  • 221. Data: 2022-12-17 15:25:38
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2022 o 07:48, Shrek pisze:

    > Ale wiesz, że jak ci wszyscy mówią, że się mylisz to znaczy że albo się
    > mylisz, albo jesteś napoleonem albo geniuszem? Jak myślisz - kim jesteś?;)

    Jeszcze istnieje możliwość, ze w próbce mówiących są niezbyt mądre
    osoby. Bo z tymi wszystkimi, to bym nie szarżował.
    --
    Robert Tomasik

  • 222. Data: 2022-12-17 15:31:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2022 o 07:55, Shrek pisze:
    > Co ciekawe mija im ona jak tylko napiszą raport o zwolnienie - wcześniej
    > policja była fajna i robiło się kurwę z logiki żeby kolegów bronić
    > cokolwiek by nie odpierdolili. Następnego dnia po przejściu do cywila
    > zaczyna się wypuszczać filmiki na jutuba jaka to pojebana instytucja i
    > rządzą nimi idioci;)
    W Policji służy ponad 100.000 ludzi. Nie wiem, jaka jest średnia długość
    służby, ale załóżmy, że nawet po 30 lat służą wszyscy. No to wychodzi
    tak statystycznie, że po 3.000 osób na emeryturę rocznie. A ile
    publikuje takie filmiki? Kilku? W populacji kilkuset tysięcznej zawsze
    może się jakiś niezadowolony znaleźć. Ogarnij, że jeszcze istnieją
    tysiące, którzy takich filmików nie umieszczają.
    --
    Robert Tomasik

  • 223. Data: 2022-12-17 15:47:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaskoczę Cię. Patrzę, czy ktoś mający pierwszeństwo nadjeżdża.

    Więc spróbuj podobnie.

    > Z pieszym
    > ten numer nie przejdzie, bo ich mnóstwo chodzi chodnikiem i nie wiadomo,
    > który postanowi akurat wejść na przejście. W tym problem.

    Myślisz, że dziadek chciał rozbic biwak na wysepce?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2022-12-17 15:50:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, odbiera pierwszeństwo pieszemu, jeśli pojazd jest zbyt blisko.

    Pewnie cię to zaskoczy ale nie odbiera.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2022-12-17 16:18:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeszcze istnieje możliwość, ze w próbce mówiących są niezbyt mądre
    > osoby. Bo z tymi wszystkimi, to bym nie szarżował.

    Czyli napoleon;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2022-12-17 16:19:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > może się jakiś niezadowolony znaleźć. Ogarnij, że jeszcze istnieją
    > tysiące, którzy takich filmików nie umieszczają.

    Natomiast charakterystyczne jest to, że jak się jakiś trafi, to po
    odejściu z policji odsłania niewygodne fakty;) Mimo że wcześniej mu się
    podobało:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 227. Data: 2022-12-17 18:23:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2022 o 16:19, Shrek pisze:
    > Natomiast charakterystyczne jest to, że jak się jakiś trafi, to po
    > odejściu z policji odsłania niewygodne fakty;) Mimo że wcześniej mu się
    > podobało:P
    Skąd wiesz, że mu się podobało? Albo, ze te "fakty" mają cokolwiek z
    prawdą wspólnego? Część z tych osób szuka uzasadnienia do decyzji o
    odejściu. Cześć po prostu szuka rozgłosu. Część próbuje jakoś
    zakamuflować to, ze po prostu się nie sprawdzili.
    --
    Robert Tomasik

  • 228. Data: 2022-12-17 18:25:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2022 o 15:47, Shrek pisze:
    > Więc spróbuj podobnie.

    Próbować można. Wykazałem, ze z matematycznego punktu widzenia to
    niemożliwe.

    > Myślisz, że dziadek chciał rozbic biwak na wysepce?

    Cokolwiek nie chciał, to manifestowanie tego poprzez rzucenie się pod
    koła było0 kiepskim pomysłem.

    --
    Robert Tomasik

  • 229. Data: 2022-12-17 18:31:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Próbować można. Wykazałem, ze z matematycznego punktu widzenia to
    > niemożliwe.

    Podobnie jak z każdym innym skrzyżowaniem:P

    > Cokolwiek nie chciał, to manifestowanie tego poprzez rzucenie się pod
    > koła było0 kiepskim pomysłem.

    Może i tak, ale pierdolenie że nie spodziwała się, że dziadek znajduje
    się na wysepce bo chce przejść jest po prostu pierdoleniem. Dobrze
    wiadomo po co tam stał i jak ktoś twierdzi inaczej jest debilem. Jesteś
    debilem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!