  • 1. Data: 2024-09-13 15:32:38
    Temat: Dezinformacja...
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://www.facebook.com/share/p/2SjpxH2y2zDmhaEA/

    pozostawię bez komentarza.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2024-09-13 16:15:48
    Temat: Re: Dezinformacja...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Sep 2024 15:32:38 +0200, Kviat wrote:
    > https://www.facebook.com/share/p/2SjpxH2y2zDmhaEA/
    > pozostawię bez komentarza.

    Ad 1 - niby radio Erewań, ale jednak rozbudowują. Jest przyszłość ...
    ale dla niemieckiego lotniska, bo nie wiem, jakby to było dla CPK.

    Wiem, kto na pewno nie skorzysta z CPK w tranzycie - Lufthansa.

    Ale już azjatyckie linie by mogły.

    Ad.2 ... a może by jednak skonsultowac z prawnikiem, przed podaniem
    takich informacji (dezinformacji?) ?

    Bo jak tam widzę, ze w art 156 chodzi o akta sprawy sądowej - był już
    ten etap? jest tez par 4

    "§ 4. Jeżeli zachodzi niebezpieczeństwo ujawnienia informacji
    niejawnych o klauzuli tajności ,,tajne" lub ,,ściśle tajne",
    przeglądanie akt, sporządzanie odpisów i kopii odbywa się z
    zachowaniem rygorów określonych przez prezesa sądu lub sąd.
    Uwierzytelnionych odpisów i kopii nie wydaje się, chyba że ustawa
    stanowi inaczej."

    "§ 5. Jeżeli nie zachodzi potrzeba zabezpieczenia prawidłowego toku
    postępowania lub ochrony ważnego interesu państwa, w toku postępowania
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    przygotowawczego stronom, obrońcom, pełnomocnikom i przedstawicielom
    ustawowym udostępnia się akta, umożliwia sporządzanie odpisów lub
    kopii oraz wydaje odpłatnie uwierzytelnione odpisy lub kopie.

    W przedmiocie udostępnienia akt, sporządzenia odpisów lub kopii lub
    wydania uwierzytelnionych odpisów lub kopii prowadzący postępowanie
    przygotowawcze wydaje zarządzenie.

    W wypadku odmowy udostępnienia akt pokrzywdzonemu na jego wniosek
    należy poinformować go o możliwości udostępnienia mu akt w późniejszym
    terminie.

    Z chwilą powiadomienia podejrzanego lub obrońcy o terminie końcowego
    zaznajomienia z materiałami postępowania przygotowawczego
    pokrzywdzonemu, jego pełnomocnikowi lub przedstawicielowi ustawowemu
    nie można odmówić udostępnienia akt, umożliwienia sporządzania odpisów
    lub kopii oraz wydania odpisów lub kopii.

    Za zgodą prokuratora akta w toku postępowania przygotowawczego mogą
    być w wyjątkowych wypadkach udostępnione innym osobom. Prokurator może
    udostępnić akta w postaci elektronicznej."

    "§ 5a. W razie złożenia w toku postępowania przygotowawczego wniosku
    o zastosowanie albo przedłużenie tymczasowego aresztowania
    podejrzanemu i jego obrońcy udostępnia się niezwłocznie akta sprawy w
    części zawierającej treść dowodów dołączonych do wniosku, z
    wyłączeniem dowodów z zeznań świadków, o których mowa w art. 250 §
    2b."

    Na mój gust, to należało najpierw spytać prokuraturę o wyjaśnienia.
    A potem odpowiedź skonsultować z prawnikiem :-)

    J.

  • 3. Data: 2024-09-13 16:42:00
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-13 o 16:15, J.F pisze:

    > Ad 1 - niby radio Erewań, ale jednak rozbudowują. Jest przyszłość ...
    > ale dla niemieckiego lotniska, bo nie wiem, jakby to było dla CPK.

    Ano nie wiadomo. I pisy i peło kcom planować i rozpisywac przetargi.
    Jedni dali anusa na elektrowni Ostrołąka, drudzy na lotnisku w Radomiu.

    CPK szacują na ok. 100 mld to tyle co roczna obsługa długu przez PL.
    Ale ... przekop mierzei szacowali na kwotę 3x niższą niż okazało się na
    końcówce:)

> [...]
    > zachowaniem rygorów określonych przez prezesa sądu lub sąd.
    > Uwierzytelnionych odpisów i kopii nie wydaje się, chyba że ustawa

    "ż"/ DE media cmokały się z agienciakiem i zapewniały mu wiarygodność na
    UA, tym samym agienciak miał lepszy dostęp do info o pozycjach UA jednostek.

  • 4. Data: 2024-09-13 16:51:41
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-13 o 15:32, Kviat pisze:
    > https://www.facebook.com/share/p/2SjpxH2y2zDmhaEA/
    >
    > pozostawię bez komentarza.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Po chińczykach którzy poszli se do Orbana teraz Samsungi wchodzą z
    bateriami. Niemce z francuzami już knują jak przyciągnąć inwestycje do
    siebie.
    https://bizblog.spidersweb.pl/nasz-najwiekszy-hit-ek
    sportowy-zagrozony

    > Re: Dezinformacja...

    Kaczkowe nie rządzą.

  • 5. Data: 2024-09-13 17:00:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.09.2024 o 15:32, Kviat pisze:
    > https://www.facebook.com/share/p/2SjpxH2y2zDmhaEA/
    >
    > pozostawię bez komentarza.

    A ja skomentuję

    Czy muszę tam wchodzić?

  • 6. Data: 2024-09-13 17:02:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2024 17:00:18 +0200, io napisał(a):

    > Czy muszę tam wchodzić?

    Jak łykasz fejki jak gęś kluski to nie musisz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2024-09-13 17:20:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2024 o 15:32, Kviat pisze:
    > https://www.facebook.com/share/p/2SjpxH2y2zDmhaEA/
    >
    > pozostawię bez komentarza.

    Jakieś TLDR?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-09-13 19:59:47
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.09.2024 o 15:32, Kviat pisze:
    > https://www.facebook.com/share/p/2SjpxH2y2zDmhaEA/
    >
    > pozostawię bez komentarza.

    Nie płacz, w okresie 2015-2023 klaskałeś każdemu dorszu za 3,50 przeciw PiS.

    PD