  • 21. Data: 2024-05-09 19:57:27
    Temat: Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2024 19:47:25 +0200, J.F napisał(a):

    > P.S. To jednak ponad 2 mln ludzi ... skąd oni brali żywność przed
    > wojną? Z Egiptu?

    Gaza niczego nie produkuje, niczego nie uprawia i nie hoduje. Gaza żyje
    z 500 tirów pomocy dziennie, wysyłanej przez tych którym zależy by była
    trwałym cierniem w izraelskim oku. Pomoc ta jest przerabiana na miejscu
    na zbrojenia Hamasu, powiększanie majątków oficjeli a to co zostanie -
    na dzieci. Na początku istnienia Gaza liczyła kilkadziesiąt tysięcy
    ludzi, obecnie ok. 2 mln. Oczywiście, w większości dzieci, stąd wysoki
    ich udział w zabitych.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Strefa_Gazy
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2024-05-09 20:32:14
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Gaza niczego nie produkuje, niczego nie uprawia i nie hoduje. Gaza żyje
    > z 500 tirów pomocy dziennie, wysyłanej przez tych którym zależy by była
    > trwałym cierniem w izraelskim oku

    Przecież to twoi fumfle zabrali im ziemię i stłoczyli 2 mln ludzi na
    skrawku ziemi.

    Nie to że jakoś specjalnie przepadam za muslimami, ale dziś ludobójstwo
    wygląda słabo. Sami Macajew widzicie USA i Izraelek niemogą sie opędzić
    od pozwów. Gdzie muslimy mają się udać po sprawiedliwość jak nie do
    europy? Przecież nie do Izraela czy USA.

    Do te w usa coraz więcej wypływa z epstejnów jak to mośki z mosadu
    bawiły się w PL komuszka kopiując akcję Hiacynt v. 2.0 :)
    Dla niezorientowanych, mośki z mosadu zaprzęgły "ż" epstejna do
    werbowania usańskich elitek/polityków coby ich szantażować gdyby ci
    stali się oporni przy realizacji izraelkich intehesów:)

    O tu Gadowski tak gada:
    https://www.youtube.com/shorts/YuA-_wEZk6k

  • 23. Data: 2024-05-09 21:22:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2024 20:32:14 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Przecież to twoi fumfle zabrali im ziemię i stłoczyli 2 mln ludzi na
    > skrawku ziemi.

    Z głupkami nie gadam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2024-05-09 21:35:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Z głupkami nie gadam.

    Czyli dziwisz się że ktoś z tobą gada? Brawo ty.

    Nieborak "upraszcza" a ty nawet nie masz jaj wyjaśnić dlaczego
    bo wyjaśnienia "tylko korzystne" nie będą a czepić się ich będzie
    raczej łatwo.

    https://opracowania.pl/opracowania/jezyk-polski/ferd
    ydurke-fragment-szkola-w-gombrowicz,oid,14,streszcze
    nie-fragment

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2024-05-10 08:52:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.05.2024 o 19:34, A. Filip pisze:

    > Czyli ci (cywile) szpitalach zgodnie ze standardami Izraela mogą z
    > głodu zdechnąć?

    Jak zwykle ci się pomyliło. To standard Hamasu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2024-05-10 09:00:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 19:57:27 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Gaza niczego nie produkuje, niczego nie uprawia i nie hoduje. Gaza żyje
    > z 500 tirów pomocy dziennie, wysyłanej przez tych którym zależy by była
    > trwałym cierniem w izraelskim oku.

    No ale kto przysyła i któredy?

    Bo Egipt zdaje się zamknął granicę, potem otworzył, itd.

    > Pomoc ta jest przerabiana na miejscu na zbrojenia Hamasu,

    żywności, ubrań i wielu innych nie przerobisz na zbrojenia ..

    > powiększanie majątków oficjeli

    Zeby powiększali majątek to ktoś musi płacic.
    Bezrobotni mieszkańcy?

    Oficjalnie bezrobocie to ~35% ... czyli 65% gdzieś pracuje.
    No cóż, miasto potrzebuje wielu usług.

> [...]
    > na dzieci. Na początku istnienia Gaza liczyła kilkadziesiąt tysięcy
    > ludzi, obecnie ok. 2 mln. Oczywiście, w większości dzieci, stąd wysoki

    Co też znaczy, ze Izraelczycy strzelają o cywili nie dbając.
    No ale jak jakis bojownik (a moze należałoby napisać - żołnierz)
    strzela do nich z okna budynku czy szpitala, to się nie ma co dziwic.

    J.

  • 27. Data: 2024-05-10 09:07:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 08:52:32 +0200, Kviat wrote:

    > Jak zwykle ci się pomyliło. To standard Hamasu.

    Hamas być może chorych nie karmi (w czasie specoperacji, bo wczesniej
    karmił).
    Ale czy Izraelczycy karmią w tych kontrolowanych przez siebie
    szpitalach ?

    J.

  • 28. Data: 2024-05-10 09:21:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2024 09:00:24 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale kto przysyła i któredy?
    > Bo Egipt zdaje się zamknął granicę, potem otworzył, itd.
    Pacanie, mówię o stanie sprzed izraelskiej interwencji. Linku nie
    przeczytałeś? Teraz oczywiście Izrael reglamentuje tą pomoc.
    Dokarmiałbyś wroga?

    > żywności, ubrań i wielu innych nie przerobisz na zbrojenia ..
    Że co? Zapewniam cię że to całkiem możliwe. Oczywiście ze znaczną
    stratą.

    > Zeby powiększali majątek to ktoś musi płacic.
    > Bezrobotni mieszkańcy?
    Puknij się w pałę. Znasz takie pojęcie - defraudacja pomocy
    międzynarodowej?

    > Co też znaczy, ze Izraelczycy strzelają o cywili nie dbając.
    > No ale jak jakis bojownik (a moze należałoby napisać - żołnierz)
    > strzela do nich z okna budynku czy szpitala, to się nie ma co dziwic.
    Kiedy już opracujesz metodę odróżniania funkcjonariuszy Hamasu od
    cywili, zgloś to Izraelczykom. Niezła kasa gwarantowana :) Póki co ich
    wojsko strzela do każdego który ma w ręku broń i w tą stronę z której
    padają strzały.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2024-05-10 10:09:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Jak zwykle ci się pomyliło. To standard Hamasu.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Sobie życzysz? Udaje że dołączam się do życzeń.

    Za egzekucje "przewidzianych do ułaskawienia" przez mówiących po
    nazistowsku oczywiście są winni Polnische Banditten a nie mówiący
    po nazistowsku?

    --
    A. Filip

  • 30. Data: 2024-05-10 10:14:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 09:21:39 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Pacanie, mówię o stanie sprzed izraelskiej interwencji. Linku nie
    > przeczytałeś?

    W linku o gospodarce prawie nic nie napisano. Ale wynika z niego, ze
    rolnictwo tam jakies jest. Na 2 mln ludzi pewnie nie starczy.

    > Teraz oczywiście Izrael reglamentuje tą pomoc.

    Ostrzałem ...

    > Dokarmiałbyś wroga?

    Wroga nie, cywili ... wypadałoby.

    > Że co? Zapewniam cię że to całkiem możliwe. Oczywiście ze znaczną
    > stratą.

    No dobra - z cukru można zrobić paliwo do rakiet :-)
    Ale co oni - cukier i saletrę głównie importują?

    > Puknij się w pałę. Znasz takie pojęcie - defraudacja pomocy
    > międzynarodowej?

    No ale w pieniądzach ta pomoc, czy w żywności/ubraniach/lekach?

    > Kiedy już opracujesz metodę odróżniania funkcjonariuszy Hamasu od
    > cywili, zgloś to Izraelczykom. Niezła kasa gwarantowana :)

    Nie jestem pewien, czy on złamanego szekla za to dadzą.
    Może im bardzo pasuje tak jak jest :-)

    Poza tym odróżnia się w miarę prosto - po kałaszu.

    > Póki co ich
    > wojsko strzela do każdego który ma w ręku broń i w tą stronę z której
    > padają strzały.

    A może Izraelowi pasuje, ze bombarduje się cały blok,
    jak ktos z jednego okna strzela :-(

    J.