze skarbu państwa ukradł. A tak to jest jego dobra wola. Suweren
    > chciał, suweren ma. A dopiero się rozkręcają.

    Wielki błąd, że nie ma odpowiednich przepisów prawa.
    Na cele charytatywne to ja moge sobie oddać to co zarobiłam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-07-29 09:55:37
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2019-07-26 o 23:50, Animka pisze:
> [...]
    > pieniądze zostaną przekazane na cele charytatywne.
    > Jak wyliczył dziennikarz Radia Zet Mariusz Gierszewski, wpłata

    To kto w końcu zapłaci za te przeloty, skoro zapłacone pieniądze pójdą
    na cele charytatywne?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2019-07-29 17:16:59
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-29 o 09:55, Wojtek pisze:

    > To kto w końcu zapłaci za te przeloty, skoro zapłacone pieniądze pójdą
    > na cele charytatywne?

    No właśnie. Rządzić to on sie może swoimi zarobionymi pieniędzmi i dawać
    na cele charytatywne nawet 3/4 swoich zarobków. a rzdzic sie cudzymi
    to....wiadomo co.

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-07-30 09:50:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To kto w końcu zapłaci za te przeloty, skoro zapłacone pieniądze pójdą
    > na cele charytatywne?

    A kto by płacił za te przeloty, gdyby nie brał żony?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2019-07-30 10:52:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeszcze niedorżnięte watahy po P0 wystawią rachunki za przeloty Kornhauser.
    BTW na jej miejscu uczyłbym w szkole na kawałek etatu, jest zdaje się przez płot i
    germanistów brakuje, no ale nie jestem na jej
    miejscu ;-)

    -----

  • 9. Data: 2019-07-30 21:05:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 09:50, Liwiusz pisze:

    > A kto by płacił za te przeloty, gdyby nie brał żony?

    Sądzę, że Wojsko nie może sprzedawać biletów.

  • 10. Data: 2019-07-30 21:57:11
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Sądzę, że Wojsko nie może sprzedawać biletów.

    Na festiwal w Kołobrzegu sprzedawali ;)

    --
    Sonn