-
121. Data: 2004-11-17 17:32:06
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
Dnia 17 lis o godzinie 14:42, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
napisał(a):
> Jeszcze raz..
> KTO domaga sie pieniedzy ?
>
> WG mnie TP SA...
Słusznie, ponieważ jest operatorem który podpisał stosowną Umowę z
abonentem.
> ZA CO ?
Za *wykonane* połączenie przez abonenta?
Dowód? wykaz szczegółowy rozmów wykonanych przez tego abonenta.
Pomijam kwestie "pajęczarza".
> Za usluge KTOREJ NIE SWIADCZY ?
Jak to nie świadczy??
Gdyby tak było, to faktycznie, należy składać reklamacje, próba wyłudzenia
or more ;)
Ale w tym przypadku wiemy że usług jednak została wykonana przez operatora,
czyli TP S.A.
jaki z tego wniosek?
ABONENT MA ZASRANY OBOWIĄZEK ZAPŁATY ZA WYKONANE POŁĄCZENIE!!
Jeżeli nie zapłaci - zlicytować jego zobowiązania względem TP S.A.,
windykacja na pewno z niego ściągnie należne środki finansowe.
--
Pozdro... Artur Ch.
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany
http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf
-
122. Data: 2004-11-17 17:59:27
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Artur M. Piwko wrote:
> A jakiez to uslugi mialby, taki desktopowy linux, miec otwarte na swiat?
> A jeszcze nie widzialem wlamania przez zamkniete porty.
Desktopowy windows też - swego czasu miałem routerek chodzący na win98.
Jedyne, co można spróbować, to jakiś atak typu DoS, ale to jest
odpowiednik zarzucenia drzwi do skarbca bankowego głazami.
-
123. Data: 2004-11-17 19:41:24
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Boguslaw Szostak wrote:
> Powinna rownie skutecznie uchylic sie od pobierania oplat
> za niezamowione wyludzone polaczenia...
A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?
TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
charytatywną, żeby połączenia sponsorować.
[ciach]
> Mogla wystawic na swoja rzecz za uslugi swiadczone za JEJ posrednictwem
> przez NOM.. i refakturowac..
Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...
[ciach]
> TP SA czerpie okorzysci z oszustwa
Zapadł jakiś wyrok skazujący?
> dokonywanego ZA JEJ POSREDNICTWEM
Podobnie, jak np. napady na bank są organizowane za pośrednictwem
zarządu dróg miejskich.
> i nie doklada NALEZYTYCH staran,
> by ZA JEJ POSREDNICTWEM nie oszukiwano.
ZDM powinien na wypadek napadu na bank wszędzie zasieki zainstalować?
> (oczywisce to moja opinia)
Ponoć są jeszcze ludzie, których stanowczą opinią jest, że Ziemia jest
płaska. Chyab byście się dogadali.
-
124. Data: 2004-11-17 19:42:26
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Maciej Bebenek wrote:
> Wskaż więc czemu akurat oskarżasz tepse?
Bo akurat jest pod ręką ;->
Nie może złapać winnego, więc chce przylać komuś, kto jest akurat w
pobliżu ;-P
-
125. Data: 2004-11-18 08:29:05
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
Andrzej Lawa pisze:
> Boguslaw Szostak wrote:
>
>> Powinna rownie skutecznie uchylic sie od pobierania oplat
>> za niezamowione wyludzone polaczenia...
>
> A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
> cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?
Panie Andrzeju..
CZy zgadzamy sie, ze TP SA wystepuje tu w roli STRONY ?
TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?
> TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
> charytatywną, żeby połączenia sponsorować.
Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie
pobierala oplate...
Prawda ?
> [ciach]
>
>> Mogla wystawic na swoja rzecz za uslugi swiadczone za JEJ posrednictwem
>> przez NOM.. i refakturowac..
>
> Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...
CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
umiescic NIE CHCE ?
> [ciach]
>
>> TP SA czerpie okorzysci z oszustwa
>
> Zapadł jakiś wyrok skazujący?
Dyskutujemy - prawda ?
Stawiam na razie swoje TEZY
Wiemy, ze od rozstrzygniecia jest SAD.
Zgoda ?
>> dokonywanego ZA JEJ POSREDNICTWEM
>
> Podobnie, jak np. napady na bank są organizowane za pośrednictwem
> zarządu dróg miejskich.
CZy Zarzad drog wystawia bankowi fakture za to, ze go napadnieto ?
>> i nie doklada NALEZYTYCH staran,
> > by ZA JEJ POSREDNICTWEM nie oszukiwano.
>
> ZDM powinien na wypadek napadu na bank wszędzie zasieki zainstalować?
>
>> (oczywisce to moja opinia)
>
> Ponoć są jeszcze ludzie, których stanowczą opinią jest, że Ziemia jest
> płaska. Chyab byście się dogadali.
Wiec podsumuje jescze raz.
TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.
Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.
Mowimy o tym, ze TP SA umieszcza w cenniku
usluge, o ktorej kliet NIE WIE i ktora dziala tak,
jakby nagle w sklepie ktos uruchomil usluge
"kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.
JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
klienta..
WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.
Boguslaw
-
126. Data: 2004-11-18 09:53:05
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>
Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
news:cnhmgh$425$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Wiec podsumuje jescze raz.
>
> TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.
>
> Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.
> WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
> TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
> temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.
Ta dyskusja jest chyba bez sensu, bo ścieraja się tutaj wogóle dwa rózne
podejścia do życia i to one określaja stosunek do sprawy.
Sa ludzie, którzy chcą zawsze być dziećmi i nie chcą odpowiawdać za szkody
zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i
licza się z ponoszeniem jego kosztów.
Ja należe do tych drugich i dziwię się jakim prawem wogóle można mieć
pretensje do TP?
Układ abonent-TP określa dosyć dokładnie wspólnie podpisana umowa i na
podstawie jej treści można dochodzic swoich praw.
Abonent jest zawsze osoba pełnoletnią i ma umowe z TP na korzystanie z
kabla, przy pomocy którego bedzie SWOIM aparatem i na SWOJE ryzyko
dzwonił, gdzie mu się zamyśli płacąc za to stawki na ktore się zgodził
podpisując umowę.
Stawki za połączenia z poszczególnymi numerami kierunkowymi są znane
abonentowi i to od niego zależy co on podepnie do sprawnego kabla TP, aby
te numery "wykręcać" lub nie.
Jeżeli komuś nie odpowiada kabel lub stawki może zawsze umowe
wypowiedzieć, ale oczywiście nie zwalnia to go od zapłaty za okres
korzystania.
Wina TP byłaby, gdyby abonent został PRZEZ TP mylnie poinformowany, że
minuta połączenia z jakimś numerem jest mniejsza niż byłoby potem na
fakturze.
Nie przypominam sobie, aby taka sytuacja miała kiedykolwiek miejsce w
wypadkach z dialerami.
A już zupełnie absurdalnie też brzmią dla mnie pretensje do TP, że jest
winna bo na tym zarabia.
vertret
-
127. Data: 2004-11-18 10:31:38
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
VERTRET pisze:
> Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> news:cnhmgh$425$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
>> Wiec podsumuje jescze raz.
>>
>> TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.
>>
>> Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.
>
>
>> WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
>> TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
>> temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.
>
>
> Ta dyskusja jest chyba bez sensu, bo ścieraja się tutaj wogóle dwa rózne
> podejścia do życia i to one określaja stosunek do sprawy.
Sluszna uwaga, ale nie do konca.
> Sa ludzie, którzy chcą zawsze być dziećmi i nie chcą odpowiawdać za szkody
> zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
> wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i
> licza się z ponoszeniem jego kosztów.
Ja naleze do tych trzecich..
czlowiek powinein odpowiadac za to co robi, WIEC oszustow nalezy karac.
> Ja należe do tych drugich i dziwię się jakim prawem wogóle można mieć
> pretensje do TP?
Prawem takim, ze TP SA jest DZIEKI PANSTWU praktyczniym monopolista.
> Układ abonent-TP określa dosyć dokładnie wspólnie podpisana umowa i na
> podstawie jej treści można dochodzic swoich praw.
- Tylko jest jeszcze w RP PRAWO i toprawo mowi m innymi ze
postanowiena umowy sprzeczne z prawem sa NIEWAZNE.
- O rodzaju umowy swiadczy jej TRESC a nie tytul..
> Abonent jest zawsze osoba pełnoletnią i ma umowe z TP na korzystanie z
> kabla, przy pomocy którego bedzie SWOIM aparatem i na SWOJE ryzyko
> dzwonił, gdzie mu się zamyśli płacąc za to stawki na ktore się zgodził
> podpisując umowę.
> Stawki za połączenia z poszczególnymi numerami kierunkowymi są znane
> abonentowi i to od niego zależy co on podepnie do sprawnego kabla TP, aby
> te numery "wykręcać" lub nie.
Jeszcze raz.
Chodzi o to CO TP SA sprzedaje.. i co kupujacy SADZI ze kupuje.
Wyobrazmy sobie, ze okazuje sie ze Win XP jest narzedziem do
"podsluchiwania" i ze ktos dzieki PANSKIEMU komputerowi z win XP ukradl
cos z banku. Skorzystal z "uslugi systemu" zwanej np "sprawdzanie
poprawnosci hasla". Pan oczywiscie czytal spis uslug Panskiego WIN XP,
lecz do glowy Panu nie przyszlo, ze ta ausluga to moze byc "trojan"
pozwalajacy przechwytywac hasla i wlamac sie do banku.
czulby sie pan winny ?
Mamy takie (byc moze glupie) prawo, ale mamy, ze konsumnent
POWINIEN BYC POINFORMOWANY o wlasnosciach tego co kupuje i na co moze byc
narazony (stad glupawe napisy ze nienalezy tego czy owego z produktem
robic)
PO DRUGIE.
NAZWANIE w taryfie USLUGA "polaczenie z NUMEREM 0-xxx nie oznacza
"automatycznie ze ejst to "usluga polegajaca na polazceniu"
bo Z TRESCI umow zawartych przez TP SA WYNIKA,
ze TP SA jest POSREDNIKIEM i SAMA swiadczyjedynie
usluge "udostepnienia INNEJ USLUGI i TA DRUGA jest platna.
TP SA "kasuje" pieniadze za posrednictwo,
ale rownierz za wykonana NIEPRZEZ SIEBIE
usluge i przekazuje ja wlasciwemu uslugodawcy
tak wynika Z TRESCI a nie z litery umow.
> Jeżeli komuś nie odpowiada kabel lub stawki może zawsze umowe
> wypowiedzieć, ale oczywiście nie zwalnia to go od zapłaty za okres
> korzystania.
> Wina TP byłaby, gdyby abonent został PRZEZ TP mylnie poinformowany, że
> minuta połączenia z jakimś numerem jest mniejsza niż byłoby potem na
> fakturze.
Podnosisz argument nie odnoszacy sie DO ZARZUTU.
Przedmiotem skargi NIE JEST TO iz TP SA NIE dokonala
polaczenia i NIE TO ze nie wg taryfy.
Zarzutem jest to, ze KLIENT TP SA WYLUDZIL usluge,
i TP SA domaga sie NIE TYLKO za wykonana przez
siebie usluge "polaczenia",ale rowniez dla wyludzajacego
dzieki temu ze TP SA te JEGO usluge
NAZWALA UKRYLA w cenniku "oplata za polaczenie z numerem..."
Teraz TP SA chce za to pieniadze by ZA WYLUDZONA usluge
swemu klientowi zaplacic i zgarnac prowizje
nie chcac rozpatzyc kwesti
WYLUDZENIA.
Domagjac sie pieniedzy stawia sie w roli strony.
MOZE skonstruowacc ennik talk, ze oplata za polaczenie
bedzie rzeczywisce oplata za polaczenie i wykonana USLUGE.
(w rachunkach za prad tez dostajemy za energie i jej przesyl).
> Nie przypominam sobie, aby taka sytuacja miała kiedykolwiek miejsce w
> wypadkach z dialerami.
>
> A już zupełnie absurdalnie też brzmią dla mnie pretensje do TP, że jest
> winna bo na tym zarabia.
Totez NIE TO jest w zarzucie, ze zarabia.
To, ze zarabia czyni ja STRONA SPORU.
Boguslaw
-
128. Data: 2004-11-18 10:32:41
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Arek <a...@e...net>
VERTRET rzecze:
> Ta dyskusja jest chyba bez sensu, bo ścieraja się tutaj wogóle dwa rózne
> podejścia do życia i to one określaja stosunek do sprawy.
> Sa ludzie, którzy chcą zawsze być dziećmi i nie chcą odpowiawdać za szkody
> zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
> wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i
> licza się z ponoszeniem jego kosztów.
Pomyliłeś opis grup - są grupy ludzi, którzy uważają, że złodzieje są
złodziejami, oszuści oszustami, a mordercy mordercami.
I jest grupa, która uważa, że to okradzeni, oszukani i zgwałcone są
winne, że się dały.
> Ja należe do tych drugich i dziwię się jakim prawem wogóle można mieć
> pretensje do TP?
Bo jesteś debilem?
Arek
--
www.hipnoza.info
-
129. Data: 2004-11-18 10:37:21
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>
Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
> Andrzej Lawa pisze:
>
>> Boguslaw Szostak wrote:
>>
>>> Powinna rownie skutecznie uchylic sie od pobierania oplat
>>> za niezamowione wyludzone polaczenia...
>>
>> A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
>> cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?
>
> Panie Andrzeju..
>
> CZy zgadzamy sie, ze TP SA wystepuje tu w roli STRONY ?
>
> TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?
>
>> TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
>> charytatywną, żeby połączenia sponsorować.
>
> Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie
> pobierala oplate...
> Prawda ?
>
Nieprawda.
Jest to prawdą w przypadku własnych numerów 0700. I w tym kierunku TPSA
podjęła odpowiednie kroki (sprawdzanie dialerów, bezpłatne blokady).
Natomiast nie jest to prawdą w przypadku połączeń do innych operatorów,
a o takim mowa w tym wątku. I w tym przypadku TPSA nie proponowała
nikomu usługi i nie w imieniu tego kogoś pobiera opłaty.
>> [ciach]
>>
>>> Mogla wystawic na swoja rzecz za uslugi swiadczone za JEJ posrednictwem
>>> przez NOM.. i refakturowac..
>>
>> Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...
>
> CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
> umiescic NIE CHCE ?
>
Tak.
> [ ciach analogie ]
>
> Wiec podsumuje jescze raz.
>
> TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.
>
> Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.
>
> Mowimy o tym, ze TP SA umieszcza w cenniku
> usluge, o ktorej kliet NIE WIE i ktora dziala tak,
> jakby nagle w sklepie ktos uruchomil usluge
> "kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
> a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.
>
Nie rozumiem zdania "tpsa umieszcza w cenniku usluge, o której klient
nie wie". Czy ten cennik jest jakis tajny czy co ? Jak klient przeczyta
cennik to się o tej usłudze chyba dowie, no nie ?
Ceny za połączenia na numery 0700 i podobne - są w cenniku.
Ceny za połączenia do innych operatorów także są w cenniku. Ceny usług
innych operatorów są w cennikach tychże operatorów.
Jeśli nie ma w cenniku, to nie ma prawa być na fakturze, proste.
> JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
> uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
> klienta..
>
TPSA mu zmieni ? Do czego to doszło, monterzy tpsa instalują ludziom
dialery :) Aaa, no tak, piszesz "automatycznie". Tzn że operatorzy
błękitnej linii logują się na komputery klientów i zmieniają ?
Wybacz ironię, ale klient sam sobie zmienia. Jeśli przy tym nie wie co
robi, to sam sobie winien. Nie powinien podłączać od linię telefoniczną
urządzenia które potrafi wykonywać połączenia automatycznie, a którego
nie umie obsługiwać.
TPSA nie obsługuje komputera klienta. Komputer klienta jest obsługiwany
przez klienta. Gdyby komputer sobie stał włączony a klient by go nie
dotykał to parametry usługi nie zmieniłyby się "automatycznie".
Parametry usługi zmeiniają się na skutek działań operatora komputera -
klienta. Klient jest winien. Nawet jeśli nie jest winien działaniu z
premedytacją, to jest winien nieświadomemu spowodowaniu błędnego
działania usługi.
> WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
> TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
> temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.
>
A gdy użytkownik nie zgłasza, że inny klient TPSA go oszukał, tylko że
oszukał go inny klient innego operatora ? Wstrzymać zapłatę za wymianę
ruchu i odciąć za karę ruch do operatorów zagranicznych? Póki nie zrobią
porządku ze swoimi klientami, tak ?
--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
GG: 2418919
JID: asmodeusz (na) jabber.org
-
130. Data: 2004-11-18 10:44:55
Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
VERTRET napisał(a):
> Sa ludzie, którzy chcą zawsze być dziećmi i nie chcą odpowiawdać za szkody
> zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
> wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i
> licza się z ponoszeniem jego kosztów.
Szczegolnie kiedy te koszty ponosi ktos inny... ;P
j.